Brzeg, dnia 1 grudnia 2008r.
OR.IV-341-1-46/08
dot. postępowania na zadanie pn.:
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Pakiet nr 1
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął ofertę złożoną przez PPHU Japart Jan Pawelak Zakład Pracy Chronionej ul. Tysiąclecia 32, 42-140 Panki na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:
Netto: 60.411, 60 zł
Brutto: 64.651,25 zł
Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max ilość punktów 100 w kryterium oceny ofert cena-100%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące nie podlegające odrzuceniu oferty:
Oferta nr 1 złożona przez PPHU Japart Jan Pawelak Zakład Pracy Chronionej ul. Tysiąclecia 32, 42-140 Panki- oferta uzyskała 100pkt w kryterium oceny ofert cena -100%
z up. Burmistrza Miasta
-Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
Brzeg, dnia 1 grudnia 2008r.
OR.IV-341-1-46/08
dot. postępowania na zadanie pn.:
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Pakiet nr 2
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął ofertę nr 2 złożoną przez PPHU KALMAR E, A. M. Kaleta sp. jawna Szczodrowice 65, 57-140 Biały Kościół na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:
Netto: 77.943,50 zł
Brutto: 82.601, 65 zł
Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max ilość punktów 100 w kryterium oceny ofert cena-100%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty
Oferta nr 2 złożona przez PPHU KALMAR E, A. M. Kaleta sp. jawna Szczodrowice 65, 57-140 Biały Kościół- oferta uzyskała 100 pkt w kryterium oceny ofert cena-100%.
z up. Burmistrza Miasta
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
Brzeg, dnia 1 grudnia 2008r.
OR.IV-341-1-46/08
dot. postępowania na zadanie pn.:
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
Pakiet nr 3
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg – decyzją Komisji Przetargowej z dnia 26 listopada 2008 roku – przyjął Państwa ofertę nr 5 złożoną przez Żywność Polska sp. z o.o. Ul. Giełdowa 12, 52-438 Wrocław na realizację przedmiotowego zadania za cenę łączną w wysokości:
Netto: 58.474, 00 zł
Brutto: 60.383,82 zł
Oferta najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu uzyskała max łączną ilość punktów 100 w kryterium oceny ofert:
· cena-80 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%
· wysokość wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-20 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
Oferta nr 5 złożona przez Żywność Polska sp. z o.o. Ul. Giełdowa 12, 52-438 Wrocław oferta uzyskała łączną ilość punktów 100 w kryterium oceny ofert:
· cena-80 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%
· wysokość wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-20 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.
Oferta nr 4- złożona przez PHU AMIGO Ołubczyńcy Spółka Jawna z 49-300 Brzeg ul. Towarowa 10- oferta uzyskała łączną ilość punktów 84 w kryterium oceny ofert:
· cena-66, 40 pkt w kryterium oceny ofert cena 80%
· wysokość wskaźnika narzutu podanego przez wykonawcę-17, 60 pkt w kryterium oceny ofert wysokość wskaźnika narzutu 20%.
z up. Burmistrza Miasta
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
Brzeg, dnia 21 listopada 2008 r.
OR.IV-341-1-46/08
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
Dostawa różnych artykułów spożywczych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Brzegu
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zgodnie z art.38 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytanie do s.i.w.z.:
Pytanie nr 1
Ile razy w tygodniu będzie realizowana dostawa towaru pakietu nr 3, warzywa?
Odpowiedź:
Dostawa towaru pakietu nr 3, warzywa, będzie realizowana wg zamówienia „na żądanie” przez pięć dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku.
Pytanie nr 2 Proszę o podanie gramatury szczawiu konserwowego – arkusz cenowy pakiet nr 3 poz. 23.
Odpowiedź:
Gramatura szczawiu konserwowego – arkusz cenowy, pakiet nr 3, poz. 23 wynosi 290 g.
W związku z powyższym Zamawiający działając w oparciu o art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje modyfikacji s.i.w.z w części dotyczącej arkuszu cenowego dla pakietu nr 3, w pozycji 23 szczaw konserwowy jednostka miary – sztuki – 400, poprzez dodanie gramatury – 290 g.
Z poważaniem
Z up. Burmistrza
Sekretarz
(-) Krystyna Nowakowska-Bider