logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   minus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2011 > sierpień > 2011-08-10
Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3 w Brzegu.

 

Brzeg, dnia 7 września 2011r.
OR.IV.271.1.28.2011                                                                    
 
dot. postępowania pn.:
„Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego
wielofunkcyjnego przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 7 września 2011 r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 6 złożoną przez „MASTERS” S.A. ul. Mickiewicza 21, 70-383 Szczecin , za cenę łączną:
netto:    60 795,31 zł
brutto: 74 778,23 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
„SPEED SPORT” Sp. z o.o.
ul. Staniewicka 1
03-310 Warszawa
 
76,45 pkt
2
„MULTISPORT” Karina Komornicka
ul. Kolista 25
40-486 Katowice
 
77,81 pkt
3
„SPORTPROJEKT” Sp. z o.o.
ul. Sosnowa 6A
71-468 Szczecin
 
77,44 pkt
4
„TRECOURT” Paweł Bartusiak
Dłusko Gryfińskie 27
47-110 Banie
 
52,30 pkt
5
„ACTIVA” Longin Witkowski
ul. Narutowicza 53/6
90-130 Łódź
 
55,27 pkt
6
„MASTERS” S.A.
ul. Mickiewicza 21
70-383 Szczecin
 
100 pkt
7
Przedsiębiorstwo Budowlane „MONOBET” Marian Andrzejewski
ul. Dojazdowa 7
43-100 Tychy
 
75,83 pkt
 
8
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „GRETASPORT” Ilona Stańczyk
ul. Jaworowa 2
41-300 Dąbrowa Górnicza
 
77,39 pkt
9
USŁUGI TRANSPORTOWE „BUD-ZIEM” Stanisław Ochocki
ul. Kwiatowa 10
58-125 Pszenno
 
62,35 pkt
 

 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Brzeg, dnia 25 sierpnia 2011r.
OR.IV.271.1.28.2011
                                               
                                                                                 
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego
przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 24 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
W związku z tym, że wyjaśnienia Zamawiającego nie wyczerpują wątpliwości Wykonawcy odnośnie technologii wykonania, proszę o sprecyzowanie, czy należy wykonać nawierzchnię poliuretanową typu natrysk o gr. obu warstw ok. 10 mm (8 mm granulatu SBR połączonego lepiszczem poliuretanowym + 2 mm granulatu EPDM połączonego lepiszczem poliuretanowym), czy też nawierzchnię typu EPDM jednowarstwową o gr. warstwy 10 mm?
Jasne określenie wymaganej technologii da Zamawiającemu pewność, ze otrzyma porównywalne oferty- koszt wykonania nawierzchni w wymienionych technologiach różni się znacząco, a obecne odpowiedzi nie dają Wykonawcy pewności, której technologii wymaga Zamawiający.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający wyjaśnia, że w ramach przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotowego zadania oczekuje wykonania nawierzchni w technologii, w której była wykonana istniejąca nawierzchnia tj. w technologii bezspoinowej, poliuretanowo-gumowej, dwuwarstwowej o grubości całkowitej nie mniej jak 10 mm (8 mm granulatu czarnego gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym + 2 mm granulatu EPDM połączonego lepiszczem poliuretanowym) wraz z liniami segregacyjnymi malowanymi na biało farbą poliuretanową) o powierzchni 755,1m2.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w wyjaśnienia stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

 

Brzeg, dnia 23 sierpnia 2011r.
OR.IV.271.1.28.2011
                                               
                                                                                 
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego
przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 19 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Czy Zamawiający wyraża zgodę- w przypadku realizacji zamówienia przez konsorcjum firm- na dokonanie płatności za wykonanie zamówienia na podstawie wystawionych faktur, na dwa odrębne rachunki: lidera i partnera konsorcjum?
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Mając na uwadze obowiązujące przepisy prawa podatkowego oraz zasady funkcjonowania konsorcjum, w tym zasadę odrębności podatników, którzy występują wobec siebie w relacji lider konsorcjum – podwykonawcy, uczestnicy konsorcjum uprawnieni są do fakturowania wzajemnych świadczeń oraz wyboru podmiotu, który odpowiedzialny jest za rozliczenia ze zleceniodawcą. Tym samym uwzględniając charakter wzajemnych powiązań kontraktowych wskazać należy, iż lider konsorcjum, jako podmiot reprezentujący konsorcjum przed zleceniodawcą we wszystkich sprawach związanych z wykonaniem oraz rozliczeniem kontraktu świadczy na rzecz zleceniodawcy usługę i jest zobowiązany, w świetle przedstawionych powyżej założeń oraz przepisów podatkowych, do wystawiania na rzecz zleceniodawcy faktur VAT, dokumentujących całość robót wykonanych przez konsorcjum na rzecz zamawiającego.
Reasumując zdaniem Zamawiającego Lider Konsorcjum powinien wystawić Zamawiającemu fakturę na całość wartość robót wynikających z zawartej umowy, a Partner powinien wystawić fakturę VAT za wykonany przez siebie zakres robót Liderowi Konsorcjum.
 
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zadania na miesiące wiosenne 2012 roku w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy- niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót? Pragniemy nadmienić, że wykonanie nawierzchni poliuretanowej może nastąpić wyłącznie przy temperaturze stałej powyżej 10°C oraz przy odpowiedniej wilgotności podłoża. Wykonanie nawierzchni w temperaturze poniżej 10°C może spowodować uszkodzenie nawierzchni. Chcąc wykonać zamówienie zgodnie z wytycznymi producenta komponentów, jak również mając na uwadze okres gwarancji na wykonaną nawierzchnię prosimy o uwzględnienie powyższego zapytania.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający nie dopuszcza przesunięcia terminu  realizacji zadania  na kolejny rok 2012 z uwagi na możliwość wykonania zadania w terminie wskazanym przez Zamawiającego tj. 30 dni od daty zawarcia umowy.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w odpowiedzi i wyjaśnienia stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Brzeg, dnia 19 sierpnia 2011r.
OR.IV.271.1.28.2011
                                               
                                                                                 
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego
przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 17 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
W związku z rozbieżnościami w dokumentacji przetargowej proszę o potwierdzenie, że
- w ramach przedmiotowego zamówienia należy zerwać całość nawierzchni poliuretanowej, a nie tylko wierzchnią warstwę natryskową o gr. ok. 2 mm,
- nową nawierzchnię należy wykonać w technologii natryskowej o gr. Całkowitej ok. 10 mm (warstwa SBR z lepiszczem poliuretanowym + warstwa granulatu EPDM z lepiszczem poliuretanowym).
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że w ramach przedmiotu zamówienia na wykonanie przedmiotowego zadania należy, zgodnie z dokumentacją projektową, wykonać kompletną nawierzchnię sportową bezspoinową, poliuretanową na granulacie EPDM, o grubości nie mniej jak 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2.
 
Jednocześnie Zamawiający-Burmistrz Miasta Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 19.08.2011r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, informuje o dokonaniu następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1) Zamawiający zmienia treść punktu 3 ppkt 1 siwz w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, który otrzymuje brzmienie:  
 
„1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3 w Brzegu ”.
W ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania:
- demontażu istniejącej nawierzchni z tworzyw sztucznych o pow. 755,1 m2
- wykonania nowej kompletnej nawierzchni sportowej, bezspoinowej, poliuretanowej na granulacie EPDM gr. 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu nawierzchni sportowej.”
 
2) Zamawiający zmienia treść wzoru umowy w zakresie § 1, który otrzymuje brzmienie:
                                                                                 
„1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadania pn.: „Remont nawierzchni tartanowej boiska sportowego wielofunkcyjnego przy PSP nr 3
w Brzegu ”.
2. W ramach przedmiotu umowy, określonego w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest do:
- demontażu istniejącej nawierzchni z tworzyw sztucznych o pow. 755,1 m2
- wykonania nowej kompletnej nawierzchni sportowej, bez spoinowej, poliuretanowej na granulacie EPDM gr. 10 mm wraz z liniami segregacyjnymi o pow. 755,1 m2
- wywozu i utylizacji materiałów pochodzących z demontażu nawierzchni sportowej
3. Przedmiot umowy wymieniony w § 1 ust.2 Wykonawca wykona zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym i przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi integralną część niniejszej umowy.”
 
Na podstawie art. 12a ust. 2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·składania ofert z dnia 25 sierpnia 2011r. do godz. 9.00 na dzień 29 sierpnia 2011r. do godz. 10.30.
·otwarcia ofert z dnia 25 sierpnia 2011r. o godz. 9.30 na dzień 29 sierpnia 2011r. o godz. 11.00.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczony został ujednolicony wzór umowy.                                                                   
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
 

Ilość odwiedzin: 3125
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2011-08-10 11:32:09
Data udostępnienia informacji: 2011-08-10 11:32:09
Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-08 10:21:47

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner