|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.10.2013 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Wnioski do porządku obrad.
- Przyjęcia protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.09.2013 r.
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Informacja dot. omówienia wprowadzonych działań przez Dyrektora ZNM oraz ich skutki.
- Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych, w tym o wynikach sprawdzianu i egzaminu Gminy Brzeg w roku szkolnym 2012/2013.
- Oświata w Brzegu 2014 – 2018- demografia i analiza problemów w oświacie. Opieka zdrowotna w podległych placówkach oświatowych.
- Informacja Przewodniczącego RM i Burmistrza Brzegu o złożonych oświadczeniach majątkowych przez osoby do tego zobowiązane.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie miasta na 2013 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2013 rok (druk nr 1),
- w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 2),
- zmiany uchwały Nr XLIII/273/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 2 września 2013 r. w sprawie wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ustalenia wysokości stawki tej opłaty (druk nr 3),
- zmiany uchwały Nr XXXVI/218/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013 r w sprawie uchwalenia regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Brzegu (druk nr 4),
- zmiany uchwały Nr XXXVI/221/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 stycznia 2013 r w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminach składnia deklaracji oraz wykazu dokumentów, które należy dołączyć do deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzegu (druk nr 5),
- zmiany uchwały Rady Miejskiej w Brzegu Nr II/17/02 z dnia 29 listopada 2002 r w sprawie diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych (druk nr 6),
- zmiany uchwały Nr III/11/10 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 grudnia 2010 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia burmistrza miasta (druk nr 7),
- ustalenia opłat za świadczenia przedszkoli prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 8),
- zmiany uchwały Nr XXXVIII/240/13 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 22 marca 2013 r. w sprawie określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych nauczycielom zajmującym stanowisko dyrektora, wicedyrektora; określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycieli niewymienionych w art. 42 ust 3 ustawy - Karta Nauczyciela oraz ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin nauczycieli realizujących w ramach stosunku pracy obowiązki określone dla stanowisk o różnym tygodniowym obowiązkowym wymiarze godzin w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 9),
- przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg dla obszaru ograniczonego od północnego zachodu ul. Krakusa i granicą miasta, od północnego i południowego wschodu granicą miasta i od południowego zachodu linią brzegową rzeki Odry i ulicami: Krzyszowica i Rybacką (druk nr 10),
- opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 11),
- opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 12),
- opinii dotyczącej częściowego umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 13),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 14),
- Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad XLV sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
(-) Mariusz Grochowski
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzegu w dniu 25 października 2013 roku | Podmiot udostępniający: | Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Anna Polańska - Kierownik Biura Rady Miejskiej | Osoba, która odpowiada za treść: | Anna Polańska - Kierownik Biura Rady Miejskiej | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Chmielewska | Data wytworzenia informacji: | 2013-10-18 14:10:27 | Data udostępnienia informacji: | 2013-10-18 14:10:27 | Data ostatniej aktualizacji: | 2013-10-18 14:24:11 |
Wersja do wydruku...
|