OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 22.03.2013 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.12.2012 roku.
4) Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Informacja dotycząca stanu zabytków w mieście i podjętych działań przez Konserwatora Zabytków.
7) Omówienie funkcjonowania strefy płatnego parkowania w mieście.
8) Informacja z realizacji zimowego wypoczynku dzieci i młodzieży.
9) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian w budżecie miasta na 2013 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2013 rok (druk nr 1),
b) zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 2),
c) zmiany uchwały nr XXXVI/219/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów (druk nr 3),
d) zmiany uchwały Nr XXXVII/226/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 15 lutego 2013r. w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Brzeg w roku 2013 (druk nr 4),
e) określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (druk nr 5),
f) określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Brzeg oraz warunków i zasad korzystania z tych obiektów (druk nr 6),
g) przystąpienia Gminy Brzeg do Stowarzyszenia Gmin i Powiatów Aglomeracji Wrocławskiej (druk nr 7),
h) nadania Statutu Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Księcia Ludwika I w Brzegu (druk nr 8),
i) wyrażenia opinii przez Radę Miejską Brzegu dotyczącą zmiany regulaminu organizacyjnego Brzeskiego Centrum Kultury w Brzegu (druk nr 9),
j) określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom zajmującym stanowisko dyrektora, wicedyrektora; określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust 3 ustawy - Karta Nauczyciela oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 10),
k) przyjęcia planu nadzoru nad żłobkami, klubami dziecięcymi oraz dziennymi opiekunami (druk nr 11),
l) zmiany uchwały Nr XXX/214/12 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 19 grudnia 2012r. w sprawie ustalenia opłaty za pobyt dziecka w żłobku (druk nr 12),
m) zmiany w składzie Społecznej Komisji Mieszkaniowej (druk nr 13),
10) Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
11) Wolne wnioski i informacje.
12) Zamknięcie obrad XXXVIII sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu
Bożena Szczęsna