logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 6 marca 2012 r.
 
     OR.IV.271.1.10.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku Ratusza.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 5 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający uzna aby kierownik robót budowlanych posiadał uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń do prowadzenia robót na obiektach i obszarach wpisanych do rejestru zabytków ( które nie są aktualnie wydawane), z uwagi na to , iż zakres robót budowlanych stanowiący przedmiot zamówienia nie są robotami skomplikowanymi, nie dotyczą elementów sztukaterii, elementów kamiennych, fresków i malowideł. Wymiana stolarki okiennej i instalacji c.o. to typowe roboty budowlane.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający uzna posiadanie uprawnień konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń zarówno z uprawnieniami do prowadzenia i wykonywania robót na obiektach i obszarach wpisanych do rejestru zabytków (jeżeli takie posiada), jak i bez tych uprawnień.
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 
 
Brzeg, dnia 02 marca 2012r.
OR.IV.271.1.10.2012
                                               
                                                                                 
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku Ratusza.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 27 i 28 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokonuje następujących zmian oraz udziela odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Proszę o sprecyzowanie, z jakiego drewna należy wykonać okna?
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Stolarkę okienną należy wykonać z drewna trójwarstwowo klejonego „meranti” o gęstości objętościowej min. 450kg/m³.
 
Pytanie nr 2:
Które i jakie okna należy wykonać z szybami nieprzepuszczalnymi promieni UV?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Okna z szybami nieprzepuszczalnymi promieni UV należy wykonać w Sali Rajców z uwagi na ochronę znajdujących się tam eksponatów, zgodnie z przedmiarem robót poz. 4 symbol okna O- 5, w ilości 3 sztuk.
 
Pytanie nr 3:
W jaki sposób należy wykonać szyby zewnętrzne z siatką ołowianą. Czy siatka ma być tylko z jednej zewnętrznej strony, czy też z dwóch stron szyby zewnętrznej (tak zaleca producent)
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Siatkę ołowianą (tzw. szprosy ołowiane naklejane) należy nakleić z dwóch stron szyby zewnętrznej.
 
Pytanie nr 4:
Czy inwestor dopuszcza malowanie okien mechaniczne (ciśnieniowe- pistoletem)?
 
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Inwestor dopuszcza malowanie stolarki okiennej mechanicznie. Drewno malowane od wewnątrz lazurem – ciemny brąz, a z zewnątrz kolor o symbolu NCS S 3560-Y90R.
 
Pytanie nr 5:
W opisie podane jest, że w oknach parteru i I piętra należy zamontować nawiewniki. Ani na rysunkach, ani w przedmiarze nie ma montażu nawiewników.
Proszę o odpowiedź, w których oknach oraz jakiego rodzaju montować nawiewniki powietrza. Nie mówi się nic o oknach w pom. piwnicznych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Okna o podanych poniżej symbolach i odpowiadających im ilościach należy wycenić łącznie z nawiewnikami:
O-1 – 7 sztuk,
O-2 – 7 sztuk
O-3 – 8 sztuk
O-4 – 13 sztuk
O-5 – 19 sztuk
O-6 – 6 sztuk
O-7 – 4 sztuk
O-8 – 6 sztuk
O-9 – 2 sztuki
O-10 – 5 sztuk
O-12 – 4 sztuki
O-16 – 8 sztuk
O-18 – 4 sztuki
O-19 – 1 sztuka
O-20 - 6 sztuk
O-21 - 7 sztuki
O-22 - 2 sztuki
Należy montować nawiewniki ciśnieniowe o wydajności ok 30m³/h, wyposażone w samoczynnie działający regulator przepływu (reagujący na różnicę ciśnień), ale dodatkowo umożliwiający ręczną regulację do zamknięcia włącznie. Montaż nawiewnika w górnej ramie okna, po jednej sztuce na okno. W powyższym wykazie ujęte są również okna piwniczne.
 
Pytanie nr 6:
Dokumentacja zakłada demontaż i ponowny montaż wewnętrznych drewnianych parapetów. Czy należy wykonać ich renowację?
 
Odpowiedź na pytanie nr 6:
W ogłoszeniu o zamówieniu podano i SIWZ, że drewniane wewnętrzne parapety należy ostrożnie zdemontować, poddać renowacji i ponownie zamontować.
 
Pytanie nr 7:
Mówi się w dokumentacji o montażu imitacji wiatrownic (po dwie dla każdej kwatery).
Proszę określić jak mają one wyglądać, z czego je wykonać oraz określić sposób montażu
 
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Po wnikliwej i szczegółowej analizie wielkości przeszkleń okiennych Inwestor rezygnuje z montażu imitacji wiatrownic.  
 
Pytanie nr 8:
Proszę o podanie z jakiego gatunku drewna ma być wykonana stolarka okienna, a także czy ma być to drewno lite czy klejonka łączona na mikrowczepy?
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Odpowiedź została udzielona powyżej.     
 
Pytanie nr 9:
Proszę o podanie szczegółowego rysunku: „zewnętrznej siatki ołowianej imitującej szklenie w ołowiu”, który poda wymiary charakterystyczne (grubość, długość boku, kąty sześciokąta itp.). Czy „siatka ołowiana” ma mieć takie same wymiary we wszystkich typach okien?
 
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający odstępuje od zaproponowanego w dokumentacji projektowej wzoru szprosów ołowianych w postaci „ plastra miodu”, szprosy ołowiane należy wykonać w kształcie „rombu”. Technika wykonania i trwałość wykonanej siatki zadecydowała o zmianie wzoru. Siatka ołowiana formująca wzór na szkle powinna mieć takie same lub zbliżone wymiary. Nie dopuszcza się aby w danej grupie okien o takim samym symbolu występowały różne wzory.
 
Pytanie nr10:
Prosimy o jednoznaczne zdefiniowanie w jakich typach okien ma być zastosowana ”zewnętrzna siatka ołowiana imitująca szklenie w ołowiu”.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Siatka ołowiana (tzw. szprosy ołowiane naklejane) występuje we wszystkich typach okien.
 
Pytanie nr 11:
Proszę o podanie parametrów technicznych nawiewników, załączenie rysunków pokazujących szczegóły montażu oraz podaniem w jakich typach okien mają być zamontowane.
 
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Odpowiedź została udzielona powyżej
 
Pytanie nr 12:
Proszę o podanie sytemu mocowania elementów ozdobnych na ślemieniu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Ślemię należy wykonać z elementem ozdobnym łącznie, jako gotowy wyrób.
 
Pytanie nr 13:
Proszę o jednoznaczne określenie, które drzwi zewnętrzne są przedmiotem zamówienia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 13:
Przedmiotem zamówienia jest 9 sztuk drzwi zewnętrznych, które nie są pod ścisłą ochroną konserwatorską. Drzwi do renowacji będą wskazane przez Inwestora przy przekazaniu placu budowy.
 
Pytanie nr 14:
Zamawiający załączył do dokumentów opublikowanych na stronie internetowej: „Studium  konserwatorskie elewacji oraz stolarek okiennych Ratusza w Brzegu”. Prosimy o podanie statusu tego dokumentu.
 
 
Odpowiedź na pytanie nr 14:
„Studium konserwatorskie elewacji oraz stolarek okiennych Ratusza w Brzegu” opracowane przez Pracownię dokumentacji i konserwacji zabytków Pana Jerzego Skarbka zostało dołączone jako pomocnicze do przygotowania oferty przez wykonawcę do przetargu nieograniczonego na wymianę stolarki okiennej w budynku Ratusza. Zostało wykonane na zlecenie Gminy Miasto Brzeg, zawarte są w nim wytyczne na podstawie, których został opracowany projekt wymiany stolarki okiennej w budynku Ratusza.
 
Pytanie nr 15:
W związku z remontem łazienek zrealizowanym przez Zamawiającego w 2011r. prosimy o informację czy zakres prac dotyczy także tych wyremontowanych pomieszczeń.
 
Odpowiedź na pytanie nr 15:
Zakres prac w wyremontowanych pomieszczeniach w 2011r. dotyczy wymiany stolarki okiennej.
 
Ponadto, w zestawieniu stolarki okiennej drewnianej na rys. nr 7.4/A w projekcie budowlanym wymiany stolarki okiennej i remoncie stolarki drzwiowej zewnętrznej w budynku Ratusza Miejskiego w Brzegu oraz w przedmiarze robót poz. 15 zmienia się ilość okien o symbolu   O-20 z ilości sztuk 5 na ilość sztuk 6 (pomieszczenie piwnic – sztuk 4). Zmienia się również ilość okien o symbolu O-12 i wymiarze 82x136cm z ilości sztuk 2 na ilość sztuk 6. Łączna ilość okien o symbolu O-12 wyniesie 20 szt. a nie jak dotychczas 16szt.
 
 
Na podstawie art. 12a ust. 1 w zw. z art. 38 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·składania ofert z dnia 6 marca 2012r. do godz. 10.30. na dzień 9 marca 2012r. do godz. 10.30.
·otwarcia ofert z dnia 6 marca 2012r. o godz. 11.00. na dzień 9 marca 2012r. o godz. 11.00.
 
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

Nazwa dokumentu: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg" w części dotyczacej termomodernizacji budynku Ratusza.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-02-20 14:18:55
Data udostępnienia informacji: 2012-02-20 14:18:55
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-06 13:42:08

Wersja do wydruku...

corner   corner