|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.05.2018 r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Wnioski do porządku obrad.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej z dnia 22.03.2018 r.
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Brzeg za 2017 rok:
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wykonania budżetu;
- dyskusja.
- Przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej i opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzegu;
- przedstawienie przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzegu;
- dyskusja;
- przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Brzeg wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Brzeg za 2017 rok ( druk nr 1),
- przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Brzegu ( druk nr 2),
- Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Brzeg z organizacjami pozarządowymi w 2017 roku.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2018r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2018 rok (druk nr 3),
- odpłatnego nabycia od Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej Sp. z o.o. w Brzegu nieruchomości położonej przy Placu Dworcowym (druk nr 4),
- zmiany Uchwały Nr XX/194/16 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 20 maja 2016 roku w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Brzeg na lata 2016-2022 (druk nr 5),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 6),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 7),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 8),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 9),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 10),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 11),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 12),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 13),
- opinii dotyczącej umorzenia wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 14),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 15),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 16),
- Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad XLIV sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu
Elżbieta Kużdżał
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzegu w dniu 25 maja 2018 roku | Podmiot udostępniający: | Burmistrz Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która odpowiada za treść: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która wprowadzała dane: | Ewa Rutkowska-Woźniczko | Data wytworzenia informacji: | 2017-01-20 12:27:10 | Data udostępnienia informacji: | 2017-01-20 12:27:10 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-05-22 14:02:24 |
Wersja do wydruku...
|