|
OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 28.06.2018 roku r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Porządek obrad:
- Otwarcie obrad.
- Wnioski do porządku obrad.
- Interpelacje i wnioski radnych.
- Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 20.04.2018 r i 14.05.2018 r.
- Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
- Stan bezpieczeństwa, porządku publicznego w mieście w tym działalność Straży Miejskiej.
- Informacja Powiatowej Policji w Brzegu;
- Informacja Państwowej Straży Pożarnej w Brzegu;
- Informacja Straży Miejskiej w Brzegu.
- Sprawozdanie z działalności klubów sportowych.
- Oferta letniego wypoczynku dla dzieci i młodzieży.
- Profilaktyka zdrowia w placówkach oświatowych- żłobki, przedszkola, szkoły (higiena szkolna, programy edukacyjne).
- Informacja na temat naboru do przedszkoli i szkół oraz demografia i analiza problemów w placówkach oświatowych (ilość dzieci w żłobkach i przedszkolach w tym baza lokalowa)
- Analiza działalności Zarządu Nieruchomości Miejskich za 2017 rok
( Praca za czynsz). Stan mieszkań socjalnych.
- Informacja Burmistrza Brzegu dotyczącą dotacji udzielonych w roku 2017 na prace
konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
- Przyjęcie uchwał w sprawie:
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/515/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Wolności 4 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 1),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/518/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Łokietka 28 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 2),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/524/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Jerzego 4 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 3),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/520/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Staromiejska 5 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 4),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/516/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piłsudskiego 26 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 5),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/522/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piastowska 2 w Brzegu dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 6),
- zmiany Uchwały Nr XXXIX/521/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 23 lutego 2018 r. w sprawie udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Świętego Mikołaja w Brzegu, ul. Jana Pawła II 9, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, zmienionej Uchwałą Nr XLVI/552/18 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 22 marca 2018 r., (druk nr 7),
- zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2018 r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2018 rok (druk nr 8),
- zmiany uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej (druk nr 9),
- ustalenia zasad usytuowania na terenie Gminy Brzeg miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych (druk nr 10),
- ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Brzeg (druk nr 11),
- określenia zasad i rozmiaru zniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć, przyznawania zwolnień od obowiązku ich realizacji nauczycielom, którym powierzono stanowisko dyrektora, wicedyrektora lub inne stanowisko kierownicze, ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycieli, o których mowa w art. 42 ust. 7 pkt 3 ustawy Karta Nauczyciela w jednostkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Brzeg (druk nr 12),
- przyjęcia projektu „ Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Brzeg” (druk nr 13),
- uchwalenia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Brzeg na lata 2018-2023 (druk nr 14),
- nabycia od Spółdzielni Mieszkaniowej „ZGODA” w Brzegu prawa użytkowania wieczystego nieruchomości przy ulicy Ptasiej oraz prawa własności nieruchomości przy ulicy Adama Mickiewicza (druk nr 15),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 16),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów, (druk nr 17),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 18),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 19),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 20),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 21),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 22),
- wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiącej własność Gminy Brzeg (druk nr 23),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 24),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg, (druk nr 25),
- opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 26),
- zmiany uchwały Nr XX/191/16 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 20 maja 2016 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia Burmistrza Brzegu (druk nr 27),
- o przeprowadzeniu referendum w sprawie budowy drugiego zakładu karnego w Brzegu (druk nr 28),
- Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad XLV sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam
mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu
Barbara Mrowiec
Nazwa dokumentu: | Ogłoszenie o sesji Rady Miejskiej Brzegu w dniu 28 czerwca 2018 rokuroku | Podmiot udostępniający: | Burmistrz Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która odpowiada za treść: | Biuro Rady Miejskiej | Osoba, która wprowadzała dane: | Ewa Rutkowska-Woźniczko | Data wytworzenia informacji: | 2018-06-21 10:04:00 | Data udostępnienia informacji: | 2018-06-21 10:04:00 | Data ostatniej aktualizacji: | 2018-06-21 14:49:03 |
Wersja do wydruku...
|