OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 17.06.2011r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z 29.04.2011 roku
4) Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za 2010 rok:
a) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu;
b) dyskusja.
7) Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;
a) przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;
b) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;
c) dyskusja;
d) przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Miasto Brzeg wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta za 2010 rok ( druk nr 1 ),
e) przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta Brzegu
( druk nr 2 )
8) Informacja o stanie realizacji inwestycji miejskich.
9) Informacja na temat oceny stanu zieleni i placów zabaw w mieście.
10) Informacja na temat niedostosowania społecznego ze szczególnym zwróceniem uwagi na patologie społeczną wśród młodzieży w szkołach podstawowych i gimnazjach.
11) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie miasta na 2011 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2011 rok (druk nr 3),
b) ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie miasta Brzegu, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego parkowania, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat ( druk nr 4 ),
c) odpłatności za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej w przewozach pasażerskich na terenie Gminy Miasta Brzegu ( druk nr 5 ),
d) uchwalenia „Projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe Gminy Miasta Brzegu na lata 2011-2026” ( druk nr 6 ),
e) zmiany uchwały Nr XXVII/226/08 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 25 kwietnia 2008 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy –Miasto Brzeg ( druk nr 7 ),
f) określenia zasad wnoszenia, cofania i zbywania udziałów i akcji przez Burmistrza Miasta Brzegu ( druk nr 8 ),
g) utraty mocy obowiązującej uchwały Nr XLV/410/02 Rady miejskiej w Brzegu z dnia 28 czerwca 2002 r. ( druk nr 9 ),
h) utraty mocy obowiązującej uchwały Nr XI/71/03 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 30 maja 2003 r. .( druk nr 10 ),
i) zbycia lokalu mieszkalnego Nr 5 położonego w budynku przy ul. Armii Krajowej 28 w Brzegu .( druk nr 11 ),
j) określenia trybu i szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej .( druk nr 12 ),
k) udzielenia pomocy finansowej Powiatowi Brzeskiemu z przeznaczeniem na realizację zadania – utworzenie stanowiska pracy ds. ochrony zabytków w Starostwie Powiatowym w Brzegu .( druk nr 13 ),
l) opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Miasta Brzegu ( druk nr 14 ),
m) opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Miasta Brzegu ( druk nr 15 ),
12) Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
13) Wolne wnioski i informacje.
14) Zamknięcie obrad XII sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
Mariusz Grochowski