logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

OGŁOSZENIE

 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 21.06.2012 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

 

 

Porządek obrad:

1)      Otwarcie obrad sesji.

2)      Wnioski do porządku obrad.

3)      Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z 25.05.2012 rok.

4)      Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.

5)      Interpelacje i wnioski radnych.

6)      Sprawozdanie z wykonania budżetu miasta za 2011 rok:

a)    przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu;

b)    dyskusja.

7)      Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

a)   przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

b)   przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Miasta Brzeg;

c)    dyskusja;

d)   przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Miasto Brzeg wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta za 2011 rok ( druk nr 1 ),

e)    przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta Brzegu

     ( druk nr 2 )

8)      Perspektywy rozwoju miasta na lata 2012 – 2016 z uwzględnieniem kierunków rozwoju

      oraz zamierzonych inwestycji ze wskazaniem możliwości ich finansowania.

9)      Stan bezpieczeństwa w mieście:

a)    Informacja Powiatowej Policji w Brzegu;

b)    Informacja Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu;

c)     Informacja Straży Miejskiej w Brzegu

10)  Informacja na temat inwestycji związanej z budową hotelu przy ulicy Wrocławskiej.

11)  Informacja przedstawicieli EKOGOK-u powołanych przez Radę Miejską Brzegu ze swojej działalności.

12)  Rozpatrzenie pisma Starosty Powiatu Brzeskiego w sprawie radnego Edwarda Bublewicza.

13)  Informacja o stanie realizacji inwestycji miejskich.

14)  Informacja dotycząca letniego wypoczynku dzieci i młodzieży.

15)  Przyjęcie uchwał w sprawie:

a)      zmian w budżecie miasta na 2012 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2012 rok (druk nr 3),

b)      zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 4),

c)      zbycia w drodze darowizny nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Brzeg na rzecz Powiatu Brzeskiego (druk nr 5),

d)      zbycia zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Brzeg położonej w Brzegu przy ulicy Jana Pawła II (druk nr 6),

e)      opinii dotyczącej odroczenia terminu spłaty wierzytelności Gminy Miasta Brzegu (druk nr 7).

16)  Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.

17)  Wolne wnioski i informacje.

18)  Zamknięcie obrad XXIX sesji Rady Miejskiej Brzegu.

 

                                                Serdecznie zapraszam

                                 mieszkańców miasta do wzięcia udziału                     

                          

 Przewodniczący Rady Miejskiej Brzeg

Mariusz Grochowski

Załączniki do pobrania: 2012-06-15 08:49:44 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy MiastaBrzeg wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu miasta za 2011 rok (druk nr 1) (61.50 kB)
2012-06-15 08:54:53 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Miasta Brzegu (druk nr 2) (78.00 kB)
2012-06-15 09:01:46 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie zmian w budżecie miasta na 2012 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2012 rok (druk nr 3) (72.50 kB)
2012-06-15 09:03:42 - Załącznik nr 1 do druku nr 3 (156.00 kB)
2012-06-15 09:04:39 - Załącznik nr 2 do druku nr 3 (29.50 kB)
2012-06-15 09:17:14 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 4) (37.50 kB)
2012-06-15 09:24:32 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie zbycia w drodze darowizny nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Brzeg na rzecz Powiatu Brzeskiego (druk nr 5) (31.50 kB)
2012-06-15 09:25:07 - Mapka do druku nr 5 (874.02 kB)
2012-06-15 09:49:41 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie zbycia zabudowanej nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miasto Brzeg położonej w Brzegu przy ul. Jana Pawła II (druk nr 6) (30.50 kB)
2012-06-15 09:52:00 - Mapka do druku nr 6 (949.03 kB)
2012-06-15 10:20:23 - Załącznik nr 1 do druku 4 (79.62 kB)
2012-06-15 10:21:44 - Załącznik nr 2 do druku nr 4 (105.44 kB)
2012-06-15 10:24:42 - Załącznik nr 2 do druku nr 4 (3.58 MB)
2012-06-15 10:34:05 - Objaśnienia przyjętych wartości do Wieloletniej Prognozy Finansowej wraz z prognozą kwoty długu na lata 2012-2027 (80.50 kB)
2012-06-15 10:39:02 - Załącznik nr 1 do objaśnień (35.00 kB)
2012-06-15 10:39:30 - Załącznik nr 2 do objaśnień (44.00 kB)
2012-06-15 10:46:00 - Projekt uchwały Rady Miejskiej Brzegu w sprawie opini dotyczącej odroczenia terminu spłaty wierzytelności Gminy Miasta Brzegu (druk nr 7) (118.50 kB)

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej w dniu 21 czerwca 2012 roku
Podmiot udostępniający: Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Polańska - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Polańska - Kierownik Biura Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Jasińska
Data wytworzenia informacji: 2012-06-15 08:36:35
Data udostępnienia informacji: 2012-06-15 08:36:35
Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-15 10:55:05

Wersja do wydruku...

corner   corner