logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 5 marca 2012 r.
 
     OR.IV.271.1.13.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 2 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Prosimy o potwierdzenie w stosunku do budynków wyłączonych z użytkowania następujących postanowień:
1) maszyny i urządzenia znajdujące się w budynkach są oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2) teren jest ogrodzony, dozorowany, oświetlony w porze nocnej,
3) gaśnice oraz inne instalacje ppoż. znajdują się w wyznaczonym miejscu , są sprawne technicznie i gotowe do użycia,
4) z urządzeń (instalacji) wodno-kanalizacyjnych i technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para.
Mienie wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczone do likwidacji pozostaje poza zakresem ubezpieczenia.
Jeżeli któreś z postanowień nie jest spełnione prosimy o informację w jakim zakresie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Na dzień dzisiejszy Zamawiający potwierdza, że:
1) we wszystkich lokalizacjach wyłączonych z użytkowania, w których znajdują się maszyny i urządzenia są one oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2) lokalizacje wyłączone z użytkowania są ogrodzone oprócz budynków przy ul. Grobli 11, 11B; Piastowskiej 26 A, 32; 1-Maja 2,
3) budynek przy Pl. Moniuszki 1 posiada gaśnice oraz inne instalacje ppoż. sprawne technicznie i gotowe do użycia. W pozostałych lokalizacjach wyłączonych z użytkowania brak instalacji ppoż.,
4) w budynku przy Pl. Moniuszki 1 z urządzeń (instalacji) wodno-kanalizacyjnych i  technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para.
 
Pytanie nr 2
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nieużytkowanych?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nie użytkowanych.
 
Pytanie nr 3
Czy Zamawiający wyraża zgodę na objęcie ochroną ubezpieczeniową budynków nieużytkowanych w zakresie podstawowym (flexa)?
 
Odpowiedź na pytanie nr 3
Zamawiający nie wyraża zgody na objęcie ochroną ubezpieczeniową budynków nie użytkowanych w zakresie podstawowym (flexa).
 
Pytanie nr 4
Prosimy o podanie przyczyny szkody pożarowej w budynku przy ul. Grobli 15 w 2011 roku.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4
Przyczyną pożaru w budynku przy ul. Grobli 15 w 2011 r. było zaprószenie ognia przez lokatora.
 
Pytanie nr 5
Prosimy o wprowadzenie w klauzuli nr 17 (klauzula warunków i taryf) zastrzeżenia że powyższa zasada nie ma zastosowania w przypadku ryzyk lub innego rodzaju mienia, które nie było pierwotnie objęte ochroną ubezpieczeniową oraz jeżeli zachodzą przesłanki,
o których mowa w art. 816 kc.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5
Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie w klauzuli nr 17 (klauzula warunków i taryf) zastrzeżenia, że powyższa zasada nie ma zastosowania w przypadku ryzyk lub innego rodzaju mienia, które nie było pierwotnie objęte ochroną ubezpieczeniową oraz jeżeli zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 816 kc.
 
Pytanie nr 6
Prosimy o wprowadzenie udziału własnego na ryzyko powodzi w wysokości 10% wartości odszkodowania.  
 
Odpowiedź na pytanie nr 6
Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie w ryzyku powodzi udziału własnego
w wysokości 10% wartości odszkodowania.
 
Pytanie nr 7
Prosimy o podanie ilości wózków widłowych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 7
Zamawiający w chwili obecnej nie posiada pojazdów nie podlegających ubezpieczeniu OC, natomiast nie wyklucza, że w przyszłości będzie takie pojazdy posiadał.
 
Pytanie nr 8
Prosimy o informację na temat ilości osób skierowanych do prac społecznie użytecznych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 8
Zamawiający do prac społecznie użytecznych przewiduje 20 osób w ciągu jednego roku.
 
Pytanie nr 9
Prosimy o informację na temat ilości uczniów/wychowanków.
 
 
Odpowiedź na pytanie nr 9
Informacje na temat ilości uczniów/wychowanków podano w załączniku nr 4 do SIWZ w tabeli nr 1- informacje podstawowe dotyczące Jednostek Gminy Miasta Brzeg.
 
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Pytanie nr 10
Prosimy o potwierdzenie, że wszystkie jednostki organizacyjne będą objęte jedną polisą w okresie ubezpieczenia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10
Zamawiający potwierdza, że wszystkie jednostki organizacyjne będą objęte jedną polisą w okresie ubezpieczenia.
 
Pytanie nr 11
Prosimy o potwierdzenie, że zastosowany może być trigger loss occurence (czyli uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć, uszkodzenie lub zniszczenie mienia - winno nastąpić w okresie ubezpieczenia aby istniała odpowiedzialność polisowa)
 
Odpowiedź na pytanie nr 11
Zamawiający potwierdza, iż obowiązującym triggerem jest loss occurance, jednocześnie dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę w umowie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej także triggera act commited.
 
Pytanie nr 12
Prosimy o podanie jakie są roczne przychody MOSiR Brzeg.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12
Roczny budżet MOSiR-u w Brzegu wynosi 3 002 051,00 zł.
 
Pytanie nr 13
Czy zakresem ubezpieczenia w stosunku do działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej ma zostać objęta odpowiedzialności z tytułu wykonywania czynności medycznych lub innych czynności wykonywanych w celach leczniczych? Jeśli tak, prosimy o ustalenie podlimitu w wysokości 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 13
 Zakresem ubezpieczenia w stosunku do działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej nie ma być objęta odpowiedzialność z tytułu wykonywania czynności medycznych lub innych czynności wykonywanych w celach leczniczych.
 
Pytanie nr 14
Prosimy o dodanie zapisu potwierdzającego, że ochrona ubezpieczeniowa nie dotyczy szkód podlegających systemowi ubezpieczeń obowiązkowych w zakresie świadczeń zdrowotnych jak również nie dotyczy szkód stanowiących nadwyżkę ponad szkody wynikające z systemu ubezpieczeń obowiązkowych   (co do sumy i zakresu).
 
Odpowiedź na pytanie nr 14
Zamawiający potwierdza, że ochrona ubezpieczeniowa nie dotyczy szkód podlegających systemowi ubezpieczeń obowiązkowych w zakresie świadczeń zdrowotnych jak również nie dotyczy szkód stanowiących nadwyżkę ponad szkody wynikające z systemu ubezpieczeń obowiązkowych (co do sumy i zakresu). Wynika to z zapisów SIWZ.
Pytanie nr 15
Prosimy o podanie liczby i charakteru imprez organizowanych w ciągu roku przez podmioty objęte ubezpieczeniem.
 
Odpowiedź na pytanie nr 15
 

Jednostka
Ilość imprez
Charakter imprezy
Urząd Miasta
1
-
Publiczne Przedszkole nr 2
2
Kulturalno - rozrywkowa
Przedszkole Publiczne nr 11
1
Zabawa karnawałowa dla dzieci
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3
Ok. 100
Wycieczki szkolne, konkursy, zawody sportowe, uroczystości szkolne
Publiczne Gimnazjum nr 1
16
Apele szkolne, dyskoteki szkolne, imprezy sportowe
Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
8
Szkolne uroczystości zgodne z kalendarzem uroczystości i imprez szkolnych
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5
4
Dyskoteki klas IV-VI
Publiczne Przedszkole nr 8
3
Wycieczki jednodniowe
Zespół Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi
4
Zawody sportowe, festyny, akademie
Zespół Szkół nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi
8
Szkolne uroczystości zgodne z kalendarzem uroczystości i imprez szkolnych
Brzeskie Centrum Kultury
40
Koncerty, festiwale, występy
Miejska Biblioteka Publiczna
100
Spotkania autorskie, pogadanki, kursy, konkursy, lekcje i wycieczki

 
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Brzegu:

L.P.
Nazwa zawodów lub prowadzonej działalności sportowo- rekreacyjnej
 
Termin
 
 
Miejsce
 
Uwagi
 1.
Brzeska Liga Koszykówki – OMB*
I-V i X-XII
Hala Sportowa przy ul. Oławskiej
 
 2.
Brzeska Liga Fut-Sala
– OMB*
I-III i X-XII
Hala Sportowa przy ul. Oławskiej
 
 3.
 Zawody wędkarskie „Mister Karp 2012” – OMB*
V
Kąpielisko Otwarte przy ul. Korfantego lub inne w okolicy Brzgu
Zawody organizowane z Brzeskim Stowarzyszeniem Chorych na SM
 4.
Polska Biega
V
Stadion miejski w Brzegu
Rola MOSiR – nadzór techniczno- organizacyjny
 5.
Brzeska Amatorska Liga Siatkówki
 
I-IV i X-XII
Hala Sportowa przy ul. Oławskiej lub inna na terenie miasta
 
 6.
Brzeska Liga Tenisa Stołowego
I-IV i IX-XII
Mała sala
Hali Sportowej przy ul. Oławskiej
 
7.
Koszykówka uliczna Streetball 2010 – OMB*
IX
Plac Polonii Amerykańskiej
 
8.
Sportowe Wakacje
VII - VIII
Obiekty MOSiR
Rola MOSiR – pomoc w przygotowaniu obiektów do zawodów
9.
Mecze i treningi organizowane przez KS „Odra” – koszykówka kobiet
   I-VI i IX-XII
Hala Sportowa przy ul. Oławskiej
Rola MOSiR – pomoc w przygotowaniu obiektu do zawodów
10.
Mecze i treningi organizowane przez KS „Orlik”- piłka ręczna
I-VI i IX-XII
Hala Sportowa przy ul. Oławskiej
Rola MOSiR – pomoc w przygotowaniu obiektu do zawodów
11.
Organizowanie zajęć rekreacji wodnej na krytej pływalni
Cały rok
Aqua Park w Brzegu ul. Wrocławska
 
12.
Program SONiA
Cały rok
Obiekty sportowe MOSiR i szkół podstawowych oraz gimnazjalnych z terenu Bzregu
Rola MOSiR – obsługa administracyjna i pomoc w przygotowaniu obiektów do zawodów

OMB* - Otwarte Mistrzostwa Brzegu o Puchar Burmistrza Miasta Brzeg.
 
Pytanie nr 16
Prosimy o podanie liczby zatrudnionego personelu medycznego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.
 
Odpowiedź na pytanie nr 16
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej nie zatryudnia personelu medycznego.
 
Pytanie nr 17
Prosimy o podanie liczby lokali będących w posiadaniu lub zarządzie Zarządu Nieruchomości Miejskich.
 
Odpowiedź na pytanie nr 17
Zarząd Nieruchomości Miejskich zarządza następującymi lokalami:
  1. 500 lokali mieszalnych i 34 lokale użytkowe znajdujące się w zarządzanych budynkach Gminy.
  2. 1605 lokali mieszkalnych i 64 lokale użytkowe znajdujące się we Wspólnotach Mieszkaniowych.
 
Pytanie nr 18
Prosimy o potwierdzenie, że suma ubezpieczenia w ubezpieczeniu OC łączna na wszystkie wypadki w rocznym okresie ubezpieczenia dla wszystkich Ubezpieczonych wynosi 1.000.000,00 zł, natomiast pozostałe limit dla poszczególnych zakresów i rodzajów ubezpieczonej działalności stanowią podlimity głównej sumy ubezpieczenia.
Odpowiedź na pytanie nr 18
Zamawiający potwierdza, że limity odpowiedzialności określone w rozszerzeniach w ubezpieczeniu OC stanowią podlimity głównej sumy ubezpieczenia. Wyjątek stanowi, zgodnie z zapisami SIWZ, rozszerzenie odpowiedzialności o szkody powstałe w związku z wykonywaniem zadań publicznych oraz rozszerzenie odpowiedzialności o szkody wyrządzone w związku z administrowaniem i utrzymaniem sieci dróg, ulic i chodników, dla których zostały określone odrębne sumy gwarancyjne.
 
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.   
Pytanie nr 19
Czy Zamawiający akceptuje treść klauzuli IT  standardowo umieszczanej przez Zakłady Ubezpieczeń  w OWU:
Klauzula IT
W ramach niniejszej umowy ubezpieczenia TUiR WARTA S.A. odpowiada za szkody rzeczowe, przez które rozumie się fizyczne szkody w mieniu objętym ubezpieczeniem.
W tym znaczeniu za szkodę rzeczową nie uważa się fizycznego uszkodzenia i/lub zniszczenia danych lub oprogramowania, a w szczególności jakichkolwiek niekorzystnych w nich zmian spowodowanych przez skasowanie, uszkodzenie lub zmiany ich pierwotnej formy.
 
Z ochrony ubezpieczeniowej wyłączone są:
1.      szkody w danych i oprogramowaniu powstałe wskutek ich utraty lub uszkodzenia, w szczególności wszelkie niekorzystne w nich zmiany spowodowane przez skasowanie, uszkodzenie lub zmiany ich pierwotnej formy, a także powstałe w ich następstwie szkody związane z utrata zysku oraz wszelkie straty wynikające z przerwy lub zakłóceń w działalności,
2.      szkody w danych lub oprogramowaniu będące następstwem ograniczenia zakresu funkcjonalności, użytkowania lub dostępności do nich, a także powstałe w ich następstwie szkody związane z utratą zysku oraz wszelkie straty wynikające z przerwy lub zakłóceń w działalności.
 
Jednakże – mimo wprowadzenia powyższych wyłączeń z ochrony ubezpieczeniowej oraz z zastrzeżeniem warunków, zakresu, postanowień i wyłączeń zapisanych w umowie ubezpieczenia - szkody rzeczowe w danych i oprogramowaniu są objęte ochroną.
Odpowiedź na pytanie nr 19
Zamawiający akceptuje treść klauzuli IT.
 
Pytanie nr 20
Czy Zamawiający akceptuje treść klauzuli nośników obrazu w urządzeniach fotokopiujących:
 
Z zastrzeżeniem Ogólnych Warunków Ubezpieczenia i innych postanowień lub załączników do umowy ubezpieczenia uzgodniono, że na podstawie niniejszej klauzuli zakres ubezpieczenia rozszerza się o szkody powstałe w nośnikach obrazu (np. bębnach selenowych) w urządzeniach fotokopiujących.
W razie szkody powstałej wskutek pożaru lub kradzieży z włamaniem odszkodowanie będzie wypłacone na podstawie wartości nowego zamiennika (wg wartości odtworzeniowej).
Odszkodowanie za szkody powstałe w wyniku innych zdarzeń objętych ochroną będzie obniżone proporcjonalnie do liczby kopii już wykonanych na dzień powstania szkody (wg stanu zużycia), jako stosunek liczby kopii wykonanych do normy technicznej (liczby kopii) przewidzianej przez producenta danego sprzętu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 20
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie przez wykonawcę do umowy ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk klauzuli nośników obrazu w urządzeniach fotokopiujących o powyższej treści.
 
Pytanie nr 21
Prosimy o wprowadzenie franszyzy integralnej w wysokości 200,00 zł.
 
Odpowiedź na pytanie nr 21
W ubezpieczeniu sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk została wprowadzona franszyza integralna w wysokości 300,00 zł.
 
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.
Pytanie nr 22
Czy do ubezpieczenia zgłoszone zostało mienie przeznaczone do rozbiórki? Jeśli tak, prosimy o podanie ich opisu wraz z SU.
 
Odpowiedź na pytanie nr 22
 Do ubezpieczenia nie zostało zgłoszone mienie przeznaczone do rozbiórki.
 
Pytanie nr 23
Prosimy o opis działań prewencyjnych podjętych przez Gminę mających na celu zminimalizowanie prawdopodobieństwa wystąpienia szkód powodziowych.
 
Odpowiedź na pytanie nr 23
Gmina wystąpiła z wnioskiem o budowę wału ochronnego wzdłuż lewego brzegu rzeki. Projekt został przyjęty do planów WZMiUW jednak brak środków finansowych w budżecie Państwa spowodował odrzucenie tego projektu z realizacji.
Po ostatniej powodzi w 2010 r. przeprowadzono modernizację instalacji kanalizacyjnej na terenie zalewowym tj. ul. Grobli, Cegielnianej, Plac Drzewny.
                                                                                 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
 
 

Nazwa dokumentu: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Miasta Brzeg.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-02-28 12:19:29
Data udostępnienia informacji: 2012-02-28 12:19:29
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-05 14:56:03

Wersja do wydruku...

corner   corner