Brzeg, dnia 19 sierpnia 2011r.
OR.IV.271.1.28.2011
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego
przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 17 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
W związku z rozbieżnościami w dokumentacji przetargowej proszę o potwierdzenie, że
- w ramach przedmiotowego zamówienia należy zerwać całość nawierzchni poliuretanowej, a nie tylko wierzchnią warstwę natryskową o gr. ok. 2 mm,
- nową nawierzchnię należy wykonać w technologii natryskowej o gr. Całkowitej ok. 10 mm (warstwa SBR z lepiszczem poliuretanowym + warstwa granulatu EPDM z lepiszczem poliuretanowym).
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotowego zadania należy, zgodnie z dokumentacją projektową, wykonać kompletną nawierzchnię sportową bezspoinową, poliuretanową na granulacie EPDM, o grubości nie mniej jak 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2.
Jednocześnie Zamawiający-Burmistrz Miasta Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 19.08.2011r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zamawiający zmienia treść punktu 3 ppkt 1 siwz w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, który otrzymuje brzmienie:
„1) Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
W ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- demontażu istniejącej nawierzchni z tworzyw sztucznych o pow. 755,1 m2
- wykonania nowej kompletnej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, poliuretanowej na granulacie EPDM gr. 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu nawierzchni sportowej.”
2) Zamawiający zmienia treść wzoru umowy w zakresie § 1, który otrzymuje brzmienie:
„1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.: „Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3
w Brzegu ”.
2. W ramach przedmiotu umowy, określonego w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do:
- demontażu istniejącej nawierzchni z tworzyw sztucznych o pow. 755,1 m2
- wykonania nowej kompletnej nawierzchni sportowej, bez spoinowej, poliuretanowej na granulacie EPDM gr. 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu nawierzchni sportowej
3. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust.2 Wykonawca wykona zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część niniejszej umowy.”
Na podstawie art. 12a ust. 2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·składania ofert z dnia 25 sierpnia 2011r. do godz. 9.00 na dzień 29 sierpnia 2011r. do godz. 10.30.
·otwarcia ofert z dnia 25 sierpnia 2011r. o godz. 9.30 na dzień 29 sierpnia 2011r. o godz. 11.00.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczony został ujednolicony wzór umowy.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk