logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   minus2016
   plus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2016 > sierpień > 2016-08-12
Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników Urzędu Miasta w Brzegu.

 

             Brzeg, dnia 29 sierpnia 2016r.

OR.IV.271.1.5.2016                                           

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin

pracowników Urzędu Miasta w Brzegu.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 zm. Dz.U. z 2016r., poz. 1020) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 29 sierpnia 2016r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 3 złożoną przez: Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie S.A. Centrala, Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa, Oddział w Opolu, ul. Ozimska 5, 45-057 Opole z łączną ceną: netto/brutto:  445.752,00 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 96,37 pkt w kryteriach oceny ofert: cena -60% i warunki ubezpieczenia-40%.

W przedmiotowym postępowaniu złożono 3 oferty niepodlegające odrzuceniu: 

 

Numer oferty

 

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt
w kryterium

cena  

60%

Liczba pkt
w kryterium

warunki ubezpieczenia

40%

 

Łączna liczba punktów

 

 

 

1

COMPENSA Towarzystwo

Ubezpieczeń na Życie S.A.

Vienna Insurance Group

Al. Jerozolimskie 162

02-342 Warszawa

 

60,00

 

 

30,00

90,00

 

2

Towarzystwo Ubezpieczeń

INTER-ŻYCIE Polska S.A.

Al. Jerozolimskie 172

02-486 Warszawa

 

55,56

13,75

69,31

 

 

3

Powszechny Zakład Ubezpieczeń

na Życie S.A. Centrala,

Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa

Oddział w Opolu

ul. Ozimska 5

45-057 Opole

 

58,87

37,50

 

96,37

 

                 

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

 

Brzeg, dnia 18 sierpnia 2016r.

OR.IV.271.1.5.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin

pracowników Urzędu Miasta w Brzegu.”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j: Dz. U. z 2015r. poz. 2164, zm. Dz.U. z 2016r. poz. 1020), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 17 i 18 sierpnia br. Wpłynęły pytania od Wykonawców dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie 1

Wykonawca prosi o potwierdzenie, że w przypadku sytuacji opisanej w ust. 2 Załącznika nr 1 do SIWZ część II: „Prawo przystąpienia do ubezpieczenia przysługuje również pracownikom i członkom rodzin pracowników, którzy byli objęci ubezpieczeniem grupowym funkcjonującym u Zamawiającego, a którzy w dacie podpisania deklaracji przystąpienia do ubezpieczenia przebywali na urlopie bezpłatnym, urlopie macierzyńskim, urlopie wychowawczym, zwolnieniu lekarskim, w szpitalu lub mają orzeczoną trwałą niezdolność do pracy/służby przez właściwy organ rentowy.” warunkiem jest zachowanie ciągłości odpowiedzialności pomiędzy dotychczasowym a nowym ubezpieczeniem.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający potwierdza interpretację Wykonawcy.

Pytanie 2

W Załączniku nr 1 do SIWZ część II ust. 15 (Leczenie szpitalne) jest zapis: „W przypadku ekspiracji umów ubezpieczenia i zmianą Wykonawcy, do ustalenia odpowiedzialności Wykonawca zaliczy okres pobytu w szpitalu przed początkiem nowej ochrony zawartej w wyniku postępowania przetargowego.”

Wykonawca prosi o potwierdzenie, czy chodzi o uznanie odpowiedzialności za pobyt w szpitalu, który rozpoczął się przed początkiem odpowiedzialności z tytułu umowy zawartej w drodze niniejszego przetargu, ale w okresie odpowiedzialności z tytułu poprzedniej umowy ubezpieczenia (u poprzedniego Ubezpieczającego), pod warunkiem, że całkowity okres trwania pobytu w szpitalu spełnia minimalny limit dni pobytu w szpitalu określony w SIWZ?

Jednocześnie Wykonawca zwraca uwagę, że w sytuacji opisanej powyżej Wykonawca może ponosić odpowiedzialność za pobyt w szpitalu, który rozpoczął się w okresie odpowiedzialności z tytułu poprzedniej umowy ubezpieczenia, ale wyłącznie za te dni pobytu w szpitalu, które przypadają w okresie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu umowy zawartej w drodze niniejszego przetargu. Wykonawca nie może odpowiadać za zdarzenie ubezpieczeniowe, które zajdzie w okresie odpowiedzialności u innego Ubezpieczającego, aby nie doszło do podwójnej wypłaty świadczenia za to samo zdarzenie – przez Wykonawcę i poprzedniego Ubezpieczyciela.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający potwierdza, że Wykonawca wypłaca świadczenia wyłącznie za pobyty w szpitalu przypadające w okresie odpowiedzialności Wykonawcy.

Pytanie 3

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca gwarantował w ramach ubezpieczenia na wypadek ciężkiej choroby ubezpieczonego jednostkę chorobową „oponiak” oraz dodatkowo „łagodny guz mózgu”. Wykonawca prosi o rozważenie możliwości, aby Wykonawca ponosił odpowiedzialność wyłącznie za jedną z tych chorób, w zależności od jednostki chorobowej, którą Wykonawca posiada w ofercie? W tym wypadku Wykonawca oferuje następującą, zgodną z poniższą definicją, chorobę: „oponiak, który oznacza potwierdzone histopatologicznie rozpoznanie oponiaka mózgu. Wyłączone z odpowiedzialności Wykonawcy są jakiekolwiek inne zmiany w ośrodkowym układzie nerwowym, tj. torbiele, ziarniniaki, malformacje naczyniowe, guzy przysadki i rdzenia kręgowego;”. Ponadto, wg wiedzy Wykonawcy łagodny guz mózgu częściej występuje u dzieci, natomiast oponiaki to najczęściej występujące guzy mózgu u osób dorosłych.

