|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27.01.2017r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad sesji.
- Wnioski do porządku obrad.
- Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 25.11.2016 i 16.12.2016 r.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Sprawozdanie z realizacji planu pracy Rady Miejskiej za rok 2016.
- Sprawozdania z realizacji planów pracy Komisji Stałych Rady za rok 2016.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2017r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2017 rok (druk nr 1),
- uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 2),
- przekazania środków finansowych dla Policji (druk nr 3),
- sposobu sprawienia pogrzebu przez Gminę Brzeg (druk nr 4),
- Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeg (druk nr 5),
- zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg położonej w Brzegu przy ul. Wolności 14 (druk nr 6),
- przystąpienia Gminy Brzeg do projektu: „Aktywny Kreatywny Maluch – program wsparcia przedszkoli na terenie Gminy Brzeg” i zabezpieczenia środków finansowych, jako wkładu własnego Gminy Brzeg na realizację projektu (druk nr 7),
- ustalenia opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego w przedszkolach prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 8),
- projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Brzeg do nowego ustroju szkolnego (druk nr 9),
- uchylenia Uchwały Nr XVI/120/03 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 24.10.2003r. w sprawie ustalenia zasad odpłatności za korzystanie z wyżywienia przez pracowników przedszkoli publicznych w Brzegu (druk nr 10),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Plac Młynów 8 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 11),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Plac Zamkowy 6 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 12),
- udzielenia Parafii Rzymsko – Katolickiej p.w. Świętego Mikołaja w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 13),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Rybacka 13 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 14),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Jabłkowa 6 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 15),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Krzyszowica 5 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 16),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Plac Zamkowy 4 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 17),
- udzielenia Spółdzielni Rzemieślniczej „PIAST” z siedzibą w Brzegu, Plac Zamkowy 5, dotacji na roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 18),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Szkolna 36 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 19),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Staromiejska 11 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 20),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Chrobrego 11 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 21),
- udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Jana Pawła II 11 w Brzegu w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 22),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 23),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 24),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 25),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 26),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 27),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 28),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 29),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 30),
- opinii dotyczącej częściowego umorzenia i rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 31),
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu
Barbara Mrowiec
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzeguw dniu 27 stycznia 2017 roku | Podmiot udostępniający: | Burmistrz Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która odpowiada za treść: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która wprowadzała dane: | Mariola Jasińska | Data wytworzenia informacji: | 2017-01-20 12:27:10 | Data udostępnienia informacji: | 2017-01-20 12:27:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2017-01-20 12:37:45 |
Wersja do wydruku...
|