ZGŁOSZENIE O ZAJĘCIE PASA DROGOWEGO DROGI GMINNEJ, NA CZAS USUWANIA AWARII.
Miejsce załatwienia sprawy:
Biuro Infrastruktury Miejskiej, budynek B, parter, pokój nr 4,
Tel. (077) 416 85 74.
Miejsce złożenia dokumentów:
Biuro Podawcze Urzędu Miasta w Brzegu, parter budynku A, ul. Robotnicza 12.
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie o zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, na czas usuwania awarii.
Załączniki:
Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z art. 35 Kpa.
Formularz zgłoszenia można otrzymać w Biurze Infrastruktury Miejskiej (pokój 4, budynek B) lub pobrać ze strony internetowej – http://bip.brzeg.pl, z Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Miasto Brzeg
Opłaty:
Opłata skarbowa – znak opłaty skarbowej o wartości:
- 5 zł za wniosek
- 0,50 zł za każdy załącznik
Podstawa prawna:
1. art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz .U.nr 14 poz. 60 z późniejszymi zmianami)
2. część I, poz. 1 załącznika do ustawy z dnia 9 września 2000r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2000r., Nr 86, poz. 960 z późniejszymi zmianami)
Tryb odwoławczy:
Od decyzji Burmistrza Miasta służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Opolu. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie, a gdy decyzja zostanie ogłoszona ustnie – od dnia jej ogłoszenia stronie.
Podmiot udostępniający: | Burmistrz Miasta Brzegu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Józef Czernik - Kierownik Biura Infrastruktury Miejskiej |
Osoba, która odpowiada za treść: | Józef Czernik - Kierownik Biura Infrastruktury Miejskiej |
Osoba, która wprowadzała dane: | Anna Jabłońska |
Data wytworzenia informacji: | 2004-10-07 14:42:32 |
Data udostępnienia informacji: | 2004-10-07 14:42:32 |
Data ostatniej aktualizacji: | 2004-10-07 14:44:14 |