logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2012 > luty > 2012-02-10
Termomodernizacja budynków użytecznosci publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg w części dotyczącej termomodernizacji budynku Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.

 

Brzeg, dnia 6 kwietnia 2012r.
OR.IV.271.1.8.2012                                                                    
 
 
 
dot. postępowania pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Zamawiający -Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że w dniu 05.04.2012r. na podstawie art. 181. ust. 2 w związku z art. 181 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) przeprowadził powtórne badanie i ocenę ofert Wykonawców, którzy na wniosek Zamawiającego z dnia 30.03.2012r. wyrazili zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, lub wniesienie nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
Po przeprowadzeniu ponownego badania i oceny ofert, Zamawiający działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 5 kwietnia 2012r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 13 złożoną przez Firmę MONTI Teresa Socha, ul. Szenwalda 10/9, 46-203 Kluczbork, za cenę łączną:
netto:    1.499.877,02 zł
brutto: 1.844.848,73 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
2
Konsorcjum:
1. Energy Investors Group S.A., ul. Grobli 13, 49-300 Brzeg
2. Energy Investors Sp. z o.o., ul. Wiejska 12, 00-490 Warszawa
 
 
95,37 pkt
 
4
Konsorcjum:
1. NTG GAWORSKI, Jarosław Gaworski,
ul. Grodkowska 56, 48-300 Nysa
2. Zakład Usług Różnych Matuszczyk Jerzy,
ul. 11 Listopada 20 „o”/9, 56-400 Oleśnica
 
 
67,26 pkt
9
ZAKŁAD BUDOWLANY Benedykt Koźbiał
ul. Gołębia 1, 48-300 Nysa
 
93,90 pkt
13
Firma MONTI Teresa Socha
ul. Szenwalda 10/9, 46-203 Kluczbork
 
100 pkt
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 
 
Brzeg, dnia 23 marca 2012r.
OR.IV.271.1.8.2012                                                                    
 
dot. postępowania pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Miasta Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 22 marca 2012r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 15 złożoną przez TEXON, ul. Kusocińskiego 1, 49-300 Brzeg, za cenę łączną:
netto:     1.419.409,14 zł
brutto: 1.745.873,24 zł
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 
W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:
 
Numer oferty
Nazwa Wykonawcy
Liczba pkt w kryterium cena 100%
1
Konsorcjum:
1. Zakład Remontowo-Budowlany, Krzysztof Majka
ul. Źródła 27A, 28-130 Stopnica
2. Serwis Instalacyjno-Budowlany J. Łatak i Wspólnicy Sp.J.
ul. Ossowskiego 4, 30-656 Kraków
 
 
83,45 pkt
2
Konsorcjum:
1. Energy Investors Group S.A., ul. Grobli 13, 49-300 Brzeg
2. Energy Investors Sp. z o.o., ul. Wiejska 12, 00-490 Warszawa
 
 
90,25 pkt
 
3
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE „Jack-Bud”
Jacek Grabowski
Os. B. Chrobrego Pawilon 110, 60-681 Poznań
 
73,06 pkt
4
Konsorcjum:
1. NTG GAWORSKI, Jarosław Gaworski, ul. Grodkowska 56
48-300 Nysa
2. Zakład Usług Różnych Matuszczyk Jerzy,
ul. 11 Listopada 20 „o”/9, 56-400 Oleśnica
 
 
63,65 pkt
5
Zakład Techniczno-Budowlany POLBAU Sp. z o.o.
ul. Grunwaldzka 25, 45-054 Opole
 
79,95 pkt
6
Spółdzielnia Rzemieślnicza
ul. Cukrownicza 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie
 
79,03 pkt
7
Konsorcjum:
1. Przedsiębiorstwo KONCEPT Piotr Szczerba, ul. Rynek
Wieluński 3, 42-200 Częstochowa
2. Przedsiębiorstwo Budowlane CZĘSTOBUD Damian Świącik
ul. Jagiellońska 59/65, 42-200 Częstochowa
 
