Brzeg, dnia 5 września 2019r.
OR.IV.271.1.6.2019
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej
oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 4 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy? Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy.
Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:
a) danych dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firny;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny PPE;
- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;
b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:
- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;
- dokument nadania numeru NIP;
- dokument nadania numeru REGON;
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.
Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane, skutkiem czego może okazać się konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Tak, Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.
Pytanie nr 2:
Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie następujących informacji:
- Czy Zamawiający posiada aktualnie umowy kompleksowe czy rozdzielone na umowę sprzedaży energii elektrycznej i umowę na świadczenie usług dystrybucji?
- Czy procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz pierwszy?
- Czy umowy dystrybucyjne (jeśli zamawiający posiada rozdzielone umowy) zawarte są na czas określony, czy nieokreślony?
- Kto jest dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej?
- Jaki jest okres wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych/umów sprzedaży energii elektrycznej?
- Czy zamawiający samodzielnie wypowie obowiązujące umowy w terminach pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy, czy też upoważni do tej czynności Wykonawcę?
- Czy zamawiający samodzielnie zawrze umowę o świadczenie usług dystrybucji w przypadku punktów poboru, dla których obowiązywały dotychczas umowy kompleksowe oraz w przypadku punktów poboru, dla których umowa dystrybucyjna została zawarta na czas określony, w terminie umożliwiającym skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy?
- Czy Zamawiający ma zawarte umowy/aneksy w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak-jakie są terminy wypowiedzeń umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Odpowiadając:
- Zamawiający posiada aktualnie jedną umowę kompleksową. Pozostałe ppe objęte są umowami odrębnymi: zakupu energii elektrycznej zawartymi ze sprzedawcą energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej zawartej z TAURON Dystrybucja SA.
- Procedura zmiany sprzedawcy będzie przeprowadzona po raz kolejny.
- Umowy dystrybucyjne są zawarte na czas nieokreślony
- Obecnym sprzedawcą dla Gminy Brzeg jest Tauron Sprzedaż sp. z o.o.
- Termin wypowiedzenia umowy kompleksowej jest jednomiesięczny.
- Wykonawca na podstawie pełnomocnictwa wypowie umowę kompleksową oraz ma obowiązek zgłoszenia w imieniu Zamawiającego do OSD nowego ppe na podstawie wzoru wniosku obowiązującego w TAURON Dystrybucja SA.
- Wykonawca ma dokonać wypowiedzenia umowy kompleksowej i złożenia wniosku o podpisanie umowy na świadczenie usług dystrybucyjnych w terminie pozwalającym OSD na wygenerowanie umowy, jej dostarczenie oraz podpisanie przez Zamawiającego nie później niż w okresie 21-90 dni poprzedzających termin rozpoczęcia dostaw.
- Zamawiający nie podpisywał umów lojalnościowych ani promocyjnych. Terminy rozpoczęcia dostaw od 01.01.2020 są niezagrożone.
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę? W przypadku braku zgody na powyższe prosimy o wyjaśnienie, czy Zamawiający ponosił będzie odpowiedzialność za treść przedstawionego wzoru pełnomocnictwa i za jego ewentualne zakwestionowanie przez OSD?
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Tak, Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwo o poniższej treści, które będzie stanowiło załącznik do umowy stanowiąc jej integralną część:
PEŁNOMOCNICTWO
reprezentowaną przez
Ja, niżej podpisany(-a), udzielam pełnomocnictwa na rzecz:
Nazwa Sprzedawcy:
ul.……….......................... nr …………
kod pocztowy: …............................................., miejscowość: …...............................................
Nr NIP: ........................................
obejmującego:
- powiadomienie właściwego Operatora Systemu Dystrybucyjnego o zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz o planowanym terminie rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej,
- złożenie oświadczenia o wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) lub złożenia oświadczenia o rozwiązaniu umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowej) w trybie zgodnego porozumienia stron dotychczasowemu sprzedawcy energii elektrycznej,
- w przypadku zawarcia umowy sprzedaży energii elektrycznej - zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, w tym upoważnienie wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego do zawarcia w imieniu Mocodawcy umowy rezerwowej sprzedaży energii elektrycznej na warunkach określonych we wzorze umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonym na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego na wypadek zaprzestania dostarczania tej energii przez sprzedawcę wybranego przez Mocodawcę (przy czym poprzez zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji rozumieć należy także złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy o świadczenie usług dystrybucji ze wskazanym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego) na warunkach wynikających z:
- wzoru umowy o świadczenie usług dystrybucji zamieszczonego na stronie internetowej wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
- obowiązującej taryfy wskazanego Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Operatora Systemu Dystrybucyjnego,
- dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji, w zakresie warunków technicznych świadczenia usług dystrybucji, grupy taryfowej, okresu rozliczeniowego - o ile postanowienia dotychczasowej umowy kompleksowej lub umowy o świadczenie usług dystrybucji w tym zakresie nie są sprzeczne z postanowienia taryfy Operatora Systemu Dystrybucyjnego oraz wzorem umowy, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, z możliwością zmiany grupy taryfowej lub mocy umownej. Wskazany Operator Systemu Dystrybucyjnego będzie wówczas upoważniony do udzielania dalszego upoważnienia w tym zakresie swoim pracownikom i innym osobom, które łączy z nim stosunek prawny.
- uzyskania, w razie potrzeby, od dotychczasowego sprzedawcy informacji o numerze, dacie zawarcia, terminie obowiązywania i okresie wypowiedzenia dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji bądź umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Pełnomocnictwo niniejsze uprawnia Pełnomocnika do udzielania substytucji swoim pracownikom w zakresie spraw wynikających z niniejszego pełnomocnictwa.
Pełnomocnictwo jest ważne w okresie trwania umowy sprzedaży energii elektrycznej.
Mocodawca.
Pytanie nr 4:
Informujemy, że Wykonawca w procesie fakturowania opiera się na danych pomiarowo-rozliczeniowych przekazywanych przez Operatora Systemu Dystrybucyjnego, jednak w swoim bilingu parametryzuje długość trwania okresu rozliczeniowego. W związku z powyższym prosimy o wskazanie okresu rozliczeniowego w odniesieniu do każdego PPE występującego w postępowaniu: czy wynosi on odpowiednio 10 dni, 1 miesiąc, 2 miesiące czy 6 miesięcy?
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Rozliczenia i fakturowanie są 1 miesięczne.
Pytanie nr 5:
W celu prawidłowego skalkulowania wartości zamówienia, Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji na temat szacowanej ilości energii w rozbiciu na poszczególne strefy czasowe dla każdego punktu poboru energii, który nie jest rozliczany całodobowo.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Oświetlenie:
Lp.
|
Kod
|
Miejscowość
|
Adres
|
Nr umowy / PPE
|
Grupa taryfowa
|
Szacunkowe roczne zużycie energii [MWh]
|
Szacunkowe roczne zużycie energii w s1 [MWh]
|
Szacunkowe roczne zużycie energii w s2 [MWh]
|
1
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chrobrego amfiteatr
|
O9SU0038480/10909484/PROD_393000957556
|
C12B
|
32
|
11,2
|
20,8
|
2
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Słowiańska
|
O9SU0038491/10909484/PROD_393000958601
|
C12B
|
14
|
4,9
|
9,1
|
3
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Armii Krajowej 7
|
O9SU0038476/10909484/PROD_393000957116
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
4
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. 6-go Lutego 4
|
O9SU0038502/10909484/PROD_393000959784
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
5
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Piastowska 20
|
O9SU0038503/10909484/PROD_393000959834
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
6
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Spacerowa 3
|
O9SU0038471/10909484/PROD_393000956649
|
C12B
|
14
|
4,9
|
9,1
|
7
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Szkolna 21
|
O9SU0038501/10909484/PROD_393000959654
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
8
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wyszyńskiego 23
|
O9SU0038483/10909484/PROD_393000957846
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
9
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wojciecha
|
O9SU0038484/10909484/PROD_393000957916
|
C12B
|
12
|
4,2
|
7,8
|
10
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wolności 7
|
O9SU0038475/10909484/PROD_393000957006
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
11
|
49-300
|
Brzeg
|
|
O9SU0038485/10909484/PROD_393000958041
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
12
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Oławska 16
|
O9SU0038481/10909484/PROD_393000957666
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
13
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Jagiełły 11
|
O9SU0038478/10909484/PROD_393000957396
|
C12B
|
2,5
|
0,875
|
1,625
|
14
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Garbarska15
|
O9SU0038499/1090/9484/PROD_393000959454
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
15
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Piastowska 50
|
O9SU0038527/10909484/PROD_393000961972
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
16
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Krakusa i Pl.Drzewny
|
O9SU0038490/10909484/PROD_393000958591
|
C12B
|
14
|
4,9
|
9,1
|
17
|
49-300
|
Brzeg
|
ul Kamienna przyst.aut.
|
O9SU0038504/10909484/PROD_393000959904
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
18
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Krzyszowica P. En.
|
O9SU0038514/10909484/PROD_393000960743
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
19
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Rybacka 8
|
O9SU0038473/10909484/PROD_393000956829
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
20
|
49-300
|
Brzeg
|
Rybacka 35
|
O9SU0038513/10909484/PROD_393000960613
|
C12B
|
14
|
4,9
|
9,1
|
21
|
49-300
|
Brzeg
|
Ul. Łokietka
|
9SU0038487/ 10909442/PROD_393000958281
|
C12B
|
34
|
11,9
|
22,1
|
22
|
49-300
|
Brzeg
|
ul Sikorskiego i Fabrycz
|
O9SU0038488/10909484/PROD_393000958331
|
C12B
|
13
|
4,55
|
8,45
|
23
|
49-300
|
Brzeg
|
Mleczarnia/ Netto
|
O9SU0038508/10909464/PROD_393000960343
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
24
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Żeromskiego
|
O9SU0038510/10909484/PROD_393000960503
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
25
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Gaj 1
|
O9SU0038509/10909484/PROD_393000960413
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
26
|
49-300
|
Brzeg
|
os.Westerplatte, "Dino"
|
O9SU0038496/10909484/PROD_393000959104
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
27
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chocimska 3
|
O9SU0038477/10909484/PROD_393000957246
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
28
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Włościańska 3
|
O9SU0038492/10909484/PROD_393000958731
|
C12B
|
12
|
4,2
|
7,8
|
29
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Włościańska 12
|
O9SU0038494/10909484/PROD_393000958951
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
30
|
49-300
|
Brzeg
|
Ul. Prusa 1C
|
O9SU0038507/10909484/PROD_393000960293
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
31
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kusocińskiego
|
O9SU0038493/10909484/PROD_393000958881
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
32
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Grobli 13
|
O9SU0038489/10909484/PROD_393000958401
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
33
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Oławska 69
|
O9SU0038526/10909484/PROD_393000961802
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
34
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Plac Młynów 6
|
O9SU0038500/10909484/PROD_393000959544
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
35
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Słowackiego (st BP)
|
O9SU0038516/10909484/PROD_393000960963
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
36
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Szkolna 2A-2C
|
O9SU0038482/10909484/PROD_393000957796
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
37
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Powstańców Śl.4
|
O9SU0038505/10909484/PROD_393000960053
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
38
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Starobrzeska 4
|
O9SU0038517/10909484/PROD_393000961062
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
39
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wierzbowa
|
O9SU0038495/10909484/PROD_393000959094
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
40
|
49-300
|
Brzeg
|
Platanowa 16
|
O9SU0038498/10909484/PROD_393000959384
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
41
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kasztanowa
|
O9SU0038497/10909484/PROD_393000959234
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
42
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Makuszyńskie
|
O9SU0038474/10909484/PROD_393000956999
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
43
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Lwowska 29
|
O9SU0038486/10909484/PROD_393000958151
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
44
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chrobrego 25
|
O9SU0038479/10909484/PROD_393000957466
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
45
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Plac dworcowy
|
O9SU0036512/10909484/PROD_391002986241
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
46
|
49-300
|
Brzeg
|
Ul. Makarskiego
|
O9SU0038506/10909484/PROD_393000960163
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
47
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kopernika
|
O9SU0038520/10909484/PROD_393000961352
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
48
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Starobrzeska 67
|
O9SU0038519/10909484/PROD_393000961202
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
49
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Ciepłownicza
|
O9SU0038521/10909484/PROD_393000961422
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
50
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Nysańska 9
|
O9SU0038518/10909484/PROD_393000961172
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
51
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Starobrzeska
|
O9SU0038515/10909484/PROD_393000960893
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
52
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Makarskiego 1
|
O9SU0038524/10909484/PROD_393000961622
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
53
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kapucyńska
|
O9SU0039063/10909795/PROD_391002990123
|
C12B
|
20
|
7
|
13
|
54
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Platanowa
|
O9SU0039047/10909795/PROD_391002988963
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
55
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Zamkowa
|
O9SU0039044/10909795/PROD_391002988893
|
C12B
|
16
|
5,6
|
10,4
|
56
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kwiatowa
|
O9SU0039052/10909795/PROD_391002989396
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
57
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Polska
|
O9SU0039054/10909795/PROD_391002989466
|
C12B
|
20
|
7
|
13
|
58
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Jezuitów
|
O9SU0039056/10909795PROD_391002989556
|
C12B
|
11
|
3,85
|
7,15
|
59
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Słowackiego
|
O9SU0039059/10909795/PROD_391002989796
|
C12B
|
5
|
1,75
|
3,25
|
60
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Korfantego
|
O9SU0039058/10909795/PROD_391002989666
|
C12B
|
20
|
7
|
13
|
61
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Spacerowa
|
O9SU0039060/10909795/PROD_391002989846
|
C12B
|
3
|
1,05
|
1,95
|
62
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kamienna, Jerzego, Chrobrego
|
O9SU0039061/10909795/PROD_391002989916
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
63
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Rrzemieślnicza
|
09SU0039038/10909795/PROD_391002988343
|
C12B
|
3
|
1,05
|
1,95
|
64
|
49-300
|
Brzeg
|
ul .Kombatantów
|
09SU0039040/10909795/PROD_391002988503
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
65
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kościuszki
|
O9SU0038523/10909484/PROD_393000961512
|
C12B
|
1,5
|
0,525
|
0,975
|
66
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Żeromskiego
|
O9SU0039062/10909795/PROD_391002990013
|
C12B
|
1,5
|
0,525
|
0,975
|
67
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Armii Krajowej
|
O9SU0039066/10909795/PROD_391002990473
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
68
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Słoneczna
|
39UN1002770/10909795/PROD_391002987678
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
69
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Strzelecka
|
09SU0039037/10909795/PROD_391002988293
|
C12B
|
3
|
1,05
|
1,95
|
70
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Nadodrzańska
|
09SU0039039/10909795/PROD_391002988413
|
C12B
|
1,5
|
0,525
|
0,975
|
71
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Poprzeczna
|
09SU0039041/10909795/PROD_391002988613
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
72
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Starobrzeska
|
O9SU0039042/10909795/PROD_391002988743
|
C12B
|
8
|
2,8
|
5,2
|
73
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Sikorskiego
|
O9SU0039048/10909795/PROD_391002989006
|
C12B
|
6
|
2,1
|
3,9
|
74
|
49-300
|
Brzeg
|
Pl. Dworcowy
|
O9SU0039049/10909795/PROD_391002989116
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
75
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Długa
|
O9SU0039050/10909795/PROD_391002989246
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
76
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Powstańców Śląskich
|
O9SU0035691/10905027/PROD_391002838654
|
C12B
|
3
|
1,05
|
1,95
|
77
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Sportowa,Kusocińskiego
|
39UN1110440/10909795/PROD_391002990253
|
C12B
|
10
|
3,5
|
6,5
|
78
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. 6 Lutego
|
O9SU0039065/10909795/PROD_391002990303
|
C12B
|
30
|
10,5
|
19,5
|
79
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Łokietka droga wewn.
|
O9SU0039067/10909795/PROD_391002990563
|
C12B
|
5
|
1,75
|
3,25
|
80
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Mossora
|
O9SU0038472/10909484/PROD_393000956779
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
81
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Piwowarska; Ofiar Kat.
|
39UP1000060/10909795/PROD_391003080150
|
C12B
|
5
|
1,75
|
3,25
|
82
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Armii Krajowe.
|
O9SU0035673/10904968/PRO_391002837969
|
C11
|
61
|
61
|
0
|
83
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wrocławska
|
O9SU0035672/10904968/PROD_391002837899
|
C11
|
30
|
30
|
0
|
84
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. J. P. II font. Park
|
O9SU0035671/10904968/PROD_391002837749
|
C11
|
6
|
6
|
0
|
85
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Brama Odrza.
|
39UR1000020/10904968/PROD_391003076884
|
R
|
6
|
6
|
0
|
86
|
49-300
|
Brzeg
|
Brzeg
|
39UR1000040/10904968/PROD_391003078096
|
R
|
2
|
|
|
87
|
49-300
|
Brzeg
|
Brzeg
|
39UR1000030/10904968/PROD_391006077971
|
R
|
6
|
|
|
88
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Piastowska-plac
|
PROD_391003204390
|
C12B
|
1
|
0,35
|
0,65
|
89
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Słowiańska
|
PROD_391003212660
|
C12B
|
1,5
|
0,525
|
0,975
|
90
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Lompy, Słoneczna, Lwowska
|
PROD_391002987678
|
C12B
|
15
|
5,25
|
9,75
|
91
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Łokietka
|
PLAUD_139000028910
|
C12B
|
0,5
|
0,175
|
0,325
|
92
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Zielona
|
PLAUD139000062556
|
C12B
|
2
|
0,7
|
1,3
|
93
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Lechicka
|
PLAUD139000102523
|
C12B
|
5
|
1,75
|
3,25
|
94
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Szymanowskiego
|
PLAUDT139000092823
|
O12
|
5
|
1,75
|
3,25
|
95
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Nadbrzeżna
|
PLAUD139000120051
|
C12B
|
4
|
1,4
|
2,6
|
96
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wolnosci
|
PLAUD139000119419
|
O12
|
8
|
2,8
|
5,2
|
97
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Park Wolności
|
PLAUD139000135853
|
O12
|
3
|
1,05
|
1,95
|
98
|
49-300
|
Brzeg
|
ul Piastowska
|
PLAUD139000190844 um. Kompleksowa
|
C11
|
1
|
|
|
99
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Korfantego Basen
|
PLAUD139000170350
|
O12
|
3
|
1,05
|
1,95
|
100
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Kamienna fosa
|
PLAUD139000230738
|
O12
|
1,5
|
0,525
|
0,975
|
101
|
49-300
|
Brzeg
|
|
|
|
0
|
0
|
0
|
101
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Lwowska
|
w budowie
|
|
0
|
0
|
0
|
102
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Platanowa
|
w budowie
|
|
0
|
0
|
0
|
103
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Jana Pawła II
|
w budowie
|
|
0
|
0
|
0
|
104
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Teren obok dworca PKP
|
w budowie
|
|
0
|
0
|
0
|
Obiekty:
Lp.
|
Obiekt
|
Kod
|
Miejscowość
|
Adres
|
Nr PPE
|
Grupa taryfowa
|
Szacunkowe roczne zużycie energii [MWh]
|
Szacunkowe roczne zużycie energii w s1 [MWh]
|
Szacunkowe roczne zużycie energii w s2 [MWh]
|
1
|
Przedszkole Publiczne nr 1
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Jana Pawła II 7
|
PROD_391002945568
|
C12a
|
12,8
|
5,12
|
7,68
|
2
|
Przedszkole Publiczne nr 2
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Ofiar Katynia 9
|
PROD_391002945478
|
C12a
|
15,4
|
6,16
|
9,24
|
3
|
Przedszkole Publiczne nr 3
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Zielona 23
|
PROD_391002946307
|
C12a
|
17
|
6,8
|
10,2
|
4
|
Przedszkole Publiczne nr 4
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chrobrego 37
|
PROD_391002946127
|
C12a
|
19,3
|
7,72
|
11,58
|
5
|
Przedszkole Publiczne nr 5
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Boh.M.Cassino 1
|
PROD_391002946017
|
C12a
|
47,2
|
18,88
|
28,32
|
6
|
Przedszkole Publiczne nr 6
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Wysoka 1
|
PROD_391002945678
|
C12a
|
10,6
|
4,24
|
6,36
|
7
|
Publiczne Przedszkole nr 7
|
49-300
|
Brzeg
|
Ul . Gaj 1
|
PROD_391002945708
|
C12a
|
25,3
|
10,12
|
15,18
|
8
|
Przedszkole Publiczne nr 8
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Towarowa 2
|
PROD_391002946567
|
C12a
|
19,9
|
7,96
|
11,94
|
9
|
Przedszkole Publiczne nr 10
|
49-300
|
Brzeg
|
Ul .Ks. Makarskiego 5
|
PROD_391002945858
|
C12a
|
13,3
|
5,32
|
7,98
|
10
|
Przedszkole Publiczne nr 11
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Spacerowa 3
|
PROD_391002945928
|
C12a
|
37,7
|
15,08
|
22,62
|
11
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Boh.M.Cassino 14
|
PROD_391002832894
|
C12a
|
35,4
|
14,16
|
21,24
|
12
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chrobrego 13
|
PROD_391002947274
|
C12a
|
22,3
|
8,92
|
13,38
|
13
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3
|
49-300
|
Brzeg
|
ul Kamienna 2
|
PROD_391002831687
|
C12a
|
39,6
|
15,84
|
23,76
|
14
|
Publ.Szk. Podst. nr 3 sala gimn.
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Powst Śląskich 1
|
PROD_391002941002
|
C22a
|
89,2
|
35,68
|
53,52
|
15
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Robotnicza 22
|
PROD_391002946707
|
C12a
|
29,7
|
11,88
|
17,82
|
16
|
Pub. Szkoła Podst. Nr 5 Boisko sport.
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Oławska dz nr 181
|
PLAUD139000116769
|
C12B
|
9
|
3,6
|
5,4
|
17
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Oławska 2
|
PROD_391002839737
|
C12a
|
41,2
|
16,48
|
24,72
|
18
|
Publiczna szkoła podstawowa nr 6
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Poprzeczna 1
|
PROD_391002947324
|
C12a
|
79
|
31,6
|
47,4
|
19
|
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.J. Lompy 1
|
PROD_391002946857
|
C12a
|
46,9
|
18,76
|
28,14
|
20
|
Dzienny Dom Pomocy
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Piastowska 29
|
PROD_391002863015
|
G11
|
39,5
|
39,5
|
0
|
21
|
Miejska Biblioteka Publiczna - I
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Zamkowa 6
|
PROD_391002873709
|
C11
|
2,3
|
2,3
|
|
22
|
Miejska Biblioteka Publiczna - II
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Jana Pawła II 2
|
PROD_391002873569
|
C11
|
4,3
|
4,3
|
|
23
|
Miejska Biblioteka Publiczna – III
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Jana Pawła II 5
|
PROD_391002873479
|
C11
|
28,9
|
28,9
|
|
24
|
Miejska Biblioteka Publiczna – IV
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Piłsudskiego 20
|
PROD_391002873679
|
C11
|
4,8
|
4,8
|
|
25
|
Brzeskie Centrum Kultury – I
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Mleczna 5
|
PROD_391002835333
|
C12a
|
44,9
|
17,96
|
26,94
|
26
|
Kryta pływalnia
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Wrocławska 11
|
PROD_391002845389
|
C22a
|
60,1
|
24,04
|
36,06
|
27
|
Kryta pływalnia
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Wrocławska 11
|
PROD_391002845239
|
C22a
|
477
|
190,8
|
286,2
|
28
|
Przystań Turystyczna i Pasażerska
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Plac Drzewny
|
PROD_391003149542
|
C11
|
25
|
25
|
|
29
|
Hala Sportowa
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Oławska 2
|
PROD_391002949712
|
C11
|
36,9
|
36,9
|
|
30
|
Kompleks Sportowy
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Sportowa 1
|
PROD_391003091375
|
C21
|
235,6
|
235,6
|
|
31
|
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Jabłkowa 5
|
PROD_391002853867
|
C12a
|
18,6
|
7,44
|
11,16
|
32
|
Miejski Ośrodek pomocy Społecznej
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Jabłkowa 5
|
PROD_391002853937
|
C12a
|
5,3
|
2,12
|
3,18
|
33
|
Żłobek Miejski „Tęczowy Świat”
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Brzeg,Gaj 3
|
PROD_391003071029
|
C12a
|
24,3
|
9,72
|
14,58
|
34
|
Brzeskie. Centr. Kult. Galeria Ratusz
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Sukiennice 2
|
PROD_391002835403
|
C11
|
2,8
|
2,8
|
|
35
|
Ratusz Budynek
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Ratusz
|
PROD_391002857777
|
C12a
|
23,6
|
9,44
|
14,16
|
36
|
Budynek Administracyjny
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Robotnicza 12
|
PROD_391002857827
|
C21
|
41,3
|
41,3
|
|
37
|
Budynek Administracyjny
|
49-300
|
Brzeg
|
ul.Sukiennice 2
|
PROD_391002857647
|
C12a
|
25,4
|
10,16
|
15,24
|
38
|
Szalet miejski
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Piastowska park
|
PLAUD139000094549
|
C11
|
4
|
4
|
|
39
|
Amfiteatr
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Chrobrego dz. 461
|
PLAUD139000108090
|
C12B
|
9
|
3,6
|
5,4
|
40
|
Lokal użytk. "Ratuszowa"
|
49-300
|
Brzeg
|
ul. Rynek 1 Ratusz
|
PROD_391002967834
|
C21
|
50
|
50
|
|
Pytanie nr 6:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa); Załącznik nr 1 do Umowy (Wykaz PPE)
Wykonawca zwraca się z prośbą o informację i potwierdzenie, że dla nowych PPE mających status
„w budowie”- pozycje 101-104- docelowe grupy taryfowe będą wybrane spośród tych, które zostały określone i wycenione w Ofercie sprzedawcy. Punkty z innych grup taryfowych, nieujętych w Ofercie, oznaczały będą zmianę przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Potwierdzam, że dla nowych PPE mających status „w budowie”- pozycje 101-104- docelowe grupy taryfowe będą wybrane spośród tych, które zostaną określone i wycenione w Ofercie sprzedawcy.
Pytanie nr 7:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 2 ust. 8
Wykonawca informuje, że zmiana mocy przyłączeniowej lub mocy umownej jest możliwa w ramach określonych w przedmiocie zamówienia taryf. W związku z powyższym prosimy o modyfikację zapisów poprzez określenie, iż:
„Zamawiający może zwiększyć moc przyłączeniową/umowną do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych”.
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Moc umowna dla poszczególnych ppe będzie realizowana w obrębie wskazanych w przedmiocie zamówienia grup taryfowych.
Pytanie nr 8:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 1
Wykonawca informuje, że zgodnie z możliwościami działania systemu bilingowego, na fakturach wskazane będą dane Nabywcy (nazwa, adres, nr NIP), natomiast dane Odbiorcy (nazwa i adres) zostaną wpisane pod pozycją „Adres korespondencyjny”. Prosimy o potwierdzenie, że takie rozwiązanie dotyczące wystawianych faktur VAT jest akceptowane przez Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Tak.
Pytanie nr 9:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 8 i 10
Zamawiający określił dzień zapłaty faktur VAT jako datę obciążenia rachunku Zamawiającego. Informujemy, że zgodnie z art. 454 § 1 Kodeksu Cywilnego, dotyczącego miejsca spełnienia świadczenia pieniężnego, a także zgodnie z zasadami obowiązującymi w obrocie gospodarczym, za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o wykreślenie ust. 8 z Umowy, który wyklucza ust. 10.
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie. Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 7 ust. 8 i 10 pozostanie bez zmiany.
Pytanie nr 10:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 8 ust. 1
Informujemy, że zgodnie z zapisami Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) poszczególnych OSD, zatwierdzonych przez Prezesa URE, do rozpoczęcia sprzedaży energii elektrycznej konieczne jest zgłoszenie umowy do OSD, przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy oraz przyjęcie umowy do realizacji przez OSD. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o zmodyfikowanie zapisu do treści:
„Umowa wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru z dniem 1.01.2020r., lecz nie wcześniej, niż po zawarciu umów dystrybucyjnych, pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i przyjęciu umowy do realizacji przez OSD”.
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie. Procedura wyboru sprzedawcy jest przeprowadzana na tyle wcześniej , aby nowy sprzedawca bez trudu zdążył dokonać zmiany sprzedawcy.
Pytanie nr 11:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 9
Wykonawca informuje, że ewentualną szkodę Zamawiającego stanowi różnica w cenie zakupu energii elektrycznej od sprzedawcy rezerwowego w stosunku do ceny energii elektrycznej z oferty wyłonionego w postępowaniu wykonawcy. W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o określenie, iż zwrot kosztów z tytułu zakupu energii elektrycznej od sprzedawcy rezerwowego będzie stanowił różnicę miedzy kosztami energii zakupionej od sprzedawcy rezerwowego, a energii, która byłaby zakupiona na podstawie umowy sprzedaży zawartej z wybrany Wykonawcą.
Jednocześnie Wykonawca zwraca się z prośbą o wprowadzenie adekwatnych kar umownych lub o usunięcie wskazanych zapisów w całości. W przypadku wyrażenia zgody na rezygnację z kar umownych, zwracamy się z prośbą o modyfikację zapisów do treści:
„Strony ponoszą wobec siebie odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych do wysokości poniesionej szkody (starty)”.
Informujemy jednocześnie, że zapisy w obecnym kształcie wpływają na wzrost ryzyka związanego z realizacja umowy po stronie Wykonawcy, co z kolei może negatywnie wpłynąć na kalkulację ceny ofertowej dla Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisów umowy w tym zakresie.
Pytanie nr 12:
Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Tak.
Pytanie nr 13:
Załącznik nr 2 do SIWZ (Umowa) § 10
Z uwagi na brak informacji o mogącej wystąpić, w trakcie realizacji umowy, ustawowej zmianie stawki podatku VAT lub opodatkowania energii podatkiem akcyzowym, Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie przedmiotowego zapisu do treści:
„Ceny energii elektrycznej pozostaną niezmienne w okresie obowiązywania umowy, za wyjątkiem nowelizacji przepisów skutkujących zmianą kwoty podatku VAT lub podatku akcyzowego. Ceny energii elektrycznej zostają powiększone o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzenia aneksu do umowy.”
Odpowiedź na pytanie nr 13:
W § 10 ust. 1 dodaje się punkt 7) w brzmieniu:
„zmiany ceny, o której mowa w § 6 ust. 1 na skutek zmiany stawek podatku VAT, wynikających z przepisów prawa w określonym tymi przepisami terminie ich wprowadzenia i obowiązywania. W takim wypadku zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, zaś cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen wynikająca ze zmiany podatku VAT winna zostać poprzedzona aneksem do niniejszej umowy, na podstawie wskazanej przez Wykonawcę podstawy prawnej”.
Na inne zmiany umowy Zamawiający nie wyraża zgody.
Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Brzeg, dnia 4 września 2019r.
OR.IV.271.1.6.2019
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej
oraz obiektów Gminy Brzeg i jej jednostek organizacyjnych”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 3 września br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Dotyczy procedury zmiany sprzedawcy
Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokumenty z jednostek objętych postępowaniem przetargowym w wersji elektronicznej (Word, Excel). Wykonawca będzie potrzebował następujących:
a) danych:
- adres siedziby i adres korespondencyjny danej jednostki
- numer NIP
- numer REGON
- adres punktu poboru – (miejscowość, ulica, kod pocztowy)
- przeznaczenie punktu poboru
- grupa taryfowa
- kod PPE
- roczny wolumen energii elektrycznej
- numer licznika
- numer aktualnie obowiązującej umowy
- numer ewidencyjny w systemie bilingowym dotychczasowego Sprzedawcy
b) dokumentów:
- pełnomocnictwo
- dokument nadania numeru NIP
- dokument nadania numeru REGON
- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka
- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa
- numer rachunku bankowego.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Tak.
Pytanie nr 2:
Dotyczy załącznika nr 2 do SIWZ „UMOWA”, § 2 ust. 2
Zgłoszenie umowy sprzedaży energii elektrycznej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego dokonywane jest na Platformie Wymiany Informacji (PWI) w formie elektronicznej. Dlatego też nie ma możliwości przekazania Zamawiającemu skanu dokonanego zgłoszenia.
W związku z tym zwracamy się z prośbą o modyfikację przedmiotowego zapisu:
Wykonawca poinformuje Zamawiającego o przeprowadzeniu procedury zmiany sprzedawcy w formie elektronicznej na wskazany przez Zamawiającego adres e-mail.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Ust.2. § 2 umowy otrzymuje brzmienie:
„Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, musi zostać dokonane z zastosowaniem terminów Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej TAURON Dystrybucja SA. Na dowód dokonania zgłoszenia Wykonawca prześle Zamawiającemu oświadczenie o dokonanym zgłoszeniu dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej wymienionych w załącznikach nr 1 i 2 do Umowy.”
Pytanie nr 3:
Dotyczy wykazu Odbiorców i płatników faktur dla punktów poboru w obiektach gminnych.
Zwracamy się z zapytaniem czy jednostki organizacyjne Gminy Brzeg takie jak: przedszkola, żłobki, szkoły itp. nie objęła centralizacja rozliczeń VAT, która polega na tym, że poszczególne jednostki posługują się numerem NIP Gminy? W kolumnie „NIP” widnieją numery NIP inne niż numer NIP Gminy Brzeg. W związku z tym zwracamy się z prośbą o wyjaśnienia.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiającym w postępowaniu przetargowym i nabywcą energii elektrycznej jest Gmina Brzeg
ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300 Brzeg NIP: 747-12-48-878.
Odbiorcą i płatnikiem należności za energię elektryczną będą:
- dla obiektów Gminy Brzeg (Ratusz, Urząd, Sukiennice oraz obiekty kulturalne w tym biblioteki odbiorcą i płatnikiem będzie: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878.
- dla obiektów jednostek organizacyjnych tj.: przedszkola, szkoły, żłobek MOSIR i MOPS będą te jednostki organizacyjne określone w Załączniku nr 3 do niniejszej umowy.
- dla obiektów oświetlenia ulicznego Gminy Brzeg: Gmina Brzeg ul. Robotnicza 12; 49-300 Brzeg; NIP:747-12-48-878. W załączniku nr 3 nipy jednostek są podane tylko informacyjnie.
Ust.3 § 7 umowy otrzymuje brzmienie:
„Wszystkie faktury za energię elektryczną winny być wystawione na Gminę Brzeg, ul Robotnicza 12, 49-300Brzeg NIP: 747-12-48-878. Odbiorcą i płatnikiem faktur za zużytą energię elektryczną w obiektach jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy będą jednostki organizacyjne. Wykaz płatników i ich dane podane są w załączniku nr 3 do niniejszej umowy.”
Zamawiający informuje, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Jednocześnie informuje, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski