logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27.04.2009r. o godzinie  900   w Ratuszu odbędzie  się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

 

Porządek obrad:

1)      Otwarcie obrad sesji.

2)      Wnioski do porządku obrad.

3)      Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.03.2009r.

4)      Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.

5)      Interpelacje i wnioski radnych.

6)      Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za 2008 rok:

a)      przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu;

b)      dyskusja.

7)      Przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

a)    przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

b)   przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

c)    dyskusja;

d)   przyjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia sprawozdania z wykonania budżetu miasta za 2008 rok                      i udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta (druk nr 1).

8)      Omówienie koncepcji strefy płatnego parkowania w mieście.

9)      Sprawozdanie z realizacji Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta Brzegu.

10)  Przyjęcie uchwał w sprawie:

a)      uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Gminy Miasto Brzeg na lata 2008-2011 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2012-2015 (druk nr 2);

b)      przyjęcia Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Brzeg na lata 2009-2015 (druk nr 3);

c)      przyjęcia nowego tekstu statutu Ekologicznego Związku Gospodarki Odpadami Komunalnymi „EKOGOK” w Gać (druk nr 4);

d)      zmian w budżecie miasta na 2009 r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2009 rok (druk nr 5, 6, 7);

e)      ustalenia opłat za świadczenia przedszkoli prowadzonych przez Gminę Miasto Brzeg (druk nr 8);

f)       zawarcia porozumienia z Gminą Olszanka, dotyczącego pokrycia kosztów dotacji udzielonej przez Gminę Olszanka dla publicznego przedszkola prowadzonego przez Gminę Olszanka na dziecko będące mieszkańcem Gminy Miasto Brzeg (druk nr 9);

g)      określenia warunków i trybu wspierania, w tym finansowego, rozwoju sportu kwalifikowanego na terenie Gminy Miasto Brzeg (druk nr 10);

h)      zmiany uchwały Rady Miejskiej w Brzegu Nr XLIX/430/02 z dnia 10 października 2002 r. w sprawie sprzedaży prawa własności nieruchomości, stanowiących mienie komunalne, oddanych w użytkowanie wieczyste Spółdzielni Mieszkaniowej „ZGODA” w Brzegu oraz zastosowania bonifikaty od ceny sprzedaży tych nieruchomości (druk nr 11);

i)        uchylenia uchwały w sprawie wyrażenia zgody na udzielenie bonifikaty od opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości przysługujące osobom fizycznym i spółdzielniom mieszkaniowym (druk nr 12);

j)        utraty mocy obowiązującej uchwały w sprawie udzielenia osobom fizycznym bonifikaty od ceny sprzedaży prawa własności nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste pod budownictwo mieszkaniowe (druk nr 13);

k)      utraty mocy obowiązującej uchwały w sprawie udzielenia bonifikat od ceny lokali mieszkalnych sprzedawanych na rzecz najemców (druk nr 14);

l)        udzielenia bonifikaty od ceny lokali mieszkalnych sprzedawanych na rzecz najemców (druk nr 15);

m)    zbycia z mienia komunalnego prawa własności działki gruntu nr 960/21 położonej w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej (druk nr 16);

n)      zbycia z mienia komunalnego prawa własności działki gruntu nr 960/37 położonej w Brzegu przy ulicy Starobrzeskiej (druk nr 17);

o)      nadania nazw ulicom oraz zaliczenia dróg do kategorii dróg gminnych (druk nr 18);

p)      opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Miasto Brzeg (druk nr 19);

q)      opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Miasto Brzeg (druk nr 20, 21, 22).

11)  Ocena realizacji w 2008 r. Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Mieszkaniowym Gminy Miasto Brzeg oraz informacja na temat pustostanów (lokali mieszkalnych).

12)  Informacja na temat stanu dróg, chodników, oświetlenia oraz likwidacji barier architektonicznych w mieście.

13)  Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.

14)  Wolne wnioski i informacje.

15)  Zamknięcie obrad sesji.

 

 

Serdecznie zapraszam

 

Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu

         (-) Mariusz Grochowski

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Porządek obrad sesji Rady Miejskiej w dniu 27 kwietnia 2009 roku
Podmiot udostępniający: Mariusz Grochowski - Przewodniczący rady Miejskiej
Osoba, która wytworzyła informację: Magdalena Jagusiak - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Jagusiak - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Jasińska
Data wytworzenia informacji: 2009-02-25 13:11:38
Data udostępnienia informacji: 2009-02-25 13:11:38
Data ostatniej aktualizacji: 2009-04-21 12:32:54

Wersja do wydruku...

corner   corner