logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   minus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2008 > październik > 2008-10-07
Wykonanie wielowariantowej koncepcji programowo przestrzennej zagospodarowania przestrzeni międzyblokowych zgodnie z wykazem w załączniku Nr 1 do umowy

ZP/P/13/08       

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                               Brzeg, dnia 14 10. 2008r.

 

 

 

 DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW

 KÓTRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

 ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

 

 

  Dotyczy  postępowania pn.:

 „Wykonanie wielowariantowej koncepcji programowo przestrzennej zagospodarowania przestrzeni międzyblokowych zgodnie z wykazem w załączniku Nr 1 do umowy.”

 

 

 

  (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Zamawiający – Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu- działając w oparciu o art. 38 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych udziela odpowiedzi na następujące pytania do siwz dokonując jednocześnie modyfikacji siwz na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy

Pytanie nr 1

Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie SIWZ pkt 12 Opis obliczenia ceny  ppkt 1a) koszt sporządzenia  map dla celów projektowych wraz z ich aktualizacją- czy nadal Inwestor wnosi o wykonanie rozwiązań koncepcyjnych na podkładach aktualizowanych co znacznie podnosi koszty i przedłuża termin opracowania?

Odpowiedź

Zgodnie z § 6 ust. 3 pkt 1a) wzoru umowy „Kwota wymieniona w ust. 1 zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia niezbędne do jego wykonania i obejmuje także :

a)      koszt sporządzenia map”

Zamawiający nie wymaga przedkładania aktualizowanych rozwiązań koncepcyjnych. Prawidłowy zapis znajduje się we wzorze umowy a nie w pkt 12 ppkt 1a) siwz.

Pytanie nr 2

 Skala opracowania poszczególnych zagospodarowań 1:50 i 1:100. Czy skala 1:50 i 1: 100 nie jest za szczegółowa dla koncepcji? Projekty budowalno-wykonawcze zagospodarowania terenu opracowuje się w skali 1:500 i 1:250, 1:200 z uszczegółowieniem projektów elementów małej architektury.

 Odpowiedź

 

 

 

zczegółowe określenie skal wymaganych przez Zamawiającego zawiera zaktualizowany zał nr 1 do wzoru umowy i zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl

Pytanie nr 3

 Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny całkowitej oferty. 30% zabezpieczenia zostanie zwrócone wykonawcy w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi/1rok/za wady lub gwarancji jakości. Dla koncepcji?

 Odpowiedź

 

 

 

 

 

 

 

 

Zamawiający traktuje przedmiot zamówienia jako usługi projektowe w zw. z powyższym żądanie zabezpieczenia jest zasadne.

Pytanie nr 4

§5 pkt 3 wzoru umowy.

 Jak długo Zamawiający  będzie oceniał właściwy wariant i czy ten czas odlicza się od terminu opracowania?

 Odpowiedź

Zgodnie z § 5 ust. 2 wzoru umowy .

 „Wykonawca przekaże w terminie do 22 listopada 2008r.  po jednym egzemplarzu  wariantowej koncepcji programowo – przestrzennej, a Zamawiający w terminie 7 dni dokona wyboru  wariantu.  O wyborze właściwego wariantu Wykonawca zostanie poinformowany w formie pisemnej i w terminie 7 dni Wykonawca przedłoży drugi egzemplarz wybranego wariantu potwierdzony    protokołem zdawczo odbiorczym podpisanym przez strony umowy w terminie, o którym mowa w   ustępie 1.”

 

 

 

 

 Pytanie nr 5

§ 5 pkt. 5 wzoru umowy

 „ że są wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz, że jest kompletna i zupełna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć”

 Jakiemu celowi ma służyć? Czy opracowaniom projektów budowlano-wykonawczych?  

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpowiedź

Koncepcje stanowiące przedmiot zamówienia mają na celu opracowanie projektów budowlano-wykonawczych

W związku z powyższym zmianie ulegają terminy:

 ·        składania ofert z dnia 14.10.2008r z godz. 8.30 na dzień 20.10.2008r. na godz. 8.30

  ·        otwarcia ofert z dnia 14.10.2008r. z godz. 9.00 na dzień 20.10.2008r. na godz. 9.00

   Zamawiający informuje że podane wyżej zmiany siwz są jej integralną częścią i wiążą wykonawców.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dyrektor ZNM

Andrzej Moryl

 

Załączniki do pobrania:

2008-10-07 09:23:12 - Ogłoszenie o przetargu (40.50 kB)
2008-10-07 09:24:00 - SIWZ (170.50 kB)
2008-10-07 09:26:21 - Wzór oferty (45.50 kB)
2008-10-07 09:26:46 - Załącznik nr 1 do oferty (25.00 kB)
2008-10-07 09:28:37 - Załącznik nr 2 do oferty (25.50 kB)
2008-10-07 09:28:53 - Załącznik nr 3 do oferty (34.50 kB)
2008-10-07 09:29:53 - Załącznik nr 4 do oferty (32.50 kB)
2008-10-07 09:30:12 - Wzór umowy (76.00 kB)
2008-10-07 09:31:11 - Załącznik nr 1 do umowy (145.00 kB)
2008-10-14 10:05:53 - zaktualizowany załacznik nr 1 do umowy 14.10.2008 (114.00 kB)
2008-10-29 10:32:30 - Rozstrzygnięcie przetargu (24.51 kB)

Ilość odwiedzin: 1294
Podmiot udostępniający: Andrzej Moryl - Dyrektor ZNM
Osoba, która wytworzyła informację: Aleksandra Goriaczko
Osoba, która odpowiada za treść: Jadwiga Stręg - Z-ca Dyrektora ZNM
Osoba, która wprowadzała dane: Joanna Chmielewska
Data wytworzenia informacji: 2008-10-07 09:19:11
Data udostępnienia informacji: 2008-10-07 09:19:11
Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-07 09:19:11

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner