logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
minusOgłoszenia
   plus2004
   minus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Ogłoszenia: 2005 > czerwiec > 2005-06-10
Informacja dot. zakresu działania Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Brzegu

INFORMACJA

 

 

Od dnia 1 czerwca 2005 roku wszelkie sprawy dotyczące gospodarowania gminnym zasobem mieszkaniowym należą do zakresu działania Zarządu Budynkami Mieszkalnymi w Brzegu przy ul.Popiełuszki 7, tel. 416 87 45, 404 50 59, e-mail: zbm@brzeg.pl, tj. w szczególności:

1)           prowadzenie ewidencji zasobu mieszkalnego Gminy Miasto Brzeg,

2)           zabezpieczanie nieruchomości przed uszkodzeniem lub zniszczeniem,

- zawieranie i rozwiązywanie umów na wykonywanie usług eksploatacyjnych i konserwacyjnych, planowanych remontów bieżących i kapitalnych oraz dokonywanie rozliczeń z dostawcami i wykonawcami tych usług, a także nadzór nad wykonaniem tych umów i egzekwowanie ich należytej realizacji,

- niezwłoczne podejmowanie działań niezbędnych do likwidacji powstałych awarii i ich skutków,

3)           zagospodarowanie i właściwe utrzymywanie terenów przynależnych do budynków i budowli komunalnych,

4)           utrzymywanie i gospodarowanie terenami zielonymi, w tym:

        - egzekwowanie obowiązku utrzymywania porządku i czystości przez użytkowników lokali użytkowych (produkcyjnych, usługowych, garaży itp.)

5)           obsługa najemców i innych użytkowników zasobów komunalnych, w tym:

      -  zawieranie i rozwiązywanie umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych, umów dzierżawy i innych związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem , zgodnie z obowiązującymi przepisami i na podstawie decyzji Burmistrza oraz sporządzanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie,

       -  prowadzenie kontroli prawidłowości wykorzystania lokali, sporządzanie wykazów pustostanów oraz lokali zajmowanych bez tytułu prawnego oraz podejmowanie określonych prawem działań w stosunku do osób, które samowolnie zajęły lokal,

       - zawieranie i rozwiązywanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków, energii cieplnej i ciepłej wody, wywóz nieczystości stałych i płynnych,

        - przyjmowanie lokali od najemców lub dzierżawców i przekazywanie lokali najemcom lub dzierżawcom zgodnie z przepisami prawa oraz sporządzanie niezbędnej, dokumentacji,

        - prowadzenie spraw związanych z adaptacją pomieszczeń na cele mieszkalne i remontem lokali mieszkalnych, w tym zawieranie umów o wykonanie remontu lub adaptacji z osobami ubiegającymi się o ich wykonanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

        - wykonywanie czynności w zakresie udzielania pożyczek właścicielom lokali, przeznaczonych na remonty nieruchomości wspólnej zgodnie z regulaminem uchwalonym przez Radę Miejską w Brzegu,

        - przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do sprzedaży lokali,

        - przyjmowanie wniosków o najem i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji w tym zakresie (listy, wykazy, katalogi), zgodnie z zasadami i trybem określonym uchwałą Rady Miejskiej,

        - gromadzenie i przedkładanie właściwym organom informacji i dokumentacji w zakresie niezbędnym do ustalenia uprawnień i wysokości dodatków mieszkaniowych,

        - przyjmowanie, ewidencjonowanie i załatwianie interwencji, i wniosków wnoszonych przez mieszkańców,

6)     wykonywanie czynności w zakresie naliczania należności za nieruchomości udostępniane z gminnego zasobu oraz windykacja tych należności,

- naliczanie, pobieranie i windykacja czynszów oraz pozostałych opłat za lokale mieszkalne i użytkowe oraz innych należności wynikających z umów najmu lub dzierżawy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

7)     reprezentowanie Gminy Miasto Brzeg jako właściciela lokali mieszkalnych we wspólnotach mieszkaniowych.

 

W związku z przejęciem przez Zarząd Budynkami Mieszkalnymi w Brzegu z dniem 1 czerwca 2005 roku części zadań z zakresu gospodarki mieszkaniowej prowadzonych przez Biuro Gospodarki Nieruchomościami i Lokalami Urzędu Miasta w Brzegu korespondencja wpływająca do Urzędu Miasta w Brzegu po tym terminie, dotycząca w/w spraw, będzie przekazywana do załatwienia według właściwości przez Zarząd Budynkami Mieszkalnymi.

 

                                                                   Z-ca Burmistrz Miasta Brzegu

                                                                      (-) Mirosław Stankiewicz

Ilość odwiedzin: 1632
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Nikodema Rosłan - Kierownik Biura Organizacyjno-Prawnego
Osoba, która odpowiada za treść: Nikodema Rosłan - Kierownik Biura Organizacyjno-Prawnego
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Chmielewska
Data wytworzenia informacji: 2005-06-10 13:31:29
Data udostępnienia informacji: 2005-06-10 13:31:29
Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-10 13:31:29

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner