logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > lipiec > 2011-07-12
Opracowanie projektu remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu.

 

                                                                                                     Brzeg, dnia 3 sierpnia 2011r.
 
OR.IV.271.1.21.2011  
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Opracowanie projektu remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
            Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. z 2010r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 3 sierpnia 2011r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez Projektowanie Kosztorysowanie Nadzór Budowlany, Barbara Wojciechowska, ul. Wierzbowa 16/5, 49-300 Brzeg, za cenę:
netto:    42.000,00 zł
brutto: 51.660,00 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 
Numer oferty
 
Nazwa Wykonawcy
 
Liczba pkt w kryterium
cena 100%
1
DEMIURG Mikołaj Jankowski
ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań
 
95,45 pkt
 
2
ABM Wycena Nieruchomości
Projektowanie Architektoniczne
Anna i Bartosz Michalscy s.c.
ul. Lipowa 65 ,44-100 Gliwice
51,28 pkt
 
3
Pracownie Konserwacji Zabytków
ARCHITEKTURA-RZEŹBA-SZTUKATERIE
Sp. z o.o., ul. Piłsudskiego 23, 50-044 Wrocław
71,19 pkt
 
5
 
PATIO Monika Święcicka
Al. Kasztanowa 18-20, 53-125 Wrocław
87,50 pkt
 
6
Projektowanie Kosztorysowanie
Nadzór Budowlany
Barbara Wojciechowska
ul. Wierzbowa 16/5, 49-300 Brzeg
100 pkt

 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

 

OR.IV.271.1.21.2011                                                                                   Brzeg dn. 18.07.2011r.
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania pn.:
"Opracowanie projektu remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu.”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego )
 
            Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzeg, działając w oparciu o art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) udziela odpowiedzi na następujące zapytania do siwz:
 
Pytanie 1.
Czy w zakresie zamówienia znajduje się też hełm wieży zegarowej Ratusza?
 
Odpowiedź
Tak, zakres zamówienia obejmuje również remont konstrukcji oraz usunięcie patyny hełmu wieży zegarowej.
 
Pytanie 2.
Czy w zakresie i cenie oferty należy przewidzieć wymianę instalacji sygnalizacji pożaru? Jeżeli tak, to w jakim zakresie?
 
Odpowiedź
W budynku Ratusza jest istniejąca i sprawna instalacja sygnalizacji pożaru. W związku z powyższym nie przewiduje się jej wymiany. Do wyceny należy doliczyć demontaż i ponowny montaż istniejącej instalacji sygnalizacji pożaru w razie zaistnienia takiej konieczności.
 
Pytanie 3.
Czy w zakresie i cenie oferty należy uwzględnić rozbudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej (obecnie znajduje się wyłącznie na najniższym poziomie dachu) bądź jej wymianę?
 
Odpowiedź
Tak, w ofercie należy uwzględnić rozbudowę instalacji oświetleniowej na górnych poziomach konstrukcji więźby.
 
Pytanie 4.
Czy Zamawiający posiada i dostarczy Wykonawcy szczegółową inwentaryzację stanu istniejącego więźb objętych zleceniem, czy też jej wykonanie należy uwzględnić w zakresie i cenie oferty?
 
Odpowiedź
Zamawiający nie posiada i nie dostarczy Wykonawcy szczegółowej inwentaryzacji więźby dachowej i konstrukcji hełmu wieży ratuszowej ani ich istniejącego stanu. Wykonanie szczegółowej inwentaryzacji więźb oraz ich stan należy uwzględnić w opracowaniu.
 
Pytanie 5.
Czy Zamawiający posiada i dostarczy Wykonawcy aktualną ekspertyzę techniczną więźb dachowych objętych zleceniem, czy tez jej wykonanie należy ująć w zakresie i cenie oferty?
 
Odpowiedź
Wykonanie ekspertyzy technicznej więźby dachowej i konstrukcji hełmu wieży zegarowej należy uwzględnić w opracowaniu.
 
Pytanie 6.
Czy w zakresie i cenie oferty należy uwzględnić projekty remontu innych elementów budynku poza więźbą dachową, jej pokryciem i ewentualnie hełmem wieży zegarowej? Jeżeli tak, to jakich?
 
Odpowiedź
W opracowaniu należy ująć te elementy, które są wymienione w § 1 ust. 2 wzoru umowy. Nie przewiduje się tym opracowaniem remontu innych elementów budynku.
 
Jednocześnie, Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzegu decyzją Komisji Przetargowej z dnia 18.07.2011 r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku ze zmianą zakresu prac projektowych dotyczących opracowania projektu remontu dachu Ratusza, dokonał zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie wzoru umowy. Zmiana treści wzoru umowy polega na dodaniu w § 1 ust. 2 tiret drugie, następującego zapisu: „remontu konstrukcji hełmu wieży zegarowej, (…) rozbudowy instalacji oświetleniowej na górnych poziomach konstrukcji więźby”. W wyniku wprowadzenia powyższego zapisu, ujednolicona treść § 1 ust. 2 tiret drugie wzoru umowy otrzymuje następujące brzmienie:
„- wielobranżowy projekt wykonawczy (techniczny dla wykonawców robót) remontu więźby dachowej, remontu konstrukcji hełmu wieży zegarowej, wymiany pokrycia z dachówki ceramicznej, wymiany obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, rozbudowy instalacji oświetleniowej na górnych poziomach konstrukcji więźby oraz usunięcia patyny pokryć miedzianych hełmu wieży zegarowej i dwóch wież przy krużgankach;”
           
W konsekwencji wprowadzenia zmiany w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej wzoru umowy, na podstawie art. 12 a ust. 2 ustawy Pzp przedłużeniu ulegają terminy :
·      składania ofert z dnia 20 lipca 2011 r. godz. 08.30 na dzień 25 lipca 2011 r. godz. 08.00
·      otwarcia ofert z dnia 20 lipca 2011 r. godz. 09.00 na dzień 25 lipca 2011 r. godz. 08.30
 
Zamawiający przypomina iż w/w zmiany stanowią integralną część s.i.w.z. i wiążą Wykonawców. Ujednolicony wzór umowy został zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl.
 
                                                                                                          Burmistrz Miasta

                                                                                                          Wojciech Huczyński

Ilość odwiedzin: 3125
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która odpowiada za treść: Agnieszka Tatarzynska
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-07-12 11:23:56
Data udostępnienia informacji: 2011-07-12 11:23:56
Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-03 12:20:11

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner