Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej, w tym:
1) Przyjmowanie i wydawanie potwierdzeń przyjęcia wniosku CEIDG-1 do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (wpis, zmiana, zawieszenie,
wznowienie i wykreślenie z ewidencji),
2) Wydawanie wypisów zaświadczeń o wpisie do ewidencji na podstawie odrębnego
upoważnienia (z gminnej Ewidencji Burmistrza)
3) Wydawanie wypisów decyzji administracyjnych o wykreślenie z ewidencji działalności
gospodarczej, zmianie i o odmowie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej na
podstawie odrębnego upoważnienia Burmistrza, (z gminnej Ewidencji Burmistrza)
4) Udzielanie informacji osobom zainteresowanym o procedurze dotyczącej rejestracji,
zmian, zawieszenia, wznowienia i likwidacji działalności gospodarczej.