 
90,06 pkt
8
AXEL -Systemy Budowlane Sp. z o.o.
ul. Horoszkiewicza 6
45-301 Opole
 
79,34 pkt
9
ZAKŁAD BUDOWLANY Benedykt Koźbiał
ul. Gołębia 1, 48-300 Nysa
 
88,86 pkt
10
OPEX S.A.
ul. Ozimska 153, 45-309 Opole
 
61,43 pkt
11
Przedsiębiorstwo Budowlane Usługowo-Remontowe „MURBET”
Sp. z o.o., ul. Korczak 16A, 62-800 Kalisz
 
70,42 pkt
12
Konsorcjum:
1. BUD-REM Anna Zadrożna, Ciepielowice, ul. Topolowa 2A
49-120 Dąbrowa Opolska
2. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Heinisz, ul. Zagórna 13
46-070 Polska Nowa Wieś
 
 
81,82 pkt
13
Firma MONTI Teresa Socha
ul. Szenwalda 10/9, 46-203 Kluczbork
 
94,64 pkt
14
Konsorcjum:
1. MOBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Tomasz Mochoń
ul. Stokrotek 9,48-303 Nysa
2. LP INS-STAL PHI, Tadeusz Leszko, Jerzy Pawłowski, Przemysław Leszko, Konradowa 3c, 48-303 Nysa
 
 
75,48 pkt
15
TEXON
ul. Kusocińskiego 1, 49-300 Brzeg
 
100 pkt
 
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 
 
Brzeg, dnia 29 lutego 2012r.
OR.IV.271.1.8.2012
                                                                      
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 27 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Prosimy o jednoznaczne określenie informacji dotyczących robót związanych z wykonaniem parapetów zewnętrznych (brak możliwości weryfikacji ich ilości) tj.:
a) jaki materiał należy zastosować na wykonanie parapetów zewnętrznych
b) czy ilość parapetów = 365,729 m2 ujęta w pozycji nr 40 przedmiaru jest prawidłowa
c) czy poz. 40 ujmuje wymianę parapetów dla wszystkich istniejących okien.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Ad 1 a) Parapety zewnętrzne i pozostałe obróbki blacharskie należy wycenić i wykonać z blachy tytanowo-cynkowej o grubości 0,60 mm, w kolorze naturalnym dla tego materiału, czyli srebrzysto-szarym.
Ad 1b) i c) Ilość przewidzianych do wymiany parapetów zewnętrznych podana w poz. 40 przedmiaru robót jest prawidłowa i tyczy się wymiany parapetów we wszystkich oknach (tych przewidzianych do wymiany i tych już wcześniej wymienionych).
 
Pytanie nr 2:
Prosimy o potwierdzenie ilości robót związanych z renowacją krat studzienek ujętych w przedmiarze w pozycjach nr 10 = 52,58 m2 i nr 11 = 86,91 m2 (wg. zamieszczonych materiałów przetargowych nie ma możliwości weryfikacji ilości tych robót).
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Podane w przedmiarze robót ilości przewidzianych do renowacji stalowych krat studzienek okiennych są prawidłowe.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
Brzeg, dnia 27 lutego 2012 r.
 
       OR.IV.271.1.8.2012 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasto Brzeg”
w części dotyczącej termomodernizacji budynku Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 22 i 24 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Z zamieszczonych na stronie dokumentów oraz rysunków elewacji trudno zweryfikować poprawność przedmiaru robót ocieplenia elewacji. W tej sytuacji jesteśmy zmuszeni kierować się zamieszczonymi przedmiarami, które jak napisano są materiałami pomocniczymi. Dlatego też proszę o zamieszczenie dokładniejszych rysunków z naniesionymi poszczególnymi wymiarami, chyba że powierzchnie podane w przedmiarze zostaną potwierdzone jako poprawne i są podstawą do wyceny.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1
Zamawiający informuje, że zamieścił na stronie internetowej dokumentację projektową w formacie PDF i nie posiada innej wersji zapisu elektronicznego.
Rysunki wszystkich elewacji poszczególnych obiektów zostały przedstawione w skali 1:200, skąd można wyciągnąć i zweryfikować podstawowe wielkości potrzebnych elementów robót.
Wprawdzie zamieszczone przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, ale są opracowane przez uprawnionych projektantów i kosztorysantów, gwarantujących swoim podpisem prawidłowość wyliczenia poszczególnych elementów robót.
 
Pytanie nr 2
Zapytanie o instalacje C.O., odtworzenie rozdzielacza wg istniejącego stanu. (Na rysunku 7A/S napisano: Wykonać wg. projektu remontu węzła cieplnego z września 2007r.) w dokumentacji brak projektu węzła z września 2007r, lub jakiegokolwiek w celu wykonania modernizacji.Proszę o wyjaśnienie.
 
 
Odpowiedź na pytanie nr 2
Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa na remont wewnętrznej instalacji c.o. została opracowana w latach ubiegłych. W roku 2007 Brzeskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej
w Brzegu, które jest użytkownikiem węzła cieplnego w budynku „A” Zespołu Szkół nr 1
z Oddziałami Sportowymi w Brzegu dokonało remontu przedmiotowej wymiennikowi. Ten zapis na rysunku Nr 7A/S i Nr 3B/S dotyczy dokumentacji na remont węzła cieplnego, która była wykonana jako odrębne opracowanie nie wchodzące w skład obecnego przetargu.
W związku z tym nie trzeba będzie wykonywać w węźle cieplnym żadnych innych prac za wyjątkiem wpięcia wewnętrznej instalacji c.o. do odpowiednich rozdzielaczy co nastąpi w trakcie wykonywania robót budowlanych pod nadzorem BPEC Brzeg.
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński

 

Brzeg, dnia 22 lutego 2012r.

OR.IV.271.1.8.2012
                                               
                                                                                 
                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie
Gminy Miasto Brzeg” w części dotyczącej termomodernizacji budynku
Zespołu Szkół nr 1 z Oddziałami Sportowymi.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1, 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 16 i 17 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1:
Wniosek o zmianę w punkcie 5 ppkt 1b SIWZ dotyczącym warunków udziału w postępowaniu ten sposób, że kwota wartości robót polegających na remoncie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania objętych referencjami wynosi 100.000 zł za każde zadanie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający informuje, że nie wyraża zgody na zmianę i podtrzymuje kwoty wartości robót polegających na remoncie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania objętych referencjami podane w punkcie 5 ppkt 1b SIWZ.
 
Pytanie nr 2:
dot. pkt. 5 ppkt 1b SIWZ.
Czy Zamawiający w ramach posiadanej wiedzy i doświadczenia niezbędnej do wykonania zamówienia dopuszcza możliwość wykazania przez Wykonawcę :
- co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu ocieplenia elewacji budynku wraz z tynkiem strukturalnym o wartości min. 500 000 zł. brutto każde;
- co najmniej 2 zadań polegających na wykonaniu lub remoncie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 500 000 zł. brutto każde;
- co najmniej 2 zadań polegających na montażu lub wymianie stolarki okiennej i drzwiowej o wartości min. 500 000 zł. brutto każde.
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
TAK.
 
Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 1 lit. b) w zakresie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia , który otrzymuje brzmienie:  
„posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie- wykonał co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu ocieplenia elewacji budynku wraz z tynkiem strukturalnym o wartości min. 500.000 zł brutto każde; co najmniej 2 zadania polegające na wykonaniu lub remoncie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 500.000 zł brutto każde, oraz co najmniej 2 zadania polegające na montażu lub wymianie stolarki okiennej i drzwiowej o wartości min. 500.000 zł brutto każde;
                                      
Pytanie nr 3:
dot. przedmiaru robót – dział D-02 – Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej poz. 6 – „montaż okien z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 2,5 m2 –okno O-1”.
Podana w przedmiarze wielkość = 443,99m2 jest błędna.
Jeżeli wierzyć informacjom podanym w zestawieniu stolarki okiennej – rys.10/B okna O-1 o wymiarach 2,38 x 2,05 w ilościach 121szt. mają łączną powierzchnię = 590,36m2.
Albo jest błąd w przedmiarze, albo w zestawieniu stolarki, lub co gorsza jest jeszcze inna ilość tych okien - w rzeczywistości co wynika z ich podanej ilości na rysunkach elewacji = 149szt.
- na elewacji wschodniej zaznaczona ilość okien O-1 = 17szt.
- na elewacji zachodniej zaznaczona ilość okien O-1 = 21szt.
- na elewacji północnej zaznaczona ilość okien O-1    = 30szt
- na elewacji południowej zaznaczona ilość okien O-1 = 81szt
co łącznie daje ilość = 149szt. – gdzie jest prawda (!?)
Prosimy o dokonanie korekty i wskazanie która wielkość jest prawdziwa.
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Z uwagi na wymienioną wcześniej przez dyrekcję ZS nr 1 z OS w Brzegu znaczną część stolarki okiennej na obiekcie, ilość podanej w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej stolarki okiennej o symbolu O-1 ulega zmianie i wynosi 78 sztuk = 380,56 m2.
Dotyczy to również okien o symbolu O-2, których ilość do wymiany wynosi 30 sztuk = 60,18 m2 oraz okien o symbolu O-13, których ilość do wymiany wynosi 71 sztuk = 219,76 m2.
 
Pytanie nr 4:
– dot. przedmiaru j.w. i zestawienia stolarki okiennej – rys.10/B gdzie podana ilość okien O-4 = 46szt. i tym samym podana powierzchnia tych okien w przedmiarze – poz.9 = 62,96m2 – są wielkościami błędnymi.
Jak wynika z oznaczeń okien do wymiany zaznaczonych na rysunkach elewacji symbolem O-4, ich ilość = 53szt.
- na elewacji wschodniej zaznaczona ilość okien O-4 = 4szt.
- na elewacji zachodniej zaznaczona ilość okien O-4 = 8szt.
- na elewacji północnej zaznaczona ilość okien O-4    =14szt.
- na elewacji południowej zaznaczona ilość okien O-4 =27szt.
 co łącznie daje ilość = 53szt – która ilość jest prawdziwa (!?)
Prosimy o dokonanie korekty i wskazanie która ilość jest prawdziwa.
 
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Podana w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót ilość stolarki okiennej o symbolu
O-4 jest prawidłowa. W zadanym pytaniu wskazano błędną ilość okien przeznaczonych do wymiany w elewacji południowej, która wg Państwa powinna wynosić 27 sztuk. Właściwa ilość wszystkich okien O-4 do wymiany wynosi 46 sztuk (w tym w elewacji południowej 20 sztuk). Różnica wynika z podwójnie policzonej przez Państwo ilości okien w elewacji południowej budynku „B”.
 
Pytanie nr 5:
– dot. przedmiaru j.w. i zestawienia stolarki okiennej – rys. 10/B gdzie podana ilość okien O-24 = 12szt. i tym samym podana powierzchnia tych okien w przedmiarze – poz.29 = 45,00m2 – są wielkościami błędnymi.
Jak wynika z oznaczeń okien do wymiany zaznaczonych na rysunkach elewacji symbolem O-24, ich ilość = 15szt.
- na elewacji wschodniej zaznaczona ilość okien O-24 = 6szt.
- na elewacji zachodniej zaznaczona ilość okien O-24 = 9szt.
- na elewacji północnej zaznaczona ilość okien O-24    = 0szt
- na elewacji południowej zaznaczona ilość okien O-24 = 0szt
co łącznie daje ilość = 15szt – która ilość jest prawdziwa (!?)
Prosimy o dokonanie korekty i wskazanie która ilość jest prawdziwa
 
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Podana w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót ilość stolarki okiennej o symbolu O-24 jest prawidłowa. W zadanym pytaniu wskazano błędną ilość okien przeznaczonych do wymiany w elewacji zachodniej, która wg oferenta powinna wynosić 9 sztuk. Właściwa ilość wszystkich okien o symbolu O-24 do wymiany wynosi 12 sztuk (w tym 6 sztuk w elewacji zachodniej). Różnica wynika z powielenia przez Państwo ilości okien w elewacji zachodniej budynku „F”.
 
Pytanie nr 6:
– dot. zestawienia stolarki drzwiowe – rys.11/B.
Prosimy o potwierdzenie, że drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe oznaczone na elewacji północnej symbolem D-4 do wymiany, są pominięte w zestawieniu stolarki drzwiowej i pominięte w przedmiarze i nie wchodzi ich wymiana w zakres oferty – lub odwrotnie.
Prosimy również o potwierdzenie, że wymianie podlega wyłącznie stolarka drzwiowa zewnętrzna – bez wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej.
Prosimy o potwierdzenie w/w zagadnień.
 
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Potwierdzamy, że drzwi oznaczone symbolem D-4 (i D-5) są już wcześniej wymienione, stąd nie występują w zestawieniu stolarki i przedmiarze robót. Wymianie podlegają drzwi wewnętrzne wiatrołapu zintegrowane z dwoma okienkami w budynku „D” – symbol O-9 i
D-2, zgodnie z przedmiarem robót.
 
Pytanie nr 7:
– prosimy o sprecyzowanie, który zapis jest poprawny.
W szczegółowej specyfikacji technicznej – „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku ZS nr.1 z OS w Brzegu” w pkt. 2.1.2. – stolarka drzwiowa, figuruje zapis: - „stolarka drzwiowa drewniana – brązowa”, oraz w pkt.1.3., 
podpunkt 1.3.6. zapis – „montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej drewnianej i wewnętrznej wiatrołapu z PCV”.
W pozostałych elementach materiałów przetargowych t.j. w opisie technicznym pkt. 8.3.2 – stolarka drzwiowa, oraz w przedmiarze robót istnieją zapisy, że cała nowa stolarka drzwiowa ma być z profili PCV.
Który zapis jest prawdziwy.
Prosimy o wyjaśnienie.
   
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Całość stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej (wiatrołapu) ma zostać wykonana z profili PCV w kolorze brązowym.
 
Pytanie nr 8:
– dot. przedmiaru robót D-01 – „Ocieplenie elewacji z kolorystyką budynku”.
Od poz.18–do poz.22 dotyczących demontażu i montażu kratek wentylacyjnych brak jest informacji o rodzaju – materiału z jakiego powinny być wykonane nowe kratki 14/14, 18/24, 14/21 i 33/33cm.
W dokumentacji (opisach i rysunkach) również nie ma na ten temat żadnych informacji.
Prosimy o doprecyzowanie tych informacji.
 
Odpowiedź na pytanie nr 8:
(numeracja oferenta) Kratki wentylacyjne występujące w elewacjach mają być wykonane z tworzywa sztucznego (PCV).
 
Pytanie nr 9:
– dot. przedmiaru robót D-02 – „Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej” i ZESTAWIENIE STOLARKI OKIENNEJ – rys. nr. 10/B.
Na rysunku zestawienia stolarki istnieje zapis – „okna O-18 zabezpieczyć od środka siatką ochronną o splocie 10x10cm”.
Jak wynika z zestawienia stolarki – okien O-18 o wym.1,44x2,95m jest 9szt. co daje powierzchnię okien 38,23m2, zaś w przedmiarze w poz.40 figuruje ilość siatki ochronnej na okna = 70,20m2 – skąd ta różnica (!?).
Prosimy o wyjaśnienie.
 
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Siatka ochronna w małej sali gimnastycznej będzie rozpostarta oprócz na 9 sztuk (38,23 m2) okien również na znacznej powierzchni ściany (31,97 m2) i tym samym ochraniać będzie okna oraz ścianę przed uderzeniem np. piłką.
 
Pytanie nr 10:
– dot. przedmiaru robót D-01 – „Ocieplenie elewacji z kolorystyką budynku” i opisu technicznego do projektu budowlano-wykonawczego pkt.8 ppkt.8.4 i 8.5.
Z informacji uzyskanych u producentów elementów z blachy tytan.-cynk. – parapetów, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych wynika, że nie produkuje się blach tytan.-cynk. o podanej gr. 0,55mm – powszechnie produkowane i stosowane są gr. 0,60mm dla takich elementów.
Podobnie nie produkuje się rur spustowych z blachy tytan.-cynk. o średnicy 110mm – powszechnie produkowane są i stosowane rury spustowe o średnicy 100mm lub 150mm.
Producent w/w wyrobów uważa za niewskazane – wręcz za niedopuszczalne malowanie elementów z blachy tytan-cynk. w określonym w opisie technicznym kolorze brązowym RAL 3000 – farby na tych wyrobach z uwagi na małą przyczepność do podłoża bardzo szybko ulegają złuszczeniu, co wpływa na estetykę efektu finalnego. Wyroby te można ewentualnie patynować w barwie zbliżonej do zadanej w dokumentacji.
Prosimy również o wyjaśnienie rozbieżności pomiędzy określonymi w opisie technicznym szerokościami rynien i średnicami rur spustowych – odpowiednio 150mm i 110mm, a opisami w przedmiarze robót w poz. 59, poz.60 i poz.62 – rynien o średnicy 80mm i rur spustowych o średnicy 150 i 50 mm.
Prosimy zajęcie stanowiska i wyjaśnienia.
 
Odpowiedź na pytanie nr 10:
W przedmiarze omyłkowo wprowadzono wielkości dotyczące średnicy i grubości rur spustowych. Należy przyjąć do wyceny odpowiadające podanym w przedmiarze robót wielkości, odpowiednio: dla przyjętej średnicy 110 mm – średnicę 100 mm. Rynny i rury spustowe należy wycenić i wykonać z blachy tytan-cynk o grubości 0,60 mm. Projektant dopuszcza zastosowanie kolorystyki elementu wykonanego z blachy tytan-cynk w kolorze naturalnym dla tego materiału, czyli srebrzysto-szarym.
W sprawie rozbieżności wielkości rynien i rur spustowych ujętych w dokumentacji projektowej i przedmiarze robot, za właściwe uznaje się wielkości zawarte w przedmiarze robót.
 
Pytanie nr 11:
– prosimy o podpowiedź, na podstawie jakich materiałów przetargowych oferent ma dokonać obmiaru, lub zweryfikować wielkości-ilości podane w przedmiarach robót – np.
- wymiana lub uzupełnienie krat prostych okiennych + roboty malarskie
- rozebranie i ponowny montaż krat studzienek okiennych, przebicia otworów w ścianach studzienek, wykonania odwodnienia studzienek okiennych, remont studzienek, malowanie krat studzienek
- rozebranie ekranu z płyt azbestowo-cementowych (demontaż, transport, utylizacja).
- schody i barierki – skucie warstwy lastrico, płytkowanie powierzchni płytkami GRESS, roboty malarskie
- pokrycie daszków nad wejściami papą termozgrzewalną
w sytuacji gdy udostępniona dokumentacja przetargowa nie obrazuje tych elementów – ich rysunków, wymiarów, lokalizacji, a przedmiar robót jest jedynie materiałem pomocniczym.
Czy oferent powinien sam opracować inwentaryzację stanu istniejącego (!?) – ale to wymagało by przesunięcia terminu składania ofert.
Jednocześnie w opisie do projektu budowlano-wykonawczego w pkt.2 – „Podstawa opracowania” figuruje zapis, że jednym z elementów wykonania opracowania projektowego była inwentaryzacja budowlana.
Uważamy że powinna być ona dołączona do materiałów przetargowych – zwykle jest to opracowanie (rzuty, przekroje, opisy) rysunki zwymiarowane, co pozwala na zweryfikowanie, również powierzchni elewacji do wyremontowania (ocieplenia i tynkowania), a nie opieranie się jedynie na danych podanych w przedmiarach robót, który to materiał jak napisano w SIWZ jest jedynie materiałem pomocniczym.
 
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Obmiar wspomnianych robót zawarty jest w przedmiarze robót i na podstawie tego należy wycenić wartość tych robót budowlanych. Rysunki elewacji poszczególnych obiektów zostały przedstawione w skali 1:200, skąd można wyciągnąć i zweryfikować podstawowe wielkości potrzebnych elementów.
Nieodzowne do opracowania oferty przetargowej jest dokonanie wizji lokalnej na obiekcie.
 
W załączeniu przesyła się w wersji PDF następujące rysunki przedstawiające aktualne elewacje, aktualne zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej oraz zweryfikowany przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, który zastępuje poprzedni przedmiar robót.
 
Pytanie nr 12:
Po dokonaniu wizji lokalnej na obiekcie przewidzianym do termomodernizacji stwierdzamy, że znaczna część stolarki okiennej i drzwiowej jest wymieniona.
Prosimy o informację, czy cała stolarka okienna i drzwiowa przedstawiona w dokumentacji technicznej (zestawienie stolarki i przedmiary) przewidziana jest do wymiany, a jeśli nie to która nie jest przeznaczona do wymiany.
 
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Istotnie częśćstolarki okiennej i drzwiowej została wcześniej już wymieniona. Stan ten został opisany w pytaniach wyżej. W związku z tym załącza się nowe materiały dotyczące wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.
 
 
Na podstawie art. 12a ust. 2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:
·składania ofert z dnia 28 lutego 2012r. do godz. 10.30 na dzień 5 marca 2012r. do godz. 10.30.
·otwarcia ofert z dnia 28 lutego 2012r. o godz. 11.00 na dzień 5 marca 2012r. o godz. 11.00.
 
Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
Burmistrz Miasta Brzeg
Wojciech Huczyński
 

 

Załączniki do pobrania:

2012-02-10 09:37:01 - Ogłoszenie o zamówieniu UZP 33797-2012 (27.49 kB)
2012-02-10 09:37:21 - SIWZ (229.00 kB)
2012-02-10 09:37:38 - Wzór oferty (49.00 kB)
2012-02-10 09:38:26 - Zał. nr 1 do oferty- oświadczenie art. 22 (33.00 kB)
2012-02-10 09:38:56 - Zał. nr 2 do oferty- wykaz robót (45.00 kB)
2012-02-10 09:39:21 - Zał. nr 3 do oferty- wykaz osób (35.50 kB)
2012-02-10 09:39:54 - Zał. nr 4 do oferty- oświadczenie o posiadaniu uprawnień (29.50 kB)
2012-02-10 09:40:28 - Zał. nr 5 do oferty- oświadczenie art. 24 (26.50 kB)
2012-02-10 09:40:55 - Zał. nr 6 do oferty- oświadczenie osoby fizycznej (25.00 kB)
2012-02-10 09:41:27 - Zał. nr 7 do oferty- wzór zobowiązania innych podmiotów (32.50 kB)
2012-02-10 09:42:05 - Wzór umowy (147.00 kB)
2012-02-10 09:42:53 - Załącznik do wzoru umowy- Karta Gwarancyjna (27.00 kB)
2012-02-10 09:43:23 - DOKUMENTACJA (9.48 MB)
2012-02-22 14:12:02 - Modyfikacja i odpowiedzi na pytania do SIWZ 22.02.2012r. (65.50 kB)
2012-02-22 14:12:48 - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia UZP 42749-2012 z dn. 22.02.2012r. (3.54 kB)
2012-02-22 14:13:32 - rys. nr 2z/B- elewacja północna (550.60 kB)
2012-02-22 14:13:59 - rys. nr 3z/B- elewacja południowa (533.13 kB)
2012-02-22 14:14:24 - rys. nr 4z/B- elewacja zachodnia (450.76 kB)
2012-02-22 14:14:54 - rys. nr 5z/B- elewacja wschodnia (456.31 kB)
2012-02-22 14:15:42 - rys. nr 10z/B- zestawienie stolarki okiennej (190.51 kB)
2012-02-22 14:16:16 - rys. nr 11z/B- zestawienie stolarki drzwiowej (138.62 kB)
2012-02-22 14:17:02 - przedmiar robót- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (87.50 kB)
2012-02-27 13:02:33 - Odpowiedzi na pytania do SIWZ- 27.02.2012r. (43.50 kB)
2012-02-29 12:22:17 - Odpowiedzi na pytania do SIWZ - 29.02.2012r. (29.50 kB)
2012-03-23 10:29:21 - Rozstrzygnięcie postępowania (35.00 kB)
2012-04-06 11:35:50 - Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. (35.00 kB)

Ilość odwiedzin: 5427
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzeg
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2012-02-10 09:34:30
Data udostępnienia informacji: 2012-02-10 09:34:30
Data ostatniej aktualizacji: 2012-04-06 11:37:54

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner