Brzeg, dnia 4 września 2019r.
OR.IV.271.1.6.2019
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej
oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 3 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Dotyczy procedury zmiany sprzedawcy
Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). Wykonawca będzie potrzebował następujących:
a) danych:
- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki
- numer NIP
- numer REGON
- adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy)
- przeznaczenie punktu poboru
- grupa taryfowa
- kod PPE
- roczny wolumen energii elektrycznej
- numer licznika
- numer aktualnie obowiązującej umowy
- numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego Sprzedawcy
b) dokumentów:
- pełnomocnictwo
- dokument nadania numeru NIP
- dokument nadania numeru REGON
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa
- numer rachunku bankowego.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Tak.
Pytanie nr 2:
Dotyczy załącznika nr 2 do SIWZ „UMOWA”, § 2 ust. 2
Zgłoszenie umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego dokonywane jest na Platformie Wymiany Informacji (PWI) w formie elektronicznej. Dlatego też nie ma możliwości przekazania Zamawiającemu skanu dokonanego zgłoszenia.
W związku z tym zwracamy się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu:
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Ust.2. § 2 umowy otrzymuje brzmienie:
„Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zostać dokonane z zastosowaniem terminów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja SA. Na dowód dokonania zgłoszenia Wykonawca prześle Zamawiającemu oświadczenie o dokonanym zgłoszeniu dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do Umowy.”
Pytanie nr 3:
Dotyczy wykazu Odbiorców i płatników faktur dla punktów poboru w obiektach gminnych.
Zwracamy się z zapytaniem czy jednostki organizacyjne Gminy Brzeg takie jak: przedszkola, żłobki, szkoły itp. nie objęła centralizacja rozliczeń VAT, która polega na tym, że poszczególne jednostki posługują się numerem NIP Gminy? W kolumnie „NIP” widnieją numery NIP inne niż numer NIP Gminy Brzeg. W związku z tym zwracamy się z prośbą o wyjaśnienia.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiającym w postępowaniu przetargowym i nabywcą energii elektrycznej jest Gmina Brzeg
ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300 Brzeg NIP: 747-12-48-878.
Odbiorcą i płatnikiem należności za energię elektryczną będą:
- dla obiektów Gminy Brzeg (Ratusz, Urząd, Sukiennice oraz obiekty kulturalne w tym biblioteki odbiorcą i płatnikiem będzie: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878.
- dla obiektów jednostek organizacyjnych tj.: przedszkola, szkoły, żłobek MOSIR i MOPS będą te jednostki organizacyjne określone w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy.
- dla obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. W załączniku nr 3 nipy jednostek są podane tylko informacyjnie.
Ust.3 § 7 umowy otrzymuje brzmienie:
„Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300Brzeg NIP: 747-12-48-878. Odbiorcą i płatnikiem faktur za zużytą energię elektryczną w obiektach jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy będą jednostki organizacyjne. Wykaz płatników i ich dane podane są w załączniku nr 3 do niniejszej umowy.”
Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski