logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


OGŁOSZENIE

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.04.2014 r. o godzinie 1000 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad sesji.
  2. Wnioski do porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 7 marca 2014 roku.
  4. Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
  5. Interpelacje i wnioski radnych.
  6. Omówienie realizacji uchwały dot. wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Brzeg w tym zawarte umowy, dzierżawy, użyczenia itd. oraz dochody z tego tytułu ) oraz zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Brzeg z wyszczególnieniem ilości przydzielonych mieszkań, liczby oczekujących itp.
  7. Realizacja ustawy o wychowaniu w trzeźwości oraz programu przeciwdziałania narkomanii w Gminie Brzeg. Aktualizacja uchwały Rady Miejskiej Nr VI/47/99 z dnia 25 lutego 1999 roku.
  8. Omówienie stanu obiektów sportowo – rekreacyjnych przed sezonem letnim : stadion miejski, basen kryty, basen otwarty, hale sportowe i przystań na Odrze, z ewentualną wizytą na wybranych obiektach (obiekcie), np. basen odkryty i przystań na Odrze.                                                                                                       
  9.  Omówienie stanu placów zabaw. Inwestycje w tym zakresie w 2014 roku.
  10. Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Brzeg z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2013.
  11. Przyjęcie uchwał w sprawie:
    1. odpłatnego nabycia przez Gminę Brzeg od Agencji Mienia Wojskowego zabudowanej nieruchomości obejmującej działkę nr 571/3 położonej w Brzegu przy ul. Małujowickiej ( druk nr 1 )
    2.  zmian w budżecie miasta na 2014 rok oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2014 rok,                           (druk nr 2),
    3.  zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 3),
    4. ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, terminach składania deklaracji oraz wykazu dokumentów, które należy dołączyć do deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzeg (druk nr 4),
    5. ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Brzeg uchwalonego Uchwałą Nr XVIII/142/03Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 19 grudnia 2003r. dla obszaru położonego w północno- zachodniej części miasta, stanowiącego kontynuację zabudowy tzw. osiedla zachodniego (druk nr 5),
    6. ogłoszenia jednolitego tekstu uchwały w sprawie poboru opłaty targowej w drodze inkasa (druk nr 6),
    7. zasad usytuowania na terenie Gminy Brzeg miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz wprowadzenia stałego zakazu podawania, spożywania oraz wnoszenia napojów alkoholowych w niektórych miejscach i obiektach na terenie Gminy Brzeg (druk nr 7),
    8. ustalenia ilości punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych zawierających powyżej 4,5% alkoholu (z wyjątkiem piwa) na terenie Gminy Brzeg (druk nr 8),
    9. wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i oddania w najem lokalu użytkowego przy Placu Młynów 8 w Brzegu na rzecz Ludowego Miejsko – Gminnego Klubu Kolarskiego „Ziemia Brzeska” (druk nr 9),
    10. wyrażenia zgody na odstąpienie od przetargu i oddania w dzierżawę lokalu użytkowego przy ul B. Chrobrego 32 w Brzegu na rzecz Brzeskiego Centrum Kultury (druk nr 10),
    11. opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu (druk nr 11),
    12. opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu (druk nr 12),
    13. opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu (druk nr 13),
  12. Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
  13. Wolne wnioski i informacje.
  14. Zamknięcie obrad LII sesji Rady Miejskiej Brzegu.

                                                              Serdecznie zapraszam

                                              mieszkańców miasta do wzięcia udziału                    

                                             Przewodniczący Rady Miejskiej Brzegu

                                                              Mariusz Grochowski

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej w dniu 25 kwietnia 2014 roku
Podmiot udostępniający: Mariusz Grochowski - Przewodniczący Rady Miejskiej
Osoba, która wytworzyła informację: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Mariola Jasińska
Data wytworzenia informacji: 2014-04-18 10:40:42
Data udostępnienia informacji: 2014-04-18 10:40:42
Data ostatniej aktualizacji: 2014-04-18 12:04:18

Wersja do wydruku...

corner   corner