OGŁOSZENIE
Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 25.02.2005 r. o godzinie 9.00 w Ratuszu odbędzie się Sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad:
1) Otwarcie obrad sesji.
2) Wnioski do porządku obrad.
3) Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 28.01.2005 r. i 16.02.2005 r.
4) Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.
5) Interpelacje i wnioski radnych.
6) Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zatwierdzenia przewodniczącego doraźnej Komisji do spraw rozwoju lokalnego miasta Brzegu (druk nr 1);
b) zatwierdzenia wiceprzewodniczącego doraźnej Komisji do spraw rozwoju lokalnego miasta Brzegu (druk nr 2);
c) zmian w budżecie miasta na 2005 r. (druk nr 3, 4, 5);
d) Lokalnego Programu Pomocy Społecznej na lata 2005 – 2007 (druk nr 6);
e) zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej przyznane pod warunkiem zwrotu (druk nr 7);
f) wysokości oraz szczegółowych warunków i trybu przyznawania i zwrotu zasiłku celowego na ekonomiczne usamodzielnienie (druk nr 8);
g) zmiany uchwały Nr XXXII/237/04 z dnia 28 grudnia 2004 r. w sprawie Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w gminie Miasto Brzeg na 2005 rok (druk nr 9);
h) zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych oraz stałego zakazu sprzedaży, oraz podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Miasto Brzeg (druk nr 10);
i) zmiany uchwały Nr VII/89/99 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 25 marca 1999 r. w sprawie ustalenia sieci oraz granic obwodów publicznych szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Miasto Brzeg (druk nr 11);
j) założenia Publicznego Gimnazjum nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzegu (druk nr 12);
k) regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Brzeg (druk nr 13);
l) ustalenia wysokości stawki procentowej opłaty adiacenckiej (druk nr 14);
m) Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Miasto Brzeg (druk nr 15).
7) Ocena realizacji