OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 23.02.2018 r. o godzinie 10.00 w Ratuszu odbędzie się sesja Rady Miejskiej Brzegu z następującym porządkiem obrad:
Otwarcie obrad sesji.
Wnioski do porządku obrad.
Przyjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu honorowego obywatela miasta Brzegu ( druk nr 1)
Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 24.11.2017, 15.12.2017 i 28.12.2017 r.
Interpelacje i wnioski radnych.
Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
Sprawozdanie z realizacji planu pracy Rady Miejskiej za rok 2017.
Sprawozdania z realizacji planów pracy Komisji Stałych Rady za rok 2017.
Zatwierdzenie planu pracy Rady Miejskiej Brzegu na 2018 r.
Informacja z realizacji wypoczynku zimowego dzieci i młodzieży.
Informacja Burmistrza Brzegu dotycząca wykazu podmiotów wyznaczonych do korzystania z pomocy świadczonej przez osoby skazane, które będą wykonywały prace społeczne.
Przyjęcie uchwał w sprawie:
zmian w budżecie Gminy Brzeg na 2018r. oraz zmiany uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Brzeg na 2018 rok (druk nr 2),
dopuszczenia zapłaty podatków i opłat stanowiących dochody budżetu Gminy Brzeg za pomocą innego instrumentu płatniczego (druk nr 3),
zatwierdzenia wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2018-2021 (druk nr 4 ),
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na realizację zadania z zakresu ograniczenia skutków niepełnosprawności mieszkańców miasta Brzegu (druk nr 5 ),
udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzeskiego na realizację zadania pn. „Przebudowa ul. B. Chrobrego w Brzegu” (druk nr 6 ),
przekazania środków finansowych dla Policji (druk nr 7 ),
zmiany uchwały Rady Miejskiej Brzegu nr XXXVI/474/17 w sprawie stwierdzenia przekształcenia sześcioletniej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stefana Żeromskiego w ośmioletnią Publiczną Szkołę Podstawową nr 1 im. Stefana Żeromskiego w Brzegu (druk nr 8 ),
trybu udzielenia i rozliczenia dotacji dla niepublicznych przedszkoli i szkół podstawowych prowadzonych na terenie Gminy Brzeg oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania udzielonej dotacji (druk nr 9 ),
sprzedaży niezabudowanych działek gruntu, stanowiących własność Gminy Brzeg, położonych w Brzegu przy ul. Poziomkowej i Malinowej (druk nr 10 ),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Wolności 4 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 11),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piłsudskiego 26 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 12),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piłsudskiego 10 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 13),
udzielenia Wspólnocie mieszkaniowej Łokietka 28 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków (druk nr 14),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Szkolna 26 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 15),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Staromiejska 5 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 16),
udzielenia Parafii Rzymsko-Katolickiej p.w. Świętego Mikołaja w Brzegu, ul. Jana Pawła II 9 dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 17),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Piastowska 2 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 18),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Chrobrego 22 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 19),
udzielenia Wspólnocie Mieszkaniowej Jerzego 4 w Brzegu, dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (druk nr 20),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 21),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 22),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 23),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy najmu nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 24),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umów (druk nr 25),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg oraz na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy (druk nr 26),
wyrażenia zgody na zawarcie kolejnych umów dzierżaw nieruchomości stanowiących własność Gminy Brzeg (druk nr 27),
opinii dotyczącej umorzenia z urzędu wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 28),
opinii dotyczącej częściowego umorzenia i rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 29),
opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 30),
opinii dotyczącej rozłożenia na raty wierzytelności Gminy Brzeg (druk nr 31),
Odpowiedzi na interpelacje i rozpatrzenie wniosków radnych.
Wolne wnioski i informacje.
Zamknięcie obrad XXXIX sesji Rady Miejskiej Brzegu.
Serdecznie zapraszam mieszkańców miasta do wzięcia udziału
Przewodnicząca Rady Miejskiej Brzegu
Barbara Mrowiec