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie w ofercie jednostki chorobowej według powyższej definicji podanej przez Wykonawcę.

Pytanie 4

W związku z tym, że wskazany w owu Wykonawcy zakres chorób w ryzyku utraty zdrowia przez dziecko ubezpieczonego pod względem ich ciężkości i częstości występowania jest bardzo różny, czy Zamawiający dopuszcza aby kwotę wskazaną w tabeli świadczeń w części III Załącznika nr 1 do SIWZ (utrata zdrowia przez dziecko ubezpieczonego) traktować jako sumę ubezpieczenia, od której wyliczane będą zróżnicowane wysokości świadczeń w zależności od rodzaju ciężkiej choroby?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Zamawiający dopuszcza, aby kwotę wskazaną w tabeli świadczeń, dotyczącą utraty zdrowia przez dziecko ubezpieczonego, traktować jako sumę ubezpieczenia, od której wyliczane będą zróżnicowane wysokości świadczeń w zależności od rodzaju ciężkiej choroby.

Pytanie 5

Wykonawca zwraca się z prośbą o potwierdzenie, iż grupowe ubezpieczenie na życie dotyczy tylko i wyłącznie pracowników Urzędu Miasta w Brzegu oraz ich członków rodzin.

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Zamawiający potwierdza, że grupowe ubezpieczenie na życie dotyczy tylko i wyłącznie pracowników Urzędu Miasta w Brzegu oraz ich członków rodzin.

Pytanie 6

Załącznik nr 4 Umowa § 6 pkt 5 - Czy Zamawiający zgodzi się aby ww. zapis nie odnosił się do pierwszej składki, której wpłata w terminie jest niezbędna do prawidłowego nadania początku odpowiedzialności? W nawiązaniu do zapisów art.814 § 2 oraz z art.829 § 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 ze zm.) odpowiedzialność ubezpieczyciela rozpoczyna się nie wcześniej niż po opłaceniu składki i nie wcześniej niż następnego dnia po tym, gdy ubezpieczony oświadczył, że chce korzystać z zastrzeżenia na jego rzecz ochrony - nie ma zatem podstaw do wypłaty świadczenia jeżeli składka nie zostanie wpłacona/uregulowana w wyznaczonym terminie. Czy mając powyższe na uwadze Zamawiający zgodzi się na rozszerzenie zapisu na następujący: Nieopłacenie przez Zamawiającego składki w całości lub w części nie powoduje ustania odpowiedzialności ubezpieczeniowej Wykonawcy, nie ma wpływu na uprawnienia Ubezpieczonych, jak również nie powoduje przerwania ciągłości ochrony ubezpieczeniowej pod warunkiem, że składka za ubezpieczenie grupowe zostanie przekazana do końca miesiąca, za który jest należna. W przypadku braku składki do końca miesiąca, odpowiedzialność na polisie zostaje zawieszona. Wykonawca nie odstąpi od wykonywania usługi będącej przedmiotem niniejszej Umowy, ani nie rozwiąże jej jednostronnie przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu następnym. Wykonawca w takim przypadku wzywa Zamawiającego do zapłaty składki (lub jej części), wskazując co najmniej 14-dniowy dodatkowy termin zapłaty składki (lub jej części) oraz informując o skutku nieprzekazania składki.

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Zamawiający wyraża zgodę aby zapisy §6 pkt 5 Umowy nie odnosił się do pierwszej składki, której wpłata w terminie jest niezbędna do prawidłowego nadania początku odpowiedzialności i podtrzymuje zapisy §6 pkt 5 Umowy.

Pytanie 7

Wykonawca zwraca się z prośbą do Zamawiającego o potwierdzenie umocowania brokera przez Urząd Miasta w Brzegu objętego postępowaniem przetargowym. Prosimy o przedstawienie Pełnomocnictwa.

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Pełnomocnik Zamawiającego został umocowany do reprezentowania gminy i podległych jej jednostek organizacyjnych oraz do przeprowadzenia niniejszego postępowania przez Burmistrza Gminy Brzeg. Urząd Gminy jako jednostka organizacyjna gminy zapewnia obsługę administracyjną, organizacyjną i techniczną organów wykonawczych gminy. Pełnomocnictwo zostanie przekazane do wglądu Wykonawcy, który skierował zapytanie.

Pytanie 8

Proszę o podanie przebiegu szkodowości w obecnie funkcjonujących umowach u Zamawiającego, uwzględniającego przynajmniej kwoty zapłaconych świadczeń w stosunku do zapłaconej przez Zamawiającego składki (ewentualnie w formie wskaźnika %)

Informacja ta, pozwoli wyrównać szanse wszystkich Wykonawców a także przygotować korzystniejsze oferty w ww. postępowaniu.

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Zamawiający informuje, że nie posiada informacji o szkