Brzeg, dnia 29 grudnia 2011 r.
OR.IV.271.1.54.2011
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania
na drogach publicznych na terenie miasta Brzegu.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 28 grudnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
Pytanie nr 1:
Punkt 4 Załącznika nr 2 do Umowy (Opis przedmiotu zamówienia) zawiera wymagania stawiane Wykonawcom, dotyczące zorganizowania i wyposażenia biura SPP. Podpunkt 4.1. zawiera między innymi informację, iż do czynności Biura SPP ma należeć utrzymanie czystości na obszarze SPP.
Prosimy o wskazanie dokładnego zakresu czynności związanych z tym wymaganiem. Koszty utrzymania czystości stanowią jedną z najistotniejszych części kosztów administrowania SPP i są uzależnione od wielu czynników. Brak precyzyjnych danych dotyczących wymagań Zamawiającego w tym zakresie uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek kalkulacji finansowej a konsekwencji- złożenie oferty.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu nie obejmuje utrzymania czystości na obszarze Strefy Płatnego Parkowania. Zapis w pkt. 4.1. „Opisu przedmiotu zamówienia” dotyczący utrzymania czystości na obszarze SPP stanowi omyłkę pisarską.
Wobec powyższego, Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu- działając na podstawie art. 38 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 2 do wzoru umowy „Opis przedmiotu zamówienia” w zakresie pkt 4.1., który otrzymuje brzmienie:
„ 4.1. Utworzenie biura SPP na obszarze strefy określonej uchwałą, które będzie odpowiedzialne za całokształt działalności strefy. (Do czynności biura SPP między innymi należeć będzie: sprzedaż abonamentów, wydawanie winiet parkingowych z zerową stawką opłat, przyjmowanie opłat dodatkowych, dozór techniczny i bieżąca konserwacja oraz naprawy parkomatów, utrzymanie oznakowania, kontrola uiszczania opłat i dokumentowanie zdarzeń przy pomocy powołanej służby parkingowej).”
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczony został ujednolicony Załącznik nr 2 do wzoru umowy „Opis przedmiotu zamówienia”.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński