Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 16 marca 2018r.
OR.IV.042.4.2018
dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 1: „Zagospodarowanie nieurządzonej części dawnej fosy miejskiej pomiędzy ul. Kamienną i Piastowską wraz
z dojściami od strony ul. Piastowskiej, B. Chrobrego, Kamiennej i Powstańców Śląskich w Brzegu, jako parku miejskiego”.
Zamawiający- Burmistrz Brzegu- działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 16 marca 2018r. postanowił unieważnić postępowanie w części nr 1 z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu złożona została tylko jedna oferta z ceną 2.530.835,98 zł brutto, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 1.800.000,00 zł.
Wobec powyższego, w związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 16 marca 2018r.
OR.IV.042.4.2018
dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 2: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Wolności w Brzegu”.
Zamawiający- Burmistrz Brzegu- działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 16 marca 2018r. postanowił unieważnić postępowanie w części nr 2 z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony przez Zamawiającego na dzień 16.03.2018r. do godz. 9:30. Do upływu wyznaczonego terminu na część nr 2 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego, w związku z brakiem ofert Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 16 marca 2018r.
OR.IV.042.4.2018
dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 3: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Centralnego, Parku im. Bolesława Chrobrego, Parku nad Odrą i skweru przy pl. Bramy Wrocławskiej w Brzegu”.
Zamawiający- Burmistrz Brzegu- działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 16 marca 2018r. postanowił unieważnić postępowanie w części nr 3 z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony przez Zamawiającego na dzień 16.03.2018r. do godz. 9:30. Do upływu wyznaczonego terminu na część nr 3 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego, w związku z brakiem ofert Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 16 marca 2018r.
OR.IV.042.4.2018
dot. postępowania organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 4: „Rewaloryzacja zieleni przy gminnych ciągach komunikacyjnych i pobocznych zespołów zieleni w Brzegu”.
Zamawiający- Burmistrz Brzegu- działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 16 marca 2018r. postanowił unieważnić postępowanie w części nr 4 z uwagi na to, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony przez Zamawiającego na dzień 16.03.2018r. do godz. 9:30. Do upływu wyznaczonego terminu na część nr 4 nie została złożona żadna oferta.
Wobec powyższego, w związku z brakiem ofert Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 1 marca 2018r.
OR.IV.042.4.2018
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 1: „Zagospodarowanie nieurządzonej części dawnej fosy miejskiej pomiędzy ul. Kamienną i Piastowską wraz z dojściami od strony ul. Piastowskiej, B. Chrobrego, Kamiennej i Powstańców Śląskich w Brzegu, jako parku miejskiego”.
Część nr 2: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Wolności w Brzegu”.
Część nr 3: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Centralnego, Parku im. Bolesława Chrobrego, Parku nad Odrą i skweru przy pl. Bramy Wrocławskiej w Brzegu”.
Część nr 4: „Rewaloryzacja zieleni przy gminnych ciągach komunikacyjnych i pobocznych zespołów zieleni w Brzegu”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 1 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1
W SIWZ pkt 3 zdolności technicznej lub zawodowej jest:
1) doświadczenie
- część nr 2, nr 3 i nr 4
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż wykonał we wskazanym okresie:
- wykonaniu co najmniej 3 zadań zrealizowanych w zakresie prac dotyczących wycinki i prac pielęgnacyjnych na drzewostanie o wartości minimum 250.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- wykonaniu co najmniej 3 zadań polegających na wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów i odtworzeniu powierzchni trawnikowych o wartości minimum 350.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
Czy Zamawiający uzna następujące referencje:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż wykonał we wskazanym okresie:
- wykonaniu co najmniej 3 zadań zrealizowanych w zakresie prac dotyczących wycinki i prac pielęgnacyjnych na drzewostanie o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- wykonaniu co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów i odtworzeniu powierzchni trawnikowych o wartości minimum 250.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 1 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający wprowadza zaproponowaną zmianę.
Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 1 marca 2018r., działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nieprowadzących do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu:
1) Zamawiający zmienia treść punktu V ppkt 3.1) lit a) i b) SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu -w zakresie doświadczenia dotyczącego części nr 2, nr 3 i nr 4-, który otrzymuje brzmienie:
„3. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) doświadczenie:
część nr 2, nr 3 i nr 4
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:
-
- co najmniej 3 zadania zrealizowane w zakresie prac dotyczących wycinki i prac pielęgnacyjnych na drzewostanie o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu nasadzeń drzew, krzewów i odtworzeniu powierzchni trawnikowych o wartości min. 250.000,00 zł brutto każde, w tym co najmniej 1 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
Zadania dotyczące wycinki i prac pielęgnacyjnych na drzewostanie mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących gospodarki drzewostanem w ramach rewaloryzacji terenów zieleni.
Zadania dotyczące nasadzeń drzew, krzewów i odtworzeniu powierzchni trawnikowych mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących nasadzeń w ramach rewaloryzacji terenów zieleni.
Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wycinki i prac pielęgnacyjnych na drzewostanie oraz nasadzeń drzew, krzewów i odtworzeniu powierzchni trawnikowych w ramach jednego zadania.
Mając na uwadze treść art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmianę treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokonaną w dniu 28.02.2018r. Zamawiający informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Dotyczy umowy: nr POIS.02.05.00-00-0126/16-00
Przedsięwzięcie pn.: „Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Brzeg, dnia 28 lutego 2018r.
OR.IV.042.4.2018
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr 1: „Zagospodarowanie nieurządzonej części dawnej fosy miejskiej pomiędzy ul. Kamienną i Piastowską wraz z dojściami od strony ul. Piastowskiej, B. Chrobrego, Kamiennej i Powstańców Śląskich w Brzegu, jako parku miejskiego”.
Część nr 2: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Wolności w Brzegu”.
Część nr 3: „Rewaloryzacja zieleni na terenie Parku Centralnego, Parku im. Bolesława Chrobrego, Parku nad Odrą i skweru przy pl. Bramy Wrocławskiej w Brzegu”.
Część nr 4: „Rewaloryzacja zieleni przy gminnych ciągach komunikacyjnych i pobocznych zespołów zieleni w Brzegu”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 22 i 23 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1 (dotyczy części nr 1)
Rysunek nr 2 w zestawieniu dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego dotyczącego drogi technologicznej na końcu działki nr 311 w odległości około 32,5m od drogi ul. Powstańców Śląskich jest zakreślony nasyp drogi technologicznej wchodzącej już bezpośrednio na teren projektowanej fosy. Przekrój konstrukcyjny D-D droga technologiczna również posiada zakreślony nasyp.
W przedmiarze robót dotyczący drogi technologicznej dział 3 w pozycjach od 19 do 30 nie jest zawarte wykonanie nasypu.
Różnice wysokości wynikające zaś ze schematu przekroju podłużnego schodów terenowych nr 1 pomiędzy rzędną terenu pobliskich dróg, a rzedną dołu fosy wynosi 145,02-140,74, co daje 4,28m.
Analogicznie można domniemywać, że w przypadku drogi technologicznej na granicy wejścia jej do fosy wysokości nasypu w szczytowym jego punkcie wynosić będzie 4,28m.
Czy należy dodać pozycję kosztorysową i doliczyć wykonanie nasypu drogi technologicznej umożliwiający zjazd i wykonanie projektowanej drogi? Jeśli tak to jaki materiał użyć do w/w prac?
Odpowiedź na pytanie nr 1
Tak, należy dodać pozycję kosztorysową i doliczyć wykonanie nasypu drogi technologicznej. Nasyp o objętości nie mniejszej niż 77 m3. Nasyp należy wykonać z ziemi z urobku na budowie jako formowanie i zagęszczanie nasypów o wysokości do 0,5 m spycharkami w gruncie kat. III-IV lub w razie niepełnego bilansu robót ziemnych na budowie, nasyp należy wykonać ze żwiru i pospółki zagęszczonej.
Pytanie nr 2 (dotyczy części nr 1)
Rysunek nr 2. Przy wjeździe na drogę technologiczną ul. Powstańców Śląskich projekt przewiduje wymianę istniejącego krawężnika na krawężnik najazdowy betonowy 15x22x100.
Przedmiar robót w swoich pozycjach nie przewiduje ww/prac.
Czy należy dodać pozycję kosztorysową rozbiórki istniejących krawężników, wykonanie ławy betonowej i wymianę krawężników na betonowe?
Odpowiedź na pytanie nr 2
Tak, należy dodać pozycję kosztorysową rozbiórki istniejących krawężnikó wraz z utylizacją oraz wykonaniem ławy betonowej i wymianą krawężników na betonowe 15x22x100 – ilość nie mniej niż 18,6 mb.
Pytanie nr 3 (dotyczy części nr 1)
Przekrój konstrukcyjny A-A zjazd publiczny od ulicy Powstańców Śląskich przewiduje regulację istniejących płyt granitowych. Przedmiar robót nie zawiera regulacji płyt.
Czy należy dodać pozycję kosztorysową regulacji płyt chodnikowych?
Odpowiedź na pytanie nr 3
Tak, należy dodać pozycję kosztorysową regulacji płyt chodnikowych.
Pytanie nr 4 (dotyczy części nr 1)
Rysunek nr 2. Wzdłuż całej drogi technologicznej przewidziany jest krawężnik granitowy 15x30x100 w ilości 418,37mb.
Przedmiar robót w pozycji 30 KNR 2-312 0403-03 w jedn. obm. występuje ilość 1mb.
Czy należy zmienić obmiar kosztorysowy w poz. 30 na ilość 418,37mb?
Odpowiedź na pytanie nr 4
Tak, należy zmienić obmiar kosztorysowy w poz. 30 na ilość 418,37 mb.
Pytanie nr 5 (dotyczy części nr 1)
Punkt 3. SIWZ Zdolności technicznej lub zawodowej:
- doświadczenie:
część nr 1
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:
- co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- co najmniej 2 zadania polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej w obrzeżu z kostki granitowej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 każde, w tym co najmniej 1 zadanie dotyczące ciągu pieszego lub pieszo-rowerowego o długości nie mniejszej niż 100 mb.
- budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.
Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.
Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.
Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.
Czy Zamawiający uzna następujące referencje:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:
- co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 i o długości nie mniejszej niż 100 mb.
- budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.
Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.
Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.
Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.
Odpowiedź na pytanie nr 5
Zamawiający wprowadza zaproponowaną zmianę.
Pytanie nr 6 (dotyczy części nr 1)
Na działce nr 390/1 zaprojektowano drogę technologiczna jako wjazd od ulicy Powstańców Śląskich.
W dokumentacji załączonej do przetargu na stronie Zamawiającego względem drogi technologicznej ograniczono się do załączenia dwóch przekrojów konstrukcyjnych C-C oraz D-D, natomiast brak jest profilu podłużnego drogi oraz rozwiązania technicznego wykonania drogi z działki 390/1 o rzędnej wysokości 146,88 do połączenia z działka 301/18 o rzędnej wysokości 142,68. Na długości drogi 18,75m różnica wysokości wynosi 4,2m co stanowi 22% spadku.
Proszę o uzupełnienie projektu o profil podłużny drogi oraz technologię wykonania.
Odpowiedź na pytanie nr 6
W załączeniu uzupełnienie w postaci następujących dokumentów:
1. Opis zjazd ul. Powstańców Śląskich w Brzegu.
2. Plan zagospodarowania zjazd l. Powstańców Śląskich w Brzegu.
3. Rys. nr 4 przekroje.
4. Rys. nr 10 niweleta drogi technologicznej.
Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 28 lutego 2018r., działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zamawiający zmienia treść punktu V ppkt 3.1) lit. b) SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu, który otrzymuje brzmienie:
„3. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) doświadczenie:
część nr 1
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – wykonał:
- co najmniej 3 roboty zrealizowane w zakresie prac dotyczących robót związanych z budową drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o wartości min. 500.000,00 zł brutto każda, w tym co najmniej 2 zrealizowane na terenach wpisanych do rejestru zabytków.
- co najmniej 1 zadanie polegające na przebudowie lub budowie drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni co najmniej 500m2 i o długości nie mniejszej niż 100 mb.
- budowa oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów – min. 2 zadania.
Zadania dotyczące robót w zakresie budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego.
Zamawiający uzna spełnienie wymaganego doświadczenia w zakresie wykonania przebudowy lub budowy drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego dla zadań, które będą dotyczyły przebudowy lub budowy jednego ciągu komunikacyjnego, tj. jednej drogi, placu, chodnika lub ciągu pieszo-rowerowego lub powiązanego ze sobą ciągu kilku dróg, placów, chodników lub ciągów pieszo-rowerowych tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny, wykonany w ramach jednego zadania.
Zadania dotyczące budowy oświetlenia drogi, placu, ciągu pieszego lub pieszo-jezdnego mogą stanowić odrębne zadania lub być częścią zadań dotyczących budowy lub przebudowy drogi.”
2) Zamawiający zmienia treść punktu VII ppkt 1. SIWZ- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, poprzez dodanie zapisu:
po zapisie:
„7) wadium (np. oryginał gwarancji, poręczenia) lub kopia potwierdzenia wpłaty wadium.”
w miejsce kropki stawia się przecinek i dodaje następujący zapis:
„8) wykaz pracowników (odpowiednio do wybranej części załącznik nr 7/1, 7/2, 7/3 lub 7/4 do SIWZ).”
3) Zamawiający zmienia treść punktu XII ppkt 1.-3. SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, który otrzymuje brzmienie:
„ 1. Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 16 marca 2018 roku, do godziny 9:30.
- Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta przetargowa na zadanie pn.:
„Poprawa jakości środowiska miejskiego poprzez rozwój terenów zieleni miejskiej w Brzegu”
Część nr: …. pn.: …………………………………………………...
– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16.03.2018r. godz. 10:00.
|
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 16 marca 2018 roku, o godzinie 10:00.”
Na podstawie art. 12a ust. 1 i ust. 2 pkt 1) oraz art. 38 ust. 4a pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się -o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach- terminy:
- składania ofert z dnia 8 marca 2018r. do godz. 9:30 na dzień 16 marca 2018r. do godz. 9:30.
- otwarcia ofert z dnia 8 marca 2018r. o godz. 10:00 na dzień 16 marca 2018r. o godz. 10:00.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: ogłoszenie przekazane Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, SIWZ oraz dokumenty wymienione w odpowiedzi na pytanie nr 6.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
1) Dokumentacja - Fosa Kamienna - Piastowska
2) Dokumentacja - Główne zespoły zieleni
3) Dokumentacja - Park Wolności
4) Dokumentacja - Poboczne zespoły zieleni
5) Dokumentacja - Program opis
6) Dokumentacja - Program Plansze graficzne
7) Dokumentacja - Program Przedmiary