logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2012 > grudzień > 2012-12-07
Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Brzeg w 2013r.

  

                                                                                                    Brzeg, dnia 31 grudnia 2012r.
 
OR.IV.271.1.29.2012  
 
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania
pionowego na terenie Gminy Brzeg w 2013r.”         
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
                                                                                    
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 31 grudnia 2012r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2, złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Spółka Jawna, ul. Korfantego 33, 49-300 Brzeg, za cenę :
netto:  144 550,00 zł,
brutto: 177 796,50 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu : 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
Zakład Brukarski Roboty Ogólnobudowlane
Ryszard Dudzik
ul. Filozofów 33
49-300 Brzeg
 
50,80 pkt
2
Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Spółka Jawna
ul. Korfantego 33
49-300 Brzeg
 
100 pkt
        
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk
Brzeg, dnia 10 grudnia 2012 r.
 
     OR.IV.271.1.29.2012
 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Bieżące utrzymanie dróg, chodników oraz oznakowania pionowego
na terenie Gminy Brzeg w 2013r.”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający -Burmistrz Miasta Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 10 grudnia 2012r., dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 1 lit b) SIWZ, określającego warunek udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, który otrzymuje brzmienie: 
„b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonał co najmniej 3 zadania polegające na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót winny być zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków.”
 
2) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 1 do oferty- „Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Pzp” w zakresie punktu 2, który otrzymuje brzmienie:
 
„2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie- zrealizowaliśmy co najmniej 3 zadania polegające na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót zostały zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków.”
 
3) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 2 do oferty- „Doświadczenie w zakresie wykonawstwa” w zakresie treści określającej warunek udziału w postępowaniu, która otrzymuje brzmienie:
 
"wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, Zamawiający przyjmuje, że będzie to zrealizowanie co najmniej 3 zadań polegających na:
- wykonaniu min. 500 m2nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde, lub
- bieżącym utrzymaniu dróg gminnych, w ramach którego wykonano min. 500 m2 nawierzchni ulic, placów, parkingów i chodników z kostki betonowej lub kamiennej, o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde,
przy czym dwie z wykonanych robót zostały zrealizowane w nawierzchniach z kostki kamiennej w obrębie zabytkowego układu urbanistycznego miasta wpisanego do rejestru zabytków,z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (odbiorców).”
 
Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·        składania ofert z dnia 27 grudnia 2012r. do godz. 10.30. na dzień 28 grudnia 2012r. do godz. 9.00.
·        otwarcia ofert z dnia 27 grudnia 2012r. o godz. 11.00. na dzień 28 grudnia 2012r.
o godz. 9.30.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz 
i wiążą Wykonawców.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip. brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: załącznik nr 1 do oferty i załącznik nr 2 do oferty.                                                             
 
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Stanisław Kowalczyk

Ilość odwiedzin: 2583
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-12-07 11:40:03
Data udostępnienia informacji: 2012-12-07 11:40:03
Data ostatniej aktualizacji: 2012-12-31 10:36:22

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner