logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > listopad > 2011-11-09
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2011 r

 

Brzeg, dnia 5 grudnia 2011r.
OR.IV.271.1.48.2011                                                                    
 
 
 
dot. postępowania pn.:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie
planowanego deficytu budżetu w 2011 r.”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 5 grudnia 2011 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez ING Bank Śląski S.A. Centrum Bankowości Korporacyjnej, ul. Zwierzyniecka 2, 45-019 Opole, za cenę łączną:
netto:    83 929,32 zł 
brutto:  83 929,32 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
 

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO Oddział w Opolu
ul. Żeromskiego 1, 45-861 Opole
 
94,26 pkt
2
ING Bank Śląski S.A. Centrum Bankowości Korporacyjnej
ul. Zwierzyniecka 2, 45-019 Opole
 
100 pkt
3
Bank Spółdzielczy w Oławie
ul. Pałacowa 13, 55-200 Oława
 
97,86 pkt
 

 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

 

Brzeg, dnia 17 listopada 2011 r.
OR.IV.271.1.48.2011
 
             
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA                                                                               
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetu w 2011 r.”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 10 listopada i 16 listopada br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Udostępnienie informacji dotyczącej zawartych umów o partnerstwie publiczno-prywatnym, które mają wpływ na poziom długu publicznego.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że Gmina Miasto Brzeg nie zawarła umów o partnerstwie publiczno-prawnym.
 
Pytanie nr 2:
Udostępnienie informacji dotyczącej zawartych umów sprzedaży, w których cena jest płatna w ratach.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający informuje, że na dzień 16.11.2011r. liczba osób, które nabyły nieruchomości na raty wynosi 355 osób na ogólną kwotę 3.127.295,71 zł.
 
Pytanie nr 3:
Udostępnienie informacji dotyczącej umów leasingu zawartych z producentem lub finansującym, w których ryzyko i korzyści z tytułu własności są przeniesione na korzystającego z rzeczy.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający informuje, że Gmina Miasto Brzeg nie zawarła umów leasingu.
 
Pytanie nr 4:
Udostępnienie informacji dotyczącej emisji papierów wartościowych, których zbywalność jest ograniczona.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Gmina Miasto Brzeg w 2007 roku emitowała obligacje komunalne (papiery wartościowe na okaziciela): 3 serie A, B i C- każda z nich na kwotę 1.500.000 zł, z okresem wykupu: Seria A do 31 grudnia 2012r., Seria B do 31 grudnia 2013r., Seria C do 31 grudnia 2014r.
 
Pytanie nr 5:
Udostępnienie informacji dotyczącej zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, e-financing) w następującym zakresie:
- aktualne zobowiązanie (zadłużenie)
- termin ostatecznej spłaty
- harmonogramu spłat obejmującego wysokość rat, terminów spłaty (miesięcznie, kwartalnie, rocznie, etc.)
-   przedmiotu (inwestycji) finansowania objętych wykupem wierzytelności.
 
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający informuje, że Gmina Miasto Brzeg nie posiada zobowiązań z tytułu wykupu wierzytelności (forfaiting, e-financing).
 
Pytanie nr 6:
Udostępnienie informacji dotyczącej udzielonych poręczeń.
 
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Gmina Miasto Brzeg w 2004r. udzieliła dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o. poręczenia pożyczki zaciągniętej w WFOŚiGW w Opolu (umowa poręczenia z dnia 30 listopada 2004r.).
Zgodnie z ww. umową odpowiedzialność Poręczyciela w każdym roku kalendarzowym ograniczona jest do wysokości 436.200 zł do 31 grudnia 2027r.
 
Pytanie nr 7:
Udostępnienie informacji dotyczącej opinii RIO o zdolności Gminy do spłaty przedmiotowego kredytu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Gmina Miasto Brzeg nie posiada jeszcze opinii RIO w Opolu dotyczącej możliwości spłaty kredytu długoterminowego. Wniosek o wydanie opinii złożono w dniu 24.10.2011r.
 
Pytanie nr 8:
Udostępnienie Załącznika nr 1 określającego poziom wskaźników i relacji poziomu zadłużenia Gminy składanego do RIO wraz z wnioskiem w celu uzyskania opinii RIO
o możliwości spłaty przedmiotowego kredytu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zamawiający informuje, że załącznik nr 1 określający wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia Gminy Miasto Brzeg został zamieszczony w dokumentacji przedmiotowego postępowania znajdującej się na stronie internetowej Zamawiającego BIP w zakładce Przetargi.
 
Pytanie nr 9:
Udostępnienie opisowego sprawozdania z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2011r.
 
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający informuje, że sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2011r. zostało zamieszczone w dokumentacji przedmiotowego postępowania znajdującej się na stronie internetowej Zamawiającego BIP w zakładce Przetargi.
 
Pytanie nr 10:
Czy Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji, jeśli tak, to czy będzie ono opatrzone kontrasygnatą skarbnika?
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji opatrzone kontrasygnatą skarbnika.
 
Pytanie nr 11:
„Prawne zabezpieczenie spłaty udzielonego kredytu stanowi weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika na wekslu i deklaracji wekslowej.”
 
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę treści § 4 pkt. 1 umowy kredytowej na zaproponowany zapis.
 
Pytanie nr 12:
Prosimy o podanie informacji niezbędnych do wyliczenia ceny ofertowej tj. podanie dokładnych dat uruchomienia i spłaty kredytu (które są założenia hipotetycznymi niezbędnymi do wyliczenia ceny ofertowej, faktyczne wykorzystanie kredytu może być inne.)
 
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Na potrzeby porównania ofert przyjmuje się uruchomienie kredytu na kwotę 1.500.000 zł w dniu 22.12.2011r. natomiast dzień spłaty to 28.12.2012r.
 
Pytanie nr 13:
Prosimy o podanie daty do kiedy maksymalnie może zostać przesunięta spłata przedmiotowego kredytu.
 
Odpowiedź na pytanie nr 13:
Zamawiający informuje, że na obecną chwilę nie można określić daty do kiedy maksymalnie może zostać przesunięta spłata przedmiotowego kredytu.
 
Pytanie nr 14:
Jaki termin lub terminy i kwoty uruchomienia kredytu należy przyjąć do wyliczenia ceny ofertowej?
 
Odpowiedź na pytanie nr 14:
Na potrzeby porównania ofert przyjmuje się uruchomienie kredytu na kwotę 1.500.000 zł
w dniu 22.12.2011r. natomiast dzień spłaty to 28.12.2012r.
 
Pytanie nr 15:
Czy Zamawiający posiada podpisane umowy na dofinansowanie przedsięwzięć, które realizowane są z udziałem dotacji (wymienione w zał. nr 2 do uchwały XVI/115/11)?
 
Odpowiedź na pytanie nr 15:
Gmina Miasto Brzeg posiada umowy na dofinansowanie przedsięwzięć określonych
w Uchwale nr XVI/115/11 Rady Miejskiej Brzegu z dnia 18 października 2011r. tj.:
„Rewitalizacja przestrzeni miejskiej centrum miasta Brzeg” oraz „Odbudowę stawu rekreacyjnego w Parku Wolności w Brzegu –etap I” z RPO WO na lata 2007-2013.
 
Pytanie nr 16:
Czy Zamawiający korzysta z wykupu wierzytelności?
 
Odpowiedź na pytanie nr 16:
Zamawiający informuje, że nie korzysta z wykupu wierzytelności.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców.
 
                                                                                                                         Z poważaniem
 
Z up. Burmistrza
z-ca Burmistrza
Barbara Iwanowiec
 
 
 

 

Załączniki do pobrania:

2011-11-09 11:49:50 - ogłoszenie o zamówieniu (16.55 kB)
2011-11-09 11:50:44 - siwz (192.50 kB)
2011-11-09 11:51:08 - wzór oferty (44.00 kB)
2011-11-09 11:51:32 - zał. nr 1 do oferty - oświadczenie z art. 22 (32.00 kB)
2011-11-09 11:51:55 - zał. nr 2 do oferty - ośw. o braku podstaw do wykluczenia (26.50 kB)
2011-11-09 12:01:11 - Miesięczne sprawozdanie z wykonania planu dochodów budżetowych jednostki samorz. terytor. za okres od pocz. roku do 30.09.11 - Rb-27S III kwartał 2011 (14.39 MB)
2011-11-09 12:03:20 - Rb-28S III kwartał 2011 (26.98 MB)
2011-11-09 12:04:03 - RB-N III kwartał 2011 (2.02 MB)
2011-11-09 12:04:47 - RB- NDS III kwartał 2011 (1.35 MB)
2011-11-09 12:05:33 - Rb- Z III kwartał 2011 r. (1.83 MB)
2011-11-09 12:06:27 - RIO - deficyt, prognoza, budżet za 2011 r. (6.07 MB)
2011-11-09 12:10:12 - RIO - wykonanie budżetu za I półrocze (2.14 MB)
2011-11-09 12:11:57 - Roczna informacja o wykonaniu budżetu za 2010 r. (35.50 kB)
2011-11-09 12:12:52 - Uchwała budżetowa na 2011 r. (154.00 B)
2011-11-09 12:13:58 - Sprawozdanie z planu dochodów budżetowych (14.37 MB)
2011-11-09 12:16:38 - zaświadczenia z Urzędu Skarbowego (3.93 MB)
2011-11-09 12:17:13 - zaświadczenie z ZUS (1.24 MB)
2011-11-09 12:17:42 - wzór umowy kredytowej (68.00 kB)
2011-11-17 09:45:16 - Odpowiedzi na pytania do siwz 17.11.2011r. (45.50 kB)
2011-11-17 09:46:47 - Zał. nr 1 określający wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia Gminy (913.47 kB)
2011-11-17 09:47:46 - Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2011r. (437.33 kB)
2011-11-17 12:58:24 - Prawidłowy zał. nr 1 określający wskaźniki i relacje poziomu zadłużenia gminy. (778.40 kB)
2011-12-05 13:10:30 - Rozstrzygnięcie postępowania (29.50 kB)

Ilość odwiedzin: 3253
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-11-09 11:33:38
Data udostępnienia informacji: 2011-11-09 11:33:38
Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-05 13:12:16

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner