logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   minus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2012 > luty > 2012-02-20
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasta Brzeg w zakresie dotyczącym termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 7

 

Brzeg, dnia 23 marca 2012r.

OR.IV.271.1.11.2012                              

 

 

 

dot. postępowania pn.:

Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasta Brzeg w zakresie dotyczącym termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 7

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

 

Zamawiający – Burmistrz Miasta Brzegu – informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 23 marca 2012r. działając w oparciu o art. 92 ustawy Pzp wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez DAKAD Przedsiębiorstwo Budowlano –Handlowe Andrzej Dąbkiewicz, ul. Parkowa 18 46-113 Wilków za cenę łączną:

 

netto 145.077,16 zł 

brutto 178.444,91 zł

 

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów- 100 pkt w kryterium cena 100%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

 

Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 100%

 

 

2

DAKAD Przedsiębiorstwo Budowlano–Handlowe

Andrzej Dąbkiewicz

ul. Parkowa 18

46-113 Wilków

 

100 pkt

 

 

3

Spółdzielnia Rzemieślnicza

ul. Cukrownicza 6

57-200 Ząbkowice Śląskie

 

93,12 pkt

 

 

4

Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe

DOMUS Kazimierz Sewioło

ul. Grunwaldzka 6

49-200 Grodków

 

 

94,50 pkt

 

 

5

Zakład Usługowo – Produkcyjny  TAKAR

Andrzej Karaś

ul. Dąbrowskiego 28

49-340 Lewin Brzeski

 

83,83 pkt

 

 

6

Zakład Remontowo – Usługowy STO-KARZ

Jozef Stokłosa

ul. Zawadzkiego 1

49-200 Grodków

 

86,37 pkt

 

                                                                                                                                 Burmistrz

                                                                                                                         Wojciech Huczyński

 

 
 
Brzeg, dnia 2 marca 2012 r.
 
       OR.IV.271.1.11.2012 
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI  SPECYFIKACJĘ    ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Miasta Brzeg w zakresie dotyczącym termomodernizacji budynku Publicznego Przedszkola nr 7
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 29 lutego br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:
 
Pytanie nr 1
Odbicie odparzonego (głuchego) tynku cyklinowanego na elewacji ścian. Przyjmuje się ok. 40 % od całości tynków cyklinowanych, oraz jego uzupełnienia kat. II zwykły.
Przedmiar 495,067 x 40% = 198 m2  
Odpowiedź na pytanie nr 1
Odbicie odparzonego tynku są to roboty przygotowawcze do ocieplenia elewacji. Zamawiający przewiduje do wykonania odbicie i uzupełnienie ubytków w ilości 20 % tj 495,067 x 0,20 = 22.01 m2
 
Pytanie nr 2
Naprawa uszkodzonych miejsc ścianek zew. z cegły pełnej jako studzienki przy okienkach piwnicznych, polegające na skuciu skorodowanej warstwy ścian jej wyszpałdowanie np. dachówką
(1,00 x 100) x 6 = 6 m2
(0,80 x 2) x 3 = 4,80 m2
RAZEM:          10,80 m2
Odpowiedź na pytanie nr 2
Naprawę uszkodzonych ścian zewnętrznych studzienek okienek piwnicznych należy traktować jako roboty towarzyszące ociepleniu elewacji. Zamawiający przewiduje naprawę uszkodzonych ścian zew. z cegły polegających na skuciu skorodowanej warstwy ścian i wyszpałdowaniu w ilości:
( 1,00 x 1,00) x 6 = 6 m2
( 0,80x1,00) x 3 = 2,40 m2
Razem: 8,40 m2
 
Pytanie nr 3
Uzupełnienie tynków zew. zwykłych cementowych kat. III
ścianki studzienek j/w poz. 2 10,80 m2
ściana oporowa (zejście do wymiennikowni) 5,35 x 0,45 = 2,41 m2
cokół 4,90 x 0,65 = 3,19 m2
RAZEM: 17,66 m2
 
Odpowiedź na pytanie nr 3
Ścianka oporowa zejścia do wymiennikowi jest przewidziana do remontu poz. 32 przedmiaru. Zamawiający przewiduje również do uzupełnienia tynków cementowych kat. III   w ilości 10,81 m2
 
Pytanie nr 4
Wykucie ze ścian kratek wentylacyjnych oraz ponowne osadzenie jako nowe 35 szt.
Pytanie nr 5
Wykucie ze ścian nawiewów podokiennych na I p. (pom. kuchenne) oraz ponowne obsadzenie jako nowe 7 szt.
Odpowiedź na pytanie nr 4,5
Montaż kratek wentylacyjnych w ilości 32 szt. ujęto w poz. 19 przedmiaru robót.
Nawiewniki podokienne na I piętrze w ilości 7 szt. to stara nieczynna wentylacja, kratki należy zdemontować.
 
Pytanie nr 6
Wykucie (ściana szczytowa) czerpni owym. 0,50 x 0,50 oraz ponowne osadzenie jako nowe 1 szt.
Odpowiedź na pytanie nr 6
Demontaż i ponowny montaż należy traktować jako roboty przygotowawcze do ocieplenia elewacji. Zamawiający przewiduje wykonanie demontażu i ponownego montażu czerpni ściennej o wym. 50x50 cm oraz przedłużenie kołnierza przejścia przez ścianę o grubość ocieplenia budynku
 
Pytanie nr 7
Wykucie w ścianie szczytowej kraty nawiewnej owym. 0,40 x 0,40 1 szt
Odpowiedź na pytanie nr 7
Kratka nawiewna w ścianie szczytowej o wym. 40x40 szt. 1 należy uwzględnić w poz. 19 przedmiaru
 
Pytanie nr 8
Demontaż rury żeliwnej fi 100 o dł. 2,00 m.b. stanowiącej jako wywiew z pom. piwnicy.
Pytanie nr 9
Zamontowanie nowej wentylacji z pom. piwnicznego jako wentylacja zetowa z rur fi 100 o dł. 2,50m.
Odpowiedź na pytanie nr 8,9
Zamawiający przewiduje do wykonania demontaż rury żeliwnej fi 100 o dł. 2,0 m stanowiącej wywiew z pomieszczenia piwnicy oraz montaż nowej rury fi 100 o dł. 0,6 m z kolanami w formie wentylacji zetowej i zabudować ociepleniem elewacji.
 
Pytanie nr 10
Przerobienie podłączeń gazowych zew. na cokole budynku od strony wejścia głównego w celu umożliwienia ocieplenia cokołu, plus malowanie skrzynek gazowych
Odpowiedź na pytanie nr 10
Ponieważ norma dopuszcza chowanie rur gazowych spawanych bez szwu w bruzdach po uprzednio wykonanej próbie, przykrytych lekką zaprawą nie powodującą korozji rury nie ma potrzeby przerabiania podłączeń gazowych. Należy uwzględnić jedynie demontaż i ponowny montaż 2 zt. Skrzynek gazowych wraz z ich pomalowaniem a rury przykryć styropianem podczas ocieplenia elewacji.
 
 
Pytanie nr 11
Uzupełnienie kolan rur spustowych jako dodatkowe odsadzki od ocieplenia ścian 10 szt.
Odpowiedź na pytanie nr 11
W przedmiarze robót w poz. 16 uwzględniono przy rurach spustowych z dachu 8 szt. kolan jako odsadzki. Należy uwzględnić dodatkowo 4 kolana jako odsadzki z rur spustowych.
 
Pytanie nr 12
Montaż czyszczaków rewizyjnych pionów o śr. fi 100 4 szt.
Odpowiedź na pytanie nr 12
W poz. 14 przedmiaru robót uwzględniono wymianę rur spustowych. Należy jednak dodatkowo uwzględnić montaż 2 szt. rewizji przy rurach spustowych, pozostałe podejścia posiadają rewizję.
 
Pytanie nr 13
W związku, iż budynek wykonany je z prefabrykowanych elementów wielkiego bloku z dociepleniem pianoblokiem, należy łączniki (kołki) kotwić na gł. min. 11 mm (min. 9 cm + tynk 2 cm = 11 cm).
Z uwagi na grubość ocieplenia 16 cm plus zakotwienia 11 cm to daje długość łącznika (kołka) min. 27 cm.
Powyższe kołki należy używać metalowe lub z metalowym trzpieniem co zapewni stabilne mocowanie styropianu.
Koszt kołków jest dość znaczny od zwykłych plastikowych.
Proszę o podjęcie decyzji w w/w sprawie.
Odpowiedź na pytanie nr 13
Do kotwienia styropianu gr 16 cm zastosować kołki zalecane przez producenta przyjętego systemu do wykonania ocieplenia. Ponieważ zamawiający nie może narzucić oferentom nazw producentów w sprawie sposobu mocowania styropianu należy zwrócić się do producenta oferowanego systemu.
 
Pytanie nr 14
Proszę o sprecyzowanie z jakiego materiału mają być wykonane podokienniki zewnętrzne ponieważ występują rozbieżności pomiędzy przedmiarem a specyfikacją techniczną.
Odpowiedź na pytanie nr 14
Przedmiar robót w poz. 11 zakłada montaż podokienników zewnętrznych z blachy aluminiowej. Należy wykonać podokienniki z blachy aluminiowej powlekanej jak istniejące podokienniki zew. w budynku przedszkola nr 7.
 
W ofercie należy dodatkowo uwzględnić i wycenić demontaż i ponowny montaż:
- 8 szt. lamp oświetleniowych,
- 4 szt. czujników,
- 1 szt. kamery,
- 1 szt. klimatyzatora,
- blendy z blachy trapezowej szybu windy,
                                                                                             
Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.
 
 
 Z up. Burmistrza
 Z-ca Burmistrza

                                                                                                       Stanisław Kowalczyk

Załączniki do pobrania:

2012-02-20 14:24:10 - ogłoszenie o zamówieniu (24.19 kB)
2012-02-20 14:24:22 - siwz (231.00 kB)
2012-02-20 14:24:36 - wzór umowy (131.00 kB)
2012-02-20 14:24:50 - karta gwarancyjna (26.50 kB)
2012-02-20 14:25:10 - wzor oferty (46.00 kB)
2012-02-20 14:25:29 - zał. nr 1 do oferty (32.50 kB)
2012-02-20 14:25:43 - zał. nr 2 do oferty (26.50 kB)
2012-02-20 14:25:58 - zał. nr 3 do oferty (37.50 kB)
2012-02-20 14:26:12 - zał. nr 4 do oferty (35.00 kB)
2012-02-20 14:26:25 - zał. nr 5 do oferty (27.50 kB)
2012-02-20 14:26:38 - zał. nr 6 do oferty (24.50 kB)
2012-02-20 14:26:52 - zał. nr 7 do oferty (32.50 kB)
2012-02-20 14:27:12 - dokumentacja techniczna (929.39 kB)
2012-03-02 14:21:36 - zapytania do siwz (58.00 kB)
2012-03-23 13:24:13 - rozstrzygnięcie postępowania (47.50 kB)

Ilość odwiedzin: 2711
Podmiot udostępniający: Burmistrz Miasta Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Harasimiuk
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Harasimiuk
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Harasimiuk
Data wytworzenia informacji: 2012-02-20 14:23:27
Data udostępnienia informacji: 2012-02-20 14:23:27
Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-23 13:24:27

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner