|
O B W I E S Z C Z E N I E
BURMISTRZA MIASTA BRZEGU
w sprawie obowiązku składania informacji na piśmie dotyczących podatku rolnego, leśnego, od posiadania psów, od nieruchomości oraz od środków transportowych.
BURMISTRZ MIASTA BRZEGU
informuje, że na podstawie:
· art. 6a ust. 5 ustawy z dnia 15 listopada 1984r. o podatku rolnym (tekst jedn. Dz.U. z 1993r. Nr 94, poz. 431 z późn. zm.),
· art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 30 października 2002r. o podatku leśnym (Dz.U. Nr 200, poz. 1682),
· art. 6 ust. 6 i art. 9 ust. 5 ustawy z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2002r. Nr 9, poz. 844 z późn. zm.)
osoby fizyczne są obowiązane składać w Urzędzie Miasta pisemne informacje w terminie 14 dni od daty zaistnienia okoliczności uzasadniających powstanie albo wygaśnięcie obowiązku w podatku rolnym, leśnym, od nieruchomości, od środków transportowych oraz informować o wszelkich zmianach mających wpływ na wysokość zobowiązania podatkowego takich jak: zakup (nabycie), zmiana sposobu wykorzystania budynku i gruntu, zmiana miejsca zamieszkania, sprzedaż, darowizna itp.
Burmistrz Miasta (-) Wojciech Huczyński
Podmiot udostępniający: | Burmistrz Miasta Brzegu | Osoba, która wytworzyła informację: | Teresa Wąsowicz - Kierownik Biura Podatków i Opłat | Osoba, która odpowiada za treść: | Teresa Wąsowicz - Kierownik Biura Podatków i Opłat | Osoba, która wprowadzała dane: | Joanna Chmielewska | Data wytworzenia informacji: | 2004-07-01 11:01:08 | Data udostępnienia informacji: | 2004-07-01 11:01:08 | Data ostatniej aktualizacji: | 2007-12-20 12:44:16 |
Wersja do wydruku...
|