logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

OGŁOSZENIE

 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 28.06.2018 roku r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:

Porządek obrad:

  1. Otwarcie obrad.
  2. Wnioski do porządku obrad.
  3. Interpelacje i wnioski radnych.
  4. Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 20.04.2018 r i 14.05.2018 r.
  5. Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
  6. Stan bezpieczeństwa, porządku publicznego w mieście w tym działalność Straży Miejskiej.
  1. Informacja Powiatowej Policji w Brzegu;
  2. Informacja Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu;
  3. Informacja Straży Miejskiej w Brzegu.
  1. Sprawozdanie z działalności klubów sportowych.
  2. Oferta letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
  3. Profilaktyka zdrowia w placówkach oświatowych- żłobki, przedszkola, szkoły (higiena szkolna, programy edukacyjne).
  4. Informacja na temat naboru do przedszkoli i szkół oraz demografia i analiza problemów w placówkach oświatowych (ilość dzieci w żłobkach i przedszkolach w tym baza lokalowa)
  5. Analiza działalności Zarządu Nieruchomości Miejskich za 2017 rok

      ( Praca za czynsz). Stan mieszkań socjalnych.

  1. Informacja Burmistrza Brzegu dotyczącą dotacji udzielonych w roku 2017 na prace

konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.

  1. Przyjęcie uchwał w sprawie:
  1. zmiany Uchwały Nr XXXIX/515/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Wolności 4 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 1),
  2. zmiany Uchwały Nr XXXIX/518/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Łokietka 28 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 2),
  3. zmiany Uchwały Nr XXXIX/524/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Jerzego 4 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 3),
  4. zmiany Uchwały Nr XXXIX/520/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Staromiejska 5 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 4),
  5. zmiany Uchwały Nr XXXIX/516/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piłsudskiego 26 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 5),
  6. zmiany Uchwały Nr XXXIX/522/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piastowska 2 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 6),
  7. zmiany Uchwały Nr XXXIX/521/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Świętego Mikołaja w Brzegu, ul. Jana Pawła II 9, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, zmienionej Uchwałą Nr XLVI/552/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 22 marca 2018 r., (druk nr 7),
  8. zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2018 r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2018 rok (druk nr 8),
  9. zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 9),
  10. ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Brzeg miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych (druk nr 10),
  11. ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Brzeg (druk nr 11),
  12. określenia zasad i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć, przyznawania zwolnień od obowiązku ich realizacji nauczycielom, którym powierzono stanowisko dyrektora, wicedyrektora lub inne stanowisko kierownicze, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli, o których mowa w art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy Karta Nauczyciela w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 12),
  13. przyjęcia projektu „ Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeg” (druk nr 13),
  14. uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Brzeg na lata 2018-2023 (druk nr 14),
  15. nabycia od Spółdzielni Mieszkaniowej „ZGODA” w Brzegu prawa użytkowania wieczystego nieruchomości przy ulicy Ptasiej oraz prawa własności nieruchomości przy ulicy Adama Mickiewicza (druk nr 15),
  16. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 16),
  17. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów, (druk nr 17),
  18. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 18),
  19. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 19),
  20. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 20),
  21. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 21),
  22. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 22),
  23. wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 23),
  24. opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 24),
  25. opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg, (druk nr 25),
  26. opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 26),
  27. zmiany uchwały Nr XX/191/16 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 20 maja 2016 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Brzegu (druk nr 27),
  28. o przeprowadzeniu referendum w sprawie budowy drugiego zakładu karnego w Brzegu (druk nr 28),
  1. Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków.
  2. Wolne wnioski i informacje.
  3. Zamknięcie obrad XLV sesji Rady Miejskiej Brzegu.

 

                          Serdecznie zapraszam

 

                         mieszkańców miasta do wzięcia udziału                     

                           Przewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu

                                         Barbara Mrowiec

 

 

 

 

 

 

Nazwa dokumentu: Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzegu w dniu 28 czerwca 2018 rokuroku
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Biuro Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Ewa Rutkowska-Woźniczko
Data wytworzenia informacji: 2018-06-21 10:04:00
Data udostępnienia informacji: 2018-06-21 10:04:00
Data ostatniej aktualizacji: 2018-06-21 14:49:03

Wersja do wydruku...

corner   corner