logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > sierpień > 2011-08-08
Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11 w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 10.

 

Brzeg, dnia 7 września 2011r.
OR.IV.271.1.29.2011                                                                    
 
 
dot. postępowania pn.:
„Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11” w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 10”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 6 września 2011 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 10 złożoną przez Firmę Remontowo-Budowlaną „GLATKI” Norbert Glatki, ul. Kamieniec 19, 46-090 Popielów, za cenę łączną:
netto:    206 202,74 zł
brutto: 253 629,37 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych „FERU” Marek Rus
ul. Oławska 25b
49-300 Brzeg
 
76,86 pkt
3
Przedsiębiorstwo Handlowo – Wytwórczo - Usługowe „REM-BUD” Krzysztof Stręg
Rybna ul. Odrzańska 48A
46-090 Popielów
 
99,66 pkt
4
KURNATOWSKI Stanisław Kurnatowski
Joanna Kurnatowska s.c.
ul. Drzymały 32/5
48-300 Nysa
 
80,52 pkt
5
Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo - Usługowe „DOMUS”
Kazimierz Sewioło
ul. Grunwaldzka 6
49-200 Grodków
 
73,35 pkt
7
Firma Usługowo-Handlowa „NOWIX”
Mariusz Nowak
ul. H. Sienkiewicza 7
32-566 Alwernia
 
74,23 pkt
 
8
Zakład Remontowo-Usługowy „STO-KARZ” Józef Stokłosa
ul. Zawadzkiego 1
49-200 Grodków
 
79,51 pkt
9
CARGO Sp. z o.o.
ul. Stawowa 5
46-100 Namysłów
 
95,05 pkt
 
10
Firma Remontowo-Budowlana „GLATKI” Norbert Glatki
ul. Kamieniec 19
46-090 Popielów
 
100 pkt
 

Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Brzeg, dnia 19 sierpnia 2011 r.
 
OR.IV.271.1.29.2011
 
                                                                                                                                
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11”
w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 10”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 18 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Proszę o potwierdzenie, czy na pewno do rozbiórki i ponownego montażu jest tylko 3 mb rur spustowych (pozycja nr14, 15 kosztorys ocieplenie elewacji). Niestety z rysunków dostarczonych do dokumentacji nie wynikają ilości, a 3 mb jest mało wiarygodne.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający potwierdza, że do rozbiórki i ponownego montażu jest tylko 3 mb rur spustowych z daszku nad wejściem głównym. Odwodnienie wód opadowych z dachu odbywa się poprzez środkowe koryto i tzw. ukrytą rynnę.
 
Pytanie nr 2:
Proszę o zamieszczenie rysunków w lepszej jakości. Pomoże to w dokładniejszym stopniu wycenić zakres robót. Z załączonych rysunków ciężko jest cokolwiek odczytać, czy kolorystykę elewacji (% udział kolorów) czy też w/w orynnowanie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający informuje, że zamieścił na stronie internetowej dokumentację projektową w formacie PDF i nie posiada innej wersji zapisu elektronicznego.
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
                                                                      
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

 

 

 

Brzeg, dnia 17 sierpnia 2011 r.
 
OR.IV.271.1.29.2011
 
                                                                                                                                
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków Przedszkoli nr 2,3,4,5,6,7,10,11”
w części dotyczącej termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 10”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 12 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Czy istnieje harmonogram robót, który inwestor planuje wdrożyć po ustaleniu wykonawcy? Pytanie to zobrazuje zakres robót, jakie trzeba wykonać w roku 2011, a jaki zakres robót wykonać do dnia 30.08.2012.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że zakresy robót do wykonania w roku bieżącym jak i w roku 2012 określone zostały w punkcie 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia –„Termin wykonania zamówienia”, oraz w §1 i §2  wzoru umowy.
 
Pytanie nr 2:
Czy inwestor dopuszcza zmianę metody ocieplenia stropodachu np. wykonanie ocieplenia poprzez ułożenie styropapy o odpowiedniej grubości aby zachować odpowiedni współczynnik ciepła dla granulatu z wełny?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający nie dopuszcza zmiany metody ocieplenia stropodachu. Oferent zobowiązany jest wycenić i wykonać ocieplenie zgodnie z dokumentacją projektową.
 
 
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
                                                                                                                         Z poważaniem
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

Ilość odwiedzin: 2584
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-08-08 15:28:31
Data udostępnienia informacji: 2011-08-08 15:28:31
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-07 14:23:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner