logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   minus2015
   plus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2015 > grudzień > 2015-12-08
Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w 2016 roku.

 

Brzeg, dnia 23 grudnia 2015r.

OR.IV.271.1.14.2015                                                                                                                                                           

dot. postępowania pn.:

„Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych

na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzegu w 2016 roku”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

        Działając w oparciu o art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.
z 2013r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 23 grudnia 2015r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3, złożoną przez: MARMED s.c., ul. Bohaterów Getta 3, 15-444 Białystok za cenę:

a) za 1 godzinę usług opiekuńczych: netto: 12,36 zł, brutto: 12,36 zł,

b) za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych: netto: 11,36 zł, brutto: 11,36 zł,

c) za usługę polegającą na dostarczaniu dla podopiecznych (gospodarstwa domowego) obiadów z

placówek gastronomicznych: netto: 4,00 zł, brutto: 4,00 zł.

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 96,50 pkt w kryterium cena 90% oraz doświadczenie wykonawcy w przedmiocie zamówienia- 10%. 

W przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty niepodlegające odrzuceniu:

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt
w kryterium

cena za 1 godzinę usług opiekuńczych  

40%

Liczba pkt
w kryterium

cena za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych

30%

Liczba pkt
w kryterium

cena usługi polegającej

na dostarczaniu dla podopiecznych

obiadów z placówek gastronomicznych

20%

Liczba pkt

w kryterium doświadczenie wykonawcy w przedmiocie zamówienia- 10%

 

Łączna liczba punktów

 

 

 

1

Mentor Ośrodek Szkolenia Kadr Organ prowadzący:

CE Lingua Sp. z o.o.

Aleja Niepodległości 72

35-303 Rzeszów

 

38,12 pkt

 

25,30 pkt

 

13,23 pkt

 

5,00 pkt

 

81,65 pkt

 

 

2

SERWIS KADR

Tomasz Mazur

ul. Iłżecka 20

27-400 Ostrowiec Świętokrzyski

33,86 pkt

29,89 pkt

20,00 pkt

10,00 pkt

93,75 pkt

 

3

MARMED s.c.

ul. Bohaterów Getta 3

15-444 Białystok

40,00 pkt

30,00 pkt

16,50 pkt

10,00 pkt

96,50 pkt

 

4

Firma GWARANT – Tomczyk spółka jawna

ul. Rynek 3A, 67-200 Głogów

33,41 pkt

28,40 pkt

8,80 pkt

10,00 pkt

80,61 pkt

 

5

Zakład Usług Opiekuńczych RUT Bogumił Szymański

Glinno 4, 58-320 Walim

 

33,41 pkt

 

29,63 pkt

 

18,33 pkt

 

10,00 pkt

 

91,37 pkt

 

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 14 grudnia 2015r.

OR.IV.271.1.14.2015

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych

na rzecz podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej

w Brzegu w 2016 roku”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 11 grudnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Przedmiotem zamówienia określonym w §1 pkt. 2 lit. b) są specjalistyczne usługi opiekuńcze, w szczególności:

  1. pielęgnacja podopiecznego, w tym wykonywanie prac pielęgniarskich,
  2. rehabilitacja fizyczna,
  3. wsparcie psychologiczno-pedagogiczne i edukacyjno-terapeutyczne.

W myśl art. 50 ust. 4 ustawy o pomocy społecznej specjalistyczne usługi opiekuńcze są to usługi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym, tj. przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty, za rozporządzeniem Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych.

W związku z powyższym dla prawidłowego oszacowania oferty Wykonawcy, w zakresie ceny za 1 godzinę usług opiekuńczych specjalistycznych i zapewnienia kadry niezbędnej do realizacji zamówienia, wnoszę o wskazanie zgodnie z przywołanym rozporządzeniem:

- jak jest przewidywana ilość godzin usług pielęgnacyjnych- pielęgniarskich, a także dla ilu osób w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług wspierania psychologicznego, a także dla ilu osób w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług wspierania pedagogicznego, a także dla ilu osób
w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług wspierania terapeutycznego, a także dla ilu osób
w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług wspierania logopedycznego, a także dla ilu osób
w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług rehabilitacji fizycznej i usprawnia zaburzonych funkcji organizmu, a także dla ilu osób w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia dla osób z zaburzeniami psychicznymi, a także dla ilu osób w ramach zamówienia?

- jak jest przewidywana ilość godzin usług zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, a także dla ilu osób w ramach zamówienia?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Brzegu informuje, że na podstawie analizy godzin z 2015 roku przewidujemy, iż w 2016 roku

- przewidywana ilość godzin usług pielęgnacyjnych – pielęgniarskich wyniesie 1 000 godzin / 5 osób

- przewidywana ilość godzin usług wspierania psychologicznego wyniesie 180 godzin/2 osoby

- przewidywana ilość godzin usług wspierania pedagogicznego- w 2015 roku nie wykonywano powyższych usług

- przewidywana ilość godzin usług wspierania terapeutycznego- w 2015 roku nie wykonywano powyższych usług

- przewidywana ilość godzin usług wspierania logopedycznego wyniesie 180 godzin / 2 osoby

- przewidywana ilość godzin usług rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu wyniesie 1200 godzin /7 osób

- przewidywana ilość godzin uczenia i rozwijania umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia osób z zaburzeniami psychicznymi - w 2015 roku nie wykonywano powyższych usług

- przewidywana ilość godzin usług zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno – wychowawczych - w 2015 roku nie wykonywano powyższych usług.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców. Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 2241
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2015-12-08 13:08:01
Data udostępnienia informacji: 2015-12-08 13:08:01
Data ostatniej aktualizacji: 2015-12-23 10:36:49

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner