logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2012 > luty > 2012-02-07
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG.

 

 
Brzeg, dnia 22 lutego 2012r.
 
OR.IV.271.1.7.2012              
 
 
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG”  
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
 
Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu - decyzją Komisji Przetargowej z dnia 21 lutego 2012r. na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010 r., Dz. U Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na to, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

 

 

Brzeg, dnia 16 lutego 2012 r.
 
       OR.IV.271.1.7.2012 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI            SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH                        WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY MIASTA BRZEG”
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 13 i 15 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę terminu zamówienia z 24 miesięcy na 12 miesięcy?          
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu zamówienia z 24 miesięcy na 12 miesięcy.
 
Pytanie nr 2
W przypadku braku zgody na skrócenie terminu wykonania zamówienia do 12 miesięcy, prosimy o wprowadzenie zapisu o możliwości wypowiedzenia umowy przez każdą ze stron najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia, lub zgodę na wypowiedzenie umowy przez Ubezpieczyciela  najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia w przypadku szkodowości wyższej lub równej 30%.(szkodowość rozumiana jako  stosunek wypłaconych odszkodowań powiększonych o stan rezerw do opłaconej składki)
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie zapisu o możliwości wypowiedzenia umowy przez każdą ze stron najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia, lub zgodę na wypowiedzenie umowy przez Ubezpieczyciela  najpóźniej na 60 dni przed końcem pierwszego rocznego okresu ubezpieczenia w przypadku szkodowości wyższej lub równej 30%.(szkodowość rozumiana jako  stosunek wypłaconych odszkodowań powiększonych o stan rezerw do opłaconej składki)
 
Pytanie nr 3
Proszę o podanie stanu technicznego budynków wybudowanych przed 1961 rokiem wg poniższych elementów budynków :
           - konstrukcja i pokrycie dach,
           - instalacji elektrycznej,
           - sieci wodno-kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania,
           - stolarki okiennej i drzwiowej,
           - instalacji gazowej,
           - instalacji wentylacyjnej i kominowej
Odpowiedź na pytanie nr 3
Informacja o stanie technicznym budynków wybudowanych przed 1961 rokiem należących do jednostek Gminy Miasta Brzeg została podana w tabeli nr 1-informacja o stanie technicznym i przeprowadzonych modernizacjach budynków, która stanowi załącznik do niniejszego pisma.
 
Pytanie nr 4
Prosimy o informację na temat przeprowadzonych remontów w ostatnich 10 latach
w budynkach wybudowanych przed 1961 rokiem, dla których została podana wartość do ubezpieczenia powyżej 1 mln złotych.
Odpowiedź na pytanie nr 4
Informacja o przeprowadzonych modernizacjach w ostatnich 10 latach w budynkach wybudowanych przed 1961 rokiem, dla których została podana wartość do ubezpieczenia powyżej 1 mln złotych została podana w tabeli nr 1-informacja o stanie technicznym i przeprowadzonych modernizacjach budynków, która stanowi załącznik do niniejszego pisma.
 
Pytanie nr 5
Prosimy o potwierdzenie w stosunku do budynków wyłączonych z użytkowania następujących postanowień:
1) maszyny i urządzenia znajdujące się w budynkach są oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2) teren jest ogrodzony, dozorowany, oświetlony w porze nocnej,
3) gaśnice oraz inne instalacje ppoż. znajdują się w wyznaczonym miejscu, są sprawne technicznie i gotowe do użycia,
4) z urządzeń (instalacji) wodno-kanalizacyjnych i technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para.
Mienie wyłączone z eksploatacji ze względu na zły stan techniczny lub przeznaczone do likwidacji pozostaje poza zakresem ubezpieczenia.
Jeżeli któreś z postanowień nie jest spełnione prosimy o informację w jakim zakresie.
Odpowiedź na pytanie nr 5
Na dzień dzisiejszy Zamawiający potwierdza, że:
1). we wszystkich lokalizacjach wyłączonych z użytkowania, w których znajdują się maszyny i urządzenia są one oczyszczone, konserwowane oraz odłączone od źródeł zasilania,
2). lokalizacje wyłączone z użytkowania są ogrodzone oprócz budynków przy ul. Grobli 11, 11B; Piastowskiej 26 A, 32; 1-Maja 2
3). budynek przy Pl. Moniuszki 1 posiada gaśnice oraz inne instalacje ppoż. sprawne technicznie i gotowe do użycia. W pozostałych lokalizacjach wyłączonych z użytkowania brak instalacji ppoż.,
4). w budynku przy Pl. Moniuszki 1 z urządzeń (instalacji) wodno-kanalizacyjnych i technologicznych została usunięta woda, inne ciecze oraz para.
 
Pytanie nr 6
Czy Zamawiający wyraża zgodę na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nie użytkowanych?
Odpowiedź na pytanie nr 6
Zamawiający nie wyraża zgody na wyłączenie z ubezpieczenia budynków nie użytkowanych.
 
Pytanie nr 7
W przypadku braku akceptacji na powyższe Czy Zamawiający wyraża zgodę na wprowadzenie limitu na ubezpieczenie budynków nie użytkowanych w zakresie ognia i innych zdarzeń losowych w wysokości 500 000,00 zł.
Odpowiedź na pytanie nr 7
Zamawiający nie wyraża zgody na wprowadzenie limitu na ubezpieczenie budynków nie użytkowanych w zakresie ognia i innych zdarzeń losowych w wysokości 500 000,00 zł.
 
Pytanie nr 8
Czy Zamawiający wyraża zgodę na objęcie ochroną ubezpieczeniową budynków nie użytkowanych w zakresie podstawowym ( flexa)?
Odpowiedź na pytanie nr 8
Zamawiający nie wyraża zgodę na objęcie ochroną ubezpieczeniową budynków nie użytkowanych w zakresie podstawowym ( flexa).
 
Pytanie nr 9
Prosimy o podanie przyczyny szkody pożarowej w budynku przy ul. Grobli 15 w 2011 roku.
Odpowiedź na pytanie nr 9
Przyczyną pożaru w budynku przy ul. Grobli 15 w 2011 r. było zaprószenie ognia przez lokatora.
 
Pytanie nr 10
Prosimy o wyłączenie klauzuli udziału w zysku z zestawienia klauzul obligatoryjnych w SIWZ
Odpowiedź na pytanie nr 10
Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie klauzuli udziału w zysku do klauzul fakultatywnych.
 
Wobec powyższego, Zamawiający - Burmistrz Miasta Brzegu- działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych dokonuje modyfikacji SIWZ:
 
Zmianie ulega punkt 19 SIWZ: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu obliczenia ofert.
 
BYŁO:
 
Kryterium oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 85%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%
 
A.     cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia
     Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:
 
       P min
                                    An = __________ x 100 pkt.
                                                  Pn
 An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A
 n    - numer oferty
 Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
 Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę w ofercie n
 
B.     zaakceptowanie klauzul dodatkowych – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 24, 28, 29, 30, 32, 36 zostanie przyznanych po 5 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 27 zostanie przyznanych 7 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 21, 25, 26, 33, 34, 35, 37, 39 zostanie przyznanych po 8 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 22, 23, 31, 40, 41 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 42 i 43 zostanie przyznanych po 12 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 44 zostanie przyznanych 15 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 38 zostanie przyznanych 20 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 20 zostanie przyznanych 25 punktów.
 
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium B według następującego wzoru:
 
          Kn
                                    Bn = __________ x 100 pkt.
                                                  Kmax
 Bn     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B
 n    - numer oferty
 Kmax – maksymalna łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych uzyskana wśród badanych ofert
 Kn    - łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych w ofercie n
 
 
UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 19 spowoduje odrzucenie oferty.
 
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w SIWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.
 
Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty n zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty Bn.
 
 
3)      W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
 
Won = An x 85% + Bn  x 15%
 
Won - wskaźnik oceny oferty n
 
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
 
JEST:
 
Kryterium oceny ofert:
A. Cena łączna ubezpieczenia – 85%
B. Zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 15%
 
A.     cena łączna ubezpieczenia – suma składek za wszystkie ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego zamówienia
     Oferty będą podlegały ocenie w kryterium A według następującego wzoru:
 
       P min
                                    An = __________ x 100 pkt.
                                                  Pn
 An     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium A
 n    - numer oferty
 Pmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
 Pn    - cena zaproponowana przez wykonawcę w ofercie n
 
B.     zaakceptowanie klauzul dodatkowych – ocena kryterium polega na przyznaniu punktów za wprowadzenie do oferty dodatkowych klauzul rozszerzających ochronę ubezpieczeniową wg. następujących zasad:
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 24, 28, 29, 30, 32, 36 zostanie przyznanych po 5 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 27 zostanie przyznanych 7 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 21, 25, 26, 33, 34, 35, 37, 39 zostanie przyznanych po 8 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 22, 23, 31, 40, 41 zostanie przyznanych po 10 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule nr 42 i 43 zostanie przyznanych po 12 punktów za każdą klauzulę,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 44 zostanie przyznanych 15 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzulę o nr 38 zostanie przyznanych 20 punktów,
·        za rozszerzenie ochrony o klauzule o nr 19, 20 zostanie przyznanych 25 punktów.
 
 
Oferty będą podlegały ocenie w kryterium B według następującego wzoru:
 
          Kn
                                    Bn = __________ x 100 pkt.
                                                  Kmax
 Bn     - liczba punktów przyznana ofercie n za spełnienie kryterium B
 n    - numer oferty
 Kmax – maksymalna łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych uzyskana wśród badanych ofert
 Kn    - łączna liczba punktów za zaakceptowanie klauzul dodatkowych w ofercie n
 
 
UWAGA:
Brak zgody na włączenie do zakresu ubezpieczenia bądź zmiana treści którejkolwiek z klauzul oznaczonych numerami od 1 do 18 spowoduje odrzucenie oferty.
 
UWAGA – w przypadku dopisków oraz zmian w treści klauzul fakultatywnych, odbiegających na niekorzyść od treści zawartej w SIWZ, za zmienioną klauzulę przyznanych będzie 0 punktów. W przypadku dopisków oraz zmian na korzyść – za daną klauzulę przyznana będzie przewidziana ilość punktów.
 
Przy zastosowaniu tej metodyki (w stosunku do kryterium B) dla każdej oferty n zostanie wyliczony wskaźnik oceny oferty Bn.
 
 
4)      W celu wyboru najkorzystniejszej oferty w powiązaniu z przedstawionym wyżej kryterium Zamawiający będzie posługiwał się następującym wzorem:
 
Won = An x 85% + Bn  x 15%
 
Won - wskaźnik oceny oferty n
 
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.
 
 
Zmianie ulega Załącznik nr 1/str.2:
BYŁO:
 
Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 19 oraz następujące klauzule fakultatywne:
 
Nr
klauzuli
Nazwa klauzuli
TAK/NIE
Uwagi
20
Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych
 
25 pkt.
21
Klauzula zgłaszania szkód
 
8 pkt.
22
Klauzula przywrócenia sumy ubezpieczenia po szkodzie
 
10 pkt.
23
Klauzula automatycznego wyrównania sumy ubezpieczenia
 
10 pkt.
24
Klauzula aktów terroryzmu
 
5 pkt.
25
Klauzula likwidacyjna dotycząca szkód powstałych w wyniku kradzieży oraz wandalizmu
 
8 pkt.
26
Klauzula uproszczonej procedury likwidacji szkody o wartości do 3000 zł
 
8 pkt.
27
Klauzula miejsca ubezpieczenia
 
7 pkt.
28
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania
 
5 pkt.
29
Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie
 
5 pkt.
30
Klauzula składowania
 
5 pkt.
31
Klauzula funduszu prewencyjnego
 
10 pkt.
32
Klauzula katastrofy budowlanej
 
5 pkt.
33
Klauzula zalaniowa
 
8 pkt.
34
Klauzula ubezpieczenia prac budowlano-montażowych
 
8 pkt.
35
Klauzula ochrony mienia wyłączonego z eksploatacji
 
8 pkt.
36
Klauzula ubezpieczenia mienia będącego poza ewidencją
 
5 pkt.
37
Klauzula transportowania
 
8 pkt.
38
Klauzula zalania mienia przez wody gruntowe
 
20 pkt.
39
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla kosztów odtworzenia dokumentów
 
8 pkt.
40
Klauzula awarii instalacji lub urządzeń technologicznych
 
10 pkt.
41
Klauzula czystych strat finansowych
 
10 pkt.
42
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla przezornej sumy ubezpieczenia
 
12 pkt.
43
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla konsekwencji opadów śniegu
 
12 pkt.
44
Klauzula zniesienia limitów odpowiedzialności dla klauzul automatycznego pokrycia
 
15 pkt.
 
JEST:
 
Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 18 oraz następujące klauzule fakultatywne:
 
Nr
klauzuli
Nazwa klauzuli
TAK/NIE
Uwagi
19
Klauzula udziału w zysku
 
25 pkt.
20
Klauzula zabezpieczeń przeciwpożarowych i przeciwkradzieżowych
 
25 pkt.
21
Klauzula zgłaszania szkód
 
8 pkt.
22
Klauzula przywrócenia sumy ubezpieczenia po szkodzie
 
10 pkt.
23
Klauzula automatycznego wyrównania sumy ubezpieczenia
 
10 pkt.
24
Klauzula aktów terroryzmu
 
5 pkt.
25
Klauzula likwidacyjna dotycząca szkód powstałych w wyniku kradzieży oraz wandalizmu
 
8 pkt.
26
Klauzula uproszczonej procedury likwidacji szkody o wartości do 3000 zł
 
8 pkt.
27
Klauzula miejsca ubezpieczenia
 
7 pkt.
28
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania
 
5 pkt.
29
Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie
 
5 pkt.
30
Klauzula składowania
 
5 pkt.
31
Klauzula funduszu prewencyjnego
 
10 pkt.
32
Klauzula katastrofy budowlanej
 
5 pkt.
33
Klauzula zalaniowa
 
8 pkt.
34
Klauzula ubezpieczenia prac budowlano-montażowych
 
8 pkt.
35
Klauzula ochrony mienia wyłączonego z eksploatacji
 
8 pkt.
36
Klauzula ubezpieczenia mienia będącego poza ewidencją
 
5 pkt.
37
Klauzula transportowania
 
8 pkt.
38
Klauzula zalania mienia przez wody gruntowe
 
20 pkt.
39
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla kosztów odtworzenia dokumentów
 
8 pkt.
40
Klauzula awarii instalacji lub urządzeń technologicznych
 
10 pkt.
41
Klauzula czystych strat finansowych
 
10 pkt.
42
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla przezornej sumy ubezpieczenia
 
12 pkt.
43
Klauzula zwiększenia limitu odpowiedzialności dla konsekwencji opadów śniegu
 
12 pkt.
44
Klauzula zniesienia limitów odpowiedzialności dla klauzul automatycznego pokrycia
 
15 pkt.
 
 
Pytanie nr 11
Czy Zamawiający wyraża zgodę na dopisanie w treści klauzuli nr 12 (szybkiej likwidacji szkód) w SIWZ obowiązku sporządzenia dokumentacji fotograficznej?
Odpowiedź na pytanie nr 11
Zamawiający wyraża zgodę na dopisanie w treści klauzuli nr 12 (szybkiej likwidacji szkód) w SIWZ obowiązku sporządzenia dokumentacji fotograficznej.
 
Pytanie nr 12
Prosimy o wprowadzenie w klauzuli nr 18 (klauzula warunków i taryf) zastrzeżenia że powyższa zasada nie ma zastosowania w przypadku ryzyk lub innego rodzaju mienia, które nie było pierwotnie objęte ochroną ubezpieczeniową oraz jeżeli zachodzą przesłanki o których mowa w art. 816 kc.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12
Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie w klauzuli nr 18 (klauzula warunków i taryf) zastrzeżenia że powyższa zasada nie ma zastosowania w przypadku ryzyk lub innego rodzaju mienia, które nie było pierwotnie objęte ochroną ubezpieczeniową oraz jeżeli zachodzą przesłanki o których mowa w art. 816 kc.
 
Pytanie nr 13
Prosimy o wprowadzenie udziału własnego na ryzyko powodzi w wysokości 20% wartości odszkodowania  
Odpowiedź na pytanie nr 13
Zamawiający nie zezwala na wprowadzenie udziału własnego w wysokości 20 % w ryzyku powodzi.
 
Pytanie nr 14
Prosimy o podanie ilości wózków widłowych
Odpowiedź na pytanie nr 14
Zamawiający w chwili obecnej nie posiada pojazdów nie podlegających ubezpieczeniu OC, natomiast nie wyklucza, że w przyszłości będzie takie pojazdy posiadał.
 
Pytanie nr 15
Prosimy o informację na temat ilości osób skierowanych do prac społecznie użytecznych,
Odpowiedź na pytanie nr 15
Zamawiający do prac społecznie użytecznych przewiduje 20 osób w ciągu jednego roku.      
Pytanie nr 16
Prosimy o informację na temat ilości uczniów/wychowanków
Odpowiedź na pytanie nr 16
Informacje na temat ilości uczniów/wychowanków podano w załączniku nr 4 do SIWZ w tabeli nr 1- informacje podstawowe dotyczące Jednostek Gminy Miasta Brzeg..
 
Pytanie nr 17
Czy Zamawiający zgadza się na wprowadzenia limitu odszkodowania = 500 000,00 zł (lub 1 000 000,00 zł) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia dla ryzyka powodzi i podstopień. Ponadto dla tych ryzyk będzie obowiązywać franszyza redukcyjna = 20 % wartości szkody, min 10 000,00 zł.
Odpowiedź na pytanie nr 17
Zamawiający nie zgadza się na wprowadzenie limitu odszkodowania = 500 000,00 zł (lub 1 000 000,00 zł) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia dla ryzyka powodzi i podstopień. Jednocześnie nie zgadza się na             wprowadzenie franszyzy redukcyjnej = 20 % wartości szkody, min 10 000,00 zł.
                                                                                             
Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 
 

Ilość odwiedzin: 2088
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-02-07 11:43:31
Data udostępnienia informacji: 2012-02-07 11:43:31
Data ostatniej aktualizacji: 2012-02-22 11:54:38

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner