logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

                       

U c h w a ł a   Nr XX/148/04

Rady  Miejskiej w  Brzegu

z dnia 27.01.2004 r

 

 

w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2004 rok.

 

 

 

                             Na podstawie  art.18 ust.2 pkt 4, 9 lit. d, i , pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity  z 2001 r. Dz. U. nr 142, poz.1591; zm. z 2002 r. Dz. U. nr 23, poz.220, nr 62 poz. 558; Dz. U. nr 113 poz. 984; Dz. U. nr 153, poz. 1271; Dz. U. nr 214, poz. 1806; zm. z 2003 r. Dz. U. nr 80, poz. 717; Dz. U. nr 162, poz. 1568), art. 52 ust. 1, art. 116, art.117 ust.2, art. 124, art.128 ust.2, art.134 ust.3 ustawy  z  dnia  26 listopada  1998 r. o  finansach   publicznych  (tekst jednolity z 2003 r. Dz. U. nr 15, poz. 148; Dz. U. nr 45, poz. 391; Dz. U. nr 65, poz. 594; Dz. U. nr 96, poz. 874; Dz. U. nr 166, poz. 1611) oraz art. 420 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r - Prawo ochrony  środowiska ( Dz.U. nr 62   poz.627),

 

                             Rada Miejska w Brzegu uchwala, co  następuje:

           

§  1

Uchwala się budżet miasta na rok kalendarzowy  2004

r.                                           

                                                           

§  2

 

Ustala się dochody  budżetu miasta  w wysokości     54.565.159 zł                           

w tym:

 

                        * dotacje celowe na zadania zlecone

                          z zakresu administracji rządowej

                                                 w wysokości    2.269.898 zł

 

* dotacje na zadania realizowane na

   podstawie  porozumień z organami

   administracji rządowej

                          w wysokości        31.922 zł

 

                       * dochody z tytułu wydawania zezwoleń

                          na sprzedaż napojów alkoholowych

                                                w wysokości       500.000 zł

 

zgodnie z załącznikiem nr  1, 7, 8

 

 

§  3

 

Ustala  się  wydatki budżetu  miasta w wysokości        51.751.961 zł

w tym:

               - wydatki bieżące                   50.334.661 zł

 

                 z podziałem na:

                 *   zadania zlecone                                         

                      z zakresu  administracji rządowej              2.269.898 zł

 

                 *   zadania realizowane na podstawie

                      porozumień  z organami administracji

                      rządowej                                                         31.922 zł

                  *   zadania własne                                        48.032.841 zł

                     w tym: na realizację zadań określonych

                            w programie profilaktyki

                            i rozwiązywania  problemów

                            alkoholowych                                         500.000 zł

               - wydatki majątkowe                                        1.417.300 zł

                 z podziałem na:

                 *   zadania  inwestycyjne                                1.377.300 zł

                 *   udział w spółkach                                           40.000 zł

                

     

zgodnie z załącznikiem nr  3, 4, 7, 8

 

 

§  4

 

1 . Nadwyżkę  budżetu  miasta  w wysokości  2.813.198 zł przeznacza się na spłatę pożyczek i kredytów  długoterminowych..

 

2.  Zestawienie źródeł przychodów i rozchodów, określa załącznik  nr 2.

 

 

§  5

 

Ustala się :

  

           1) rezerwę ogólną  w wysokości        100.071 zł

 

           2) rezerwę  celową na poręczenia    1.061.000 zł

          

 

§ 6

Ustala się plan przychodów i wydatków zakładów  budżetowych                                          

w wysokości:

                                 przychody       8.674.614 zł

                                 wydatki           8.666.399 zł

 

zgodnie z załącznikiem  nr  6          

   

§  7

 

Ustala się  plan  przychodów i wydatków  środków specjalnych

w wysokości: 

                                 przychody         485.632 zł

                                 wydatki             492.632 zł

 

zgodnie z załącznikiem nr  6

 

§  8

 

Ustala się plan przychodów i wydatków gospodarstw pomocniczych

w wysokości:

                                  przychody         302.160 zł

                                  wydatki             302.160 zł

 

zgodnie z załącznikiem nr  6

 

§  9

 

Ustala się  plan przychodów i  wydatków  Gminnego  Funduszu  Ochrony  Środowiska i   Gospodarki Wodnej w wysokości:

                                 przychody        250.000 zł

                                 wydatki            389.500 zł

      

zgodnie z załącznikiem nr  9

 

 §  10

 

 

Ustala się plan dotacji :

            *  dla zakładów  budżetowych     w wysokości          6.144.122 zł

            *  dla instytucji kultury                w wysokości          1.535.300 zł

            *  dla innych podmiotów             w wysokości             162.900 zł

 

zgodnie z załącznikiem  nr  5

          

§  11

 

1.      Upoważnia się Burmistrza  Miasta do zaciągania  kredytów i pożyczek  na pokrycie

      występującego w ciągu roku niedoboru budżetu miasta.

 

2.  Maksymalna  wysokość  pożyczek i kredytów o których mowa w ust.1   nie może przekroczyć

     4.000.000 zł w  I półroczu  i  2.000.000      w  II  półroczu.

 

3.      Poręczenia i gwarancje udzielane przez Gminę Miasto Brzeg w 2004 roku nie mogą przekroczyć kwoty 1.100.000 zł.

 

4.      Maksymalna wysokość pożyczek udzielanych w 2004 roku nie może przekroczyć 300.000 zł.

 

 

§  12

1. Upoważnia się  Burmistrza Miasta Brzeg do:                                                                     

 

               1) dokonywania przeniesień wydatków między rozdziałami i paragrafami  w ramach działu klasyfikacji budżetowej.                                                                                           Upoważnienie  nie  dotyczy  planowanych  wydatków  na  dotacje   dla zakładów     budżetowych.

 

              2) przekazania swoich uprawnień  dla kierowników  jednostek organizacyjnych  w      zakresie  dokonywania  przeniesień  w  planie  wydatków  między  paragrafami  w  obrębie  jednego  rozdziału z zastrzeżeniem , że zmiany  nie  mogą  powodować  zwiększenia  wydatków na wynagrodzenia oraz zmian powodujących  zwiększenie   lub zmniejszenie  planu wydatków majątkowych.

 

              3) lokowania w innych bankach  wolnych  środków  budżetowych .

 

2. Informację  o wykorzystanych upoważnieniach  Burmistrz Miasta Brzeg  będzie przedkładał  Radzie Miejskiej  na  najbliższej sesji.

 

§ 13

                                                                                                                                

1. Zobowiązuje się Burmistrza Miasta do przedstawiania  Komisji  Budżetu, Inwestycji  i Rozwoju Gospodarczego informacji na  temat  realizacji  budżetu   w okresach  kwartalnych, w szczegółowości określonej w sprawozdaniach kwartalnych stanowiących  załączniki  Nr 17, 18 i 19 rozporządzenia  Ministra Finansów z dnia 13.03.2001 w sprawie  sprawozdawczości budżetowej .

 

 

§ 14

Wykonanie  uchwały  zleca się Burmistrzowi Miasta.

 

 

§ 15

Uchwała  podlega  ogłoszeniu  w miejscach publicznych, w prasie lokalnej i Dzienniku Urzędowym Województwa Opolskiego.

 

§ 16

Uchwała  wchodzi  w  życie  z  dniem  podjęcia z mocą obowiązującą   od 1 stycznia  2004 r.

                                                                                       Przewodniczący 

                                                                                    Rady Miejskiej w Brzegu

                                                                                           (-) Janusz Gil

 

                                                                                 

 

 

Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Jabłońska
Data ostatniej aktualizacji: 2004-06-29 11:46:29

Wersja do wydruku...

corner   corner