logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 13 kwietnia 2012 r.
 
     OR.IV.271.1.16.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji
budynku Publicznego Gimnazjum nr 1.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 10 i 11 kwietnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Przedmiar robót wykazuje wykonanie przygotowania podłoża pod tynkowanie w ilości 1423,79 m2, natomiast samo tynkowanie w ilości 1845,31 m2. Czy Zamawiający przewiduje wykonanie przygotowania podłoża w brakującej ilości 421,52 m2.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Przedmiar robót nie przewiduje przygotowania podłoża pod tynkowanie tylko przygotowanie starego podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą tj. oczyszczenie mechaniczne i zmycie oraz jednokrotne gruntowanie podłoża. Brakująca ilość 421,52 m2 to powierzchnia ościeży, która nie wymaga mechanicznego oczyszczania i gruntowania przed ociepleniem.
 
Pytanie nr 2
W zakresie prac przewidziano wykonanie odwodnienia studzienek okiennych. Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o szczegół wykonania odprowadzenia wody wraz z odcinkiem koniecznej kanalizacji deszczowej. Przedmiarach brak jest prac związanych z wykonaniem tego odwodnienia i robót towarzyszących. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2
Pozycje nr 17 i 18 przedmiaru robót dotyczą odwodnienia studzienek okiennych.
 
Pytanie nr 3
Nowe rury spustowe cynk-tytan należy włączyć do istniejących rur spustowych żeliwnych. W przedmiarze nie przewidziano demontażu i ponownego podłączenia rury żeliwnej, natomiast przy obecnym jej usytuowaniu niemożliwe jest docieplenie ścian na ich długości. Prosimy o podanie właściwego rozwiązania.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3
Nowe rury spustowe należy prowadzić po wierzchu ocieplonej elewacji a następnie włączyć się za pomocą kolan do istniejących rur żeliwnych.
 
Pytanie nr 4
W przedmiarze brak demontażu i ponownego montażu instalacji monitoringu. Prosimy o uzupełnienie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4
Demontaż i montaż instalacji monitoringu należy wykonać w ramach istniejących przedmiarów robót.
 
Pytanie nr 5
Prosimy o podanie szczegółu wykonania cokołu budynku (połączenie z istniejącym utwardzonym terenem wokół budynku). Obecna opaska od strony podwórka wykonana jest na różnych poziomach przez co nie będzie możliwe wykonanie dolnej krawędzi cokołu w jednej linii.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5
Dolną krawędź cokołu należy tak ukształtować jak kształtuje się przyległy do niego teren.    
 
Pytanie nr 6
W przedmiarze nie uwzględniono sposobu uzyskania jednolitej płaszczyzny ścian. Różnica pomiędzy tynkiem w pasmach podokiennych a pozostałymi fragmentami ścian wynosi
ok. 1,5 cm. Czy należy dokleić dodatkową warstwę styropianu? Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
 
Odpowiedź na pytanie nr 6
Prace ociepleniowe należy prowadzić w taki sposób aby uzyskać gładką i jednolitą powierzchnię ocieplanej ściany.
 
Pytanie nr 7
Podczas wizji lokalnej stwierdzono zły stan tynków. Prosimy o zwiększenie ilości skuwanych a następnie uzupełnianych tynków do 70%.
 
Odpowiedź na pytanie nr 7
Przyjęta w przedmiarze robót powierzchnia tynków zewnętrznych do uzupełnienia jest wystarczająca.
 
Pytanie nr 8
W przedmiarze nie uwzględniono naprawy posadzek (płytki w łazienkach, lastryko na korytarzach) w miejscu wykonywanych przejść przez stropy dla pionów c.o. Prosimy o uzupełnienie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 8
W przedmiarze robót nie uwzględniono naprawy posadzek ponieważ wykorzystuje się istniejące przejścia przez stropy dla pionów centralnego ogrzewania.
 
Pytanie nr 9
Prosimy o podanie sposobu wykonania dylatacji pionowych ścian i uwzględnienie ich w przedmiarze.
 
Odpowiedź na pytanie nr 9
Dylatacje ocieplenia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną i w miejscach występowania istniejącej dylatacji budynku.
 
Pytanie nr 10
Prosimy o przedstawienie rozwiązania konstrukcyjnego okucia okapu dachu i montażu haków pod rynny wynikających z przesunięcia się lica ściany o grubość ocieplenia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10
Rynny oraz obróbki pasa nad i podrynnowego należy wykonać i mocować zgodnie ze sztuką budowlaną.
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

Nazwa dokumentu: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg w części dotyczącej termomodernizacji budynku PUBLICZNEGO GIMNAZJUM Nr 1.
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-04-02 09:04:18
Data udostępnienia informacji: 2012-04-02 09:04:18
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-13 11:14:50

Wersja do wydruku...

corner   corner