logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
minus Uchwały
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2002 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2003 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2004 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2005 rok
   minus Uchwały Rady Miejskiej - 2006 rok
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 27 stycznia 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 24 lutego 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 31 marca 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 28 kwietnia 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 01 czerwca 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 30 czerwca 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 08 września 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 29 września 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w dniu 23 października 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej z dnia 26 października 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 27 listopada 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 5 grudnia 2006 roku
      minus Sesja Rady Miejskiej w Brzegu w dniu 19 grudnia 2006 roku
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2007 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2008 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2009 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2010 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2011 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2012 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2013 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2014 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2015 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2016 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej - 2017 rok
   plus Uchwały Rady Miejskiej Brzegu-2018 rok
   plus Uchwały z sesji Rady Miejskiej 2019 rok
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 1 grudnia 2011 r.

OR.IV.271.1.51.2011

 

             

                                                                                  DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                                  KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                                  ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

                                                                                   

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych” (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający informuje, że w dniu 29 listopada 2011r., wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

 

Pytanie nr 1:

Jaka kwotę Zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie przedmiotu zamówienia?

 

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zgodnie z art. 86 ust. 3, bezpośrednio przed otwarciem ofert tj. w dniu 5 grudnia 2011r. o godz. 10.00 Zamawiający poda kwotę zabezpieczonych w budżecie środków na realizację przedmiotowego zamówienia.

 

Pytanie nr 2:

W odniesieniu do załącznika nr 1 do umowy roz. III pkt 2 zwracamy się z zapytaniem   o podanie szacunkowego miesięcznego kosztu wydzierżawienia „odkurzacza” do sprzątania dna basenu  ?

 

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Planowana wartość wynajmu odkurzacza wodnego w 2012 roku wyniesie 780,00zł netto + 23% VAT miesięcznie.

 

Pytanie nr 3:

W odniesieniu do załącznika nr 1 do umowy roz. III pkt 3 zwracamy się z zapytaniem ile osób na zmianie wykonuje prace porządkowe podczas otwarcia obiektu dla publiczności ?

 

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Dotychczasowa ilość osób sprzątających w obiekcie krytej pływalni w czasie jej godzin otwarcia wahała się pomiędzy 1 a 2 pracowników. Uzależnione było to, od ilości korzystających użytkowników, warunków pogodowych (deszcz, śnieg – nanoszone błoto) oraz ilości zadań realizowanych zgodnie z harmonogramem zawartym w wykazie czynności jako załącznik nr 1 do Umowy.

Dodatkowo należy uwzględnić pracownika utrzymującego porządek na terenie zewnętrznym.

 

 

Zamawiający przypomina ponadto iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz  i wiążą Wykonawców.

 

                                                                                                                                                   Z poważaniem

                                                                                                                                                      Burmistrz

                                                                                                                                              Wojciech Huczyński

Nazwa dokumentu: Sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie krytej pływalni i terenach przyległych
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Harasimiuk
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Harasimiuk
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Harasimiuk
Data wytworzenia informacji: 2011-11-24 13:49:13
Data udostępnienia informacji: 2011-11-24 13:49:13
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-01 13:05:02

Wersja do wydruku...

corner   corner