WNIOSEK O WYDANIE ZEZWOLENIA NA UMIESZCZENIE TABLICY REKLAMOWEJ W PASIE DROGOWYM DROGI GMINNEJ
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Infrastruktury Miejskiej, budynek B, parter, pokój nr 4,
Tel. (077) 416 85 74.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze Urzędu Miasta w Brzegu, parter budynku A, ul. Robotnicza 12.
Wymagane dokumenty:
Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie tablicy reklamowej w pasie drogowym drogi gminnej
Załączniki:
1. Plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczona lokalizacją tablicy.
2. Projekt graficzny reklamy z podaniem jej rozmiarów, treści i kolorystyki.
3. Projekt konstrukcji mocującej reklamę, zawierający podstawowe wymiary.
4. Oświadczenie o zgłoszeniu właściwemu organowi administracji budowlanej zamiaru umieszczenia w pasie drogowym reklamy.
5. Zgoda Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w przypadku lokalizacji reklamy w obszarze ścisłej ochrony konserwatorskiej.
6. W przypadku jeżeli umieszczenie reklamy w wskazanym miejscu narusza prawa osób trzecich należy do wniosku dołączyć ich pisemne oświadczenie o zgodzie na umieszczenie w tym miejscu reklamy.
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 Kpa.
Formularz wniosku można otrzymać w Biurze Infrastruktury Miejskiej (pokój 4, budynek B) lub pobrać ze strony internetowej – http://bip.brzeg.pl, z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miasto Brzeg
Opłaty:
Opłata skarbowa – znak opłaty skarbowej o wartości:
- 5 zł za wniosek
- 0,50 zł za każdy załącznik
Podstawa prawna:
1. art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz .U.nr 14 poz. 60 z późniejszymi zmianami)
2. część I, poz. 1 załącznika do ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2000r., Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami)
Tryb odwoławczy:
Od decyzji Burmistrza Miasta służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja zostanie ogłoszona ustnie – od dnia jej ogłoszenia stronie.