logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   minus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2013 > czerwiec > 2013-06-17
Wykonanie usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, znajdujących się na terenie Gminy Brzeg, zgodnie z harmonograme

 

 
Brzeg, dnia 23 września 2013r.
OR.IV.271.1.8.2013           
   
 
 
dot. postępowania pn.:
„Wykonanie usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, znajdujących się na terenie Gminy Brzeg, zgodnie z harmonogramem odbioru oraz ich transporcie i przekazywaniu do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Gać (Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. z siedziba w Gać, gać 90, 55-200 Oława), a w przypadku przeterminowanych i niewykorzystywanych lekarstw do instalacji unieszkodliwiania tych odpadów”.
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
 
 
Zamawiający – Burmistrz Brzegu, decyzją Komisji Przetargowej z dnia 23 września 2013r. postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r., poz. 907), z uwagi na to, że nie złożono w ww. postępowaniu żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
 
                                                                                                                                                                      Z poważaniem
                                                                                                                                                                     Burmistrz Brzegu
                                                                                                                                                                  Wojciech Huczyński
 

 

Brzeg, dnia 26 czerwca 2013 r.
OR.IV.271.1.7.2013
 
 
                                               DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
 
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Wykonanie usług polegających na odbieraniu odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, znajdujących się na terenie Gminy Brzeg, zgodnie z harmonogramem odbioru oraz ich transporcie i przekazywaniu do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Gać (Zakład Gospodarowania Odpadami Sp. z o.o. z siedzibą w Gać, Gać 90, 55-200 Oława), a w przypadku przeterminowanych i niewykorzystanych lekarstw do instalacji unieszkodliwiania tych odpadów”.
 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
 
Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 20 czerwca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawcy do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi oraz zmienia zapisy siwz:
 
Pytanie nr 1:
W związku ze wskazaniem przez Zamawiającego jako warunku udziału w postępowaniu posiadania zezwolenia na zbieranie i transport odpadów, prosimy o wyjaśnienie (biorąc pod uwagę zakres przedmiotu zamówienia) czy postawienie tego warunku wynika m.in. z przewidzianych przez Zamawiającego czynności zbierania (magazynowania) odpadów przez wykonawcę w bazie logistyczno – transportowej?
 
Odpowiedź na pytanie nr 1:
W związku z tym, iż nie przewiduje się możliwości magazynowania odpadów w bazie logistyczno-transportowej w ramach świadczonych usług, Zamawiający odstępuje                w niniejszym postępowaniu od wymogu posiadania zezwolenia na zbieranie odpadów, jako warunku niezbędnego, który oferent musi spełniać .
 
Pytanie nr 2:
Prosimy o informację, kto będzie pokrywał koszty zagospodarowania (unieszkodliwienia) dostarczonych przez wykonawcę odpadów do ZGO Gać?
 
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Koszty zagospodarowania odpadów do ZGO Sp. z o.o. w Gać będzie pokrywał Wykonawca.
 
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie przewiduje odrębnej zbiórki odpadów dwóch frakcji tj. tworzywa sztuczne i papier (makulatura)?
W jakich pojemnikach (pojemność, kolor etc.) mieszkańcy będą zbierać ww. frakcje odpadów?
 
Odpowiedź na pytanie nr 3:
W ramach realizacji zamówienia nie przewiduje się odrębnej zbiórki dwóch frakcji: tj. tworzyw sztucznych i papieru. Frakcje te będą odbierane w ramach selektywnej zbiórki odpadów w pojemniku na odpady „pozostałe zmieszane”.
 
Pytanie nr 4:
Czy podane przez Zamawiającego w tabeli 2 (OPZ) prognozowane ilości odpadów wynikają z posiadanych danych historycznych (np. rok 2012 lub lata wcześniejsze), czy też stanowią prognozę sporządzoną w oparciu o inne dane źródłowe? Jeżeli Zamawiający posiada ww. dane historyczne z roku 2012 i lat wcześniejszych prosimy o ich udostępnienie.
 
Czy Zamawiający posiada analogiczne dane, jak te zawarte w tabeli 2, uwzględniające podział na zabudowę jednorodzinną i wielorodzinną (Ew. wysoką, niską)
 
Czy Zamawiający posiada analogiczne dane jak te zawarte w tabeli 2, uwzględniające ilości takich odpadów jak: tworzywa sztuczne, papier, zużyty sprzęt elektryczny, odpady wielkogabarytowe?
 
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Podane w dokumentacji ilości odpadów  mają charakter szacunkowy, określony na podstawie średnich krajowych wskaźników wytwarzania odpadów komunalnych na terenach miejskich (ok. 400 kg/mieszk. na rok) oraz szacunkowych poziomów selektywnego zbierania.
 
Zamawiający nie posiada analogicznych danych z podziałem na zabudowę jednorodzinną i wielorodzinną.
 
Zamawiający nie posiada szacunkowo określonych danych, jak w ww. tabeli 2 dla innych frakcji odpadów.
 
Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający dopuszcza także przekazanie selektywnie zebranych odpadów do innych instalacji, aniżeli ZGO Gać?
 
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający nie dopuszcza przekazywania selektywnie zebranych odpadów do innych instalacji, aniżeli ZGO Sp. z o.o. w Gać.
 
Pytanie nr 6:
W jakim terminie (na jakim etapie postępowania przetargowego) zamawiający oczekuje zawarcia przez wykonawcę umowy z ZGO Gać na odbieranie odpadów?
 
Prosimy o wyjaśnienie, czy umowy wykonawcy z ZGO Gać powinno obejmować także zagospodarowanie (unieszkodliwianie) odpadów objętych przedmiotem zamówienia?
 
Czy Zamawiający oczekuje uwzględnienia w tej umowie innych szczególnych zapisów?
 
 
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający oczekuje przedłożenia zawartej umowy z ZGO Sp. z o.o. w Gać najpóźniej w dniu zawarcia umowy pomiędzy Gminą a Wykonawcą.
 
Umowa z ZGO Sp. z o.o. powinna obejmować również zagospodarowanie odpadów objętych zamówieniem (oprócz przeterminowanych i niewykorzystanych lekarstw).
 
Zamawiający nie oczekuje uwzględnienia w ww. umowie zapisów szczególnych.
 
 
 
Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.
Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.
 

Burmistrz

Wojciech Huczyński

Załączniki do pobrania:

2013-06-17 07:49:14 - ogłoszenie o zamówieniu (191.75 kB)
2013-06-17 07:50:42 - siwz (204.00 kB)
2013-06-17 07:51:04 - wzór oferty (50.50 kB)
2013-06-17 07:51:26 - zał. do oferty nr 1 (36.50 kB)
2013-06-17 07:51:51 - zał. do oferty nr 2 (41.50 kB)
2013-06-17 07:53:04 - zał. do oferty nr 3 (34.00 kB)
2013-06-17 07:53:21 - zał. do oferty nr 4 (30.00 kB)
2013-06-17 07:53:50 - zał. do oferty nr 5 (28.00 kB)
2013-06-17 07:54:18 - zał. do oferty nr 6 (33.50 kB)
2013-06-17 07:55:26 - zał. do oferty nr 7 (25.50 kB)
2013-06-17 07:56:15 - wzór umowy (127.50 kB)
2013-06-17 07:56:47 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (300.00 kB)
2013-06-17 07:57:22 - zał. nr 1 do OPZ (wykaz nieruchomości z meldunkami) (51.73 kB)
2013-06-26 13:07:03 - zmiana ogłoszenia o zamówieniu (92.56 kB)
2013-06-26 13:07:44 - zapytania do siwz 26.06.2013 (44.00 kB)
2013-09-24 11:39:30 - rozstrzygnięcie - unieważnienie postępowania (21.50 kB)

Ilość odwiedzin: 2869
Podmiot udostępniający: Burmistrz Brzegu
Osoba, która wytworzyła informację: Anna Harasimiuk
Osoba, która odpowiada za treść: Anna Harasimiuk
Osoba, która wprowadzała dane: Anna Harasimiuk
Data wytworzenia informacji: 2013-06-17 07:40:17
Data udostępnienia informacji: 2013-06-17 07:40:17
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-24 11:40:55

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner