|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 24.04.2015 r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Wnioski do porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 27.03.2015.
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Problem bezrobocia i możliwości przeciwdziałania ( z uwzględnieniem prac społeczno-użytecznych).
- Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Brzeg za rok 2014, wraz z oceną funkcjonowania tzw. „ uchwał śmieciowych”.
- Sprawozdanie z realizacji Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Programu Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Brzeg za 2014 rok
- Ocena zasobów pomocy społecznej.
- Realizacja Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi w aspekcie realizacji zadań publicznych( organizacje pożytku publicznego, stowarzyszenia, fundacje) za 2014 rok.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2015r oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2015 rok ( druk nr 1),
- zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej ( druk nr 2),
- utworzenia zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Brzeg ( druk nr 3),
- warunków udzielania bonifikat i wysokości stawek procentowych( druk nr 4),
- stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnej ( druk nr 5),
- rozpatrzenia wezwania do usunięcia naruszenia prawa w związku z podjętą uchwałą Nr V/19/15 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 27 lutego 2015 roku w sprawie stanowiska Rady Miejskiej Brzegu w sprawie wniosku Pani Bożenny Toziczka o ponowne podjęcie procedury zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Brzeg i kolejno zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu przy ul. Włościańskiej obejmującego m.in. działkę nr 551/19 w celu umożliwienia lokalizacji obiektu handlowo-usługowego o powierzchni sprzedaży większej niż 2000 m².( druk nr 6),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 7),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzeg ( druk nr 8),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 9),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty spłaty wierzytelności Gminy Brzegu ( druk nr 10),
- Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad VII sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Brzegu
Paweł Korycki
Nazwa dokumentu: | Sesja Rady Miejskiej Brzegu w dniu 24 kwietnia 2015 roku | Podmiot udostępniający: | Wiceprzewodniczący Rady Miejskiej Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Kierownik Biura Rady Miejskiej | Osoba, która odpowiada za treść: | Kierownik Biura Rady Miejskiej | Osoba, która wprowadzała dane: | Mariola Jasińska | Data wytworzenia informacji: | 2015-04-17 14:37:17 | Data udostępnienia informacji: | 2015-04-17 14:37:17 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-04-17 14:53:57 |
Wersja do wydruku...
|