WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA UMIESZCZENIE TABLICY REKLAMOWEJ W PASIE DROGOWYM DROGI GMINNEJ
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Budownictwa i Inwestycji, budynek B, parter, pokój nr 3,
Tel. (077) 4045815
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze Urzędu Miasta w Brzegu, parter budynku A, ul. Robotnicza 12.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej w pasie drogowym drogi gminnej
Załączniki:
1. Plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczona lokalizacją tablicy.
2. Projekt graficzny reklamy z podaniem jej rozmiarów, treści i kolorystyki.
3. Projekt konstrukcji mocującej reklamę, zawierający podstawowe wymiary.
4. Oświadczenie o zgłoszeniu właściwemu organowi administracji budowlanej zamiaru umieszczenia w pasie drogowym reklamy.
5. Zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w przypadku lokalizacji reklamy w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej.
6. W przypadku jeżeli umieszczenie reklamy w wskazanym miejscu narusza prawa osób trzecich należy do wniosku dołączyć ich pisemne oświadczenie o zgodzie na umieszczenie w tym miejscu reklamy.
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 Kpa.
tj. do 30 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Budownictwa i Inwestycji (pokój 3, budynek B) lub pobrać ze strony internetowej – http://bip.brzeg.pl, z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miasto Brzeg
Opłaty:
Opłata skarbowa
- 10 zł za wniosek
Podstawa prawna:
1. art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz .U.z 2007r nr 19 poz. 115 z późniejszymi zmianami)
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z 1 czerwca 2004r w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004r nr 140 poz.1481
3. Uchwała nr VII/36/07 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 30 marca 2007r w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty z tytułu zajęcia pasa drogowego na cele nie związane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg, dla dróg miejskich na terenie Gminy Miasto Brzeg.
4. Ustawa z dnia16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz.U. nr 225 poz.1635 z późn. zm.)
5. art.104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz.U. z 2000r Nr 98 poz.1071 z późn. zm.)
Tryb odwoławczy:
Od decyzji Burmistrza Miasta służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.