Brzeg, dnia 10 grudnia 2012 r.
OR.IV.271.1.29.2012
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego
na terenie Gminy Brzeg w 2013r.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający -Burmistrz Miasta Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10 grudnia 2012r., dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 1 lit b) SIWZ, określającego warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, który otrzymuje brzmienie:
„b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonał co najmniej 3 zadania polegające na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót winny być zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków.”
2) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 1 do oferty- „Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp” w zakresie punktu 2, który otrzymuje brzmienie:
„2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie- zrealizowaliśmy co najmniej 3 zadania polegające na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót zostały zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków.”
3) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 2 do oferty- „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” w zakresie treści określającej warunek udziału w postępowaniu, która otrzymuje brzmienie:
"wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Zamawiający przyjmuje, że będzie to zrealizowanie co najmniej 3 zadań polegających na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót zostały zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków,z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (odbiorców).”
Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
· składania ofert z dnia 27 grudnia 2012r. do godz. 10.30. na dzień 28 grudnia 2012r. do godz. 9.00.
· otwarcia ofert z dnia 27 grudnia 2012r. o godz. 11.00. na dzień 28 grudnia 2012r.
o godz. 9.30.
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz
i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: załącznik nr 1 do oferty i załącznik nr 2 do oferty.
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk