logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Brzeg, dnia 4 września 2019r.

OR.IV.271.1.6.2019

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej

oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 3 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Dotyczy procedury zmiany sprzedawcy

Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). Wykonawca będzie potrzebował następujących:

a) danych:

- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki

- numer NIP

- numer REGON

- adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy)

- przeznaczenie punktu poboru

- grupa taryfowa

- kod PPE

- roczny wolumen energii elektrycznej

- numer licznika

- numer aktualnie obowiązującej umowy

- numer ewidencyjny w systemie bilingowym  dotychczasowego Sprzedawcy

b) dokumentów:

- pełnomocnictwo

- dokument nadania numeru NIP

- dokument nadania numeru REGON

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa

- numer rachunku bankowego.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Tak.

Pytanie nr 2:

Dotyczy załącznika nr 2 do SIWZ „UMOWA”, § 2 ust. 2

Zgłoszenie umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego dokonywane jest na Platformie Wymiany Informacji (PWI) w formie elektronicznej. Dlatego też nie ma możliwości przekazania Zamawiającemu skanu dokonanego zgłoszenia.

W związku z tym zwracamy się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu:

Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Ust.2. § 2 umowy otrzymuje brzmienie:

„Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zostać dokonane z zastosowaniem terminów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja SA. Na dowód dokonania zgłoszenia Wykonawca prześle Zamawiającemu oświadczenie o  dokonanym zgłoszeniu dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do Umowy.”

Pytanie nr 3:

Dotyczy wykazu Odbiorców i płatników faktur dla punktów poboru w obiektach gminnych.

Zwracamy się z zapytaniem czy jednostki organizacyjne Gminy Brzeg takie jak: przedszkola, żłobki, szkoły itp. nie objęła centralizacja rozliczeń VAT, która polega na tym, że poszczególne jednostki posługują się numerem NIP Gminy? W kolumnie „NIP” widnieją numery NIP inne niż numer NIP Gminy Brzeg. W związku z tym zwracamy się z prośbą o wyjaśnienia.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiającym w postępowaniu przetargowym i nabywcą energii elektrycznej jest Gmina Brzeg
ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300 Brzeg NIP: 747-12-48-878.

Odbiorcą i płatnikiem należności za energię elektryczną będą:

- dla obiektów Gminy Brzeg (Ratusz, Urząd, Sukiennice oraz obiekty kulturalne w tym biblioteki odbiorcą i płatnikiem będzie: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878.

- dla obiektów jednostek organizacyjnych tj.: przedszkola, szkoły, żłobek MOSIR i MOPS będą te jednostki organizacyjne określone w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy.

- dla obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. W załączniku nr 3 nipy jednostek są podane tylko informacyjnie.

Ust.3 § 7 umowy otrzymuje brzmienie:

„Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300Brzeg NIP: 747-12-48-878. Odbiorcą i płatnikiem faktur za zużytą energię elektryczną w obiektach jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy będą jednostki organizacyjne. Wykaz płatników i ich dane  podane są w załączniku nr 3 do niniejszej umowy.”

Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Nazwa dokumentu: Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych [OR.IV.271.1.6.2019]
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2019-08-30 12:03:05
Data udostępnienia informacji: 2019-08-30 12:03:05
Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-04 14:05:08

Wersja do wydruku...

corner   corner