logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


OGŁOSZENIE

 

 

Uprzejmie zawiadamiam, że w dniu 27.08.2004 r. o godzinie 9.00 w Ratuszu        odbędzie się Sesja Rady Miejskiej w Brzegu z następującym porządkiem obrad:

 

1)     Otwarcie obrad sesji.

2)     Wnioski do porządku obrad.

3)     Przyjęcie protokołów z sesji Rady Miejskiej z dnia 25.06.2004 r. i 12.07.2004 r.

4)     Sprawozdanie Burmistrza z bieżącej działalności.

5)     Interpelacje i wnioski radnych.

6)     Założenia do projektu budżetu miasta na 2005 rok.

7)     Analiza kosztów utrzymania szkół i przedszkoli ze szczególnym uwzględnieniem zużycia energii cieplnej wraz z ocena potrzeb przedszkoli, szkół, gimnazjów w zakresie działań termomodernizacyjnych budynków.

8)     Omówienie i uchwalenie Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta Brzegu (druk nr 1).

9)     Przyjęcie uchwał w sprawie:

a)     zmian w budżecie miasta na 2004 r. (druk nr 2, 3, 4, 5, 6);

b)     określenia trybu postępowania o udzielenie dotacji podmiotom niezaliczonym do sektora finansów publicznych i nie działającym w celu osiągnięcia zysku na realizację zadań Gminy Miasto Brzeg, sposobu ich rozliczenia oraz kontroli wykonania zadań (druk nr 7);

c)      upoważnienia Burmistrza Miasta Brzegu do zaciągnięcia zobowiązania obciążającego budżet roku 2005 (druk nr 8, 9);

d)     ustalenia zasad odpłatności za korzystanie z Przedszkoli Publicznych w Brzegu (druk nr 10);

e)      zmiany uchwały Nr XLV/410/02 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie zbycia prze Gminę Miasto Brzeg akcji spółki Energetyki Cieplnej Opolszczyzny S.A. w Opolu (druk nr 11);

f)       zbycia z mienia komunalnego nieruchomości obejmującej nie zabudowaną działkę nr 209/2 położoną w Brzegu przy ul. Starobrzeskiej (druk nr 12);

g)     zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Brzeg (druk nr 13);

h)     podtrzymania stanowiska w spr. rozpatrzenia skargi dotyczącej odmowy przydziału lokalu mieszkalnego (druk nr 14);

i)       rozpatrzenia skargi dotyczącej prawa do przydziału lokalu mieszkalnego (druk nr 15);

j)       rozpatrzenia skargi dotyczącej braku nadzoru nad punktami sprzedaży wyrobów alkoholowych (druk nr 16);

k)      rozpatrzenia skargi dotyczącej przyznania dodatku mieszkaniowego (druk nr 17).

10) Odpowiedzi na interpelacje radnych.

11) Wolne wnioski i informacje.

12) Zamknięcie obrad sesji.

 

Serdecznie zapraszam

mieszkańców miasta do wzięcia udziału

 

 

                                                                                                                 Przewodniczący

                                                                                                       Rady Miejskiej w Brzegu

                                                                                                                  (-) Janusz Gil

 

Podmiot udostępniający: Przewodniczący Rady Miejskiej
Osoba, która wytworzyła informację: Przewodniczący Rady Miejskiej
Osoba, która odpowiada za treść: Przewodniczący Rady Miejskiej
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Jabłońska
Data wytworzenia informacji: 2004-07-02 09:04:10
Data udostępnienia informacji: 2004-07-02 09:04:10
Data ostatniej aktualizacji: 2004-08-20 11:42:37

Wersja do wydruku...

corner   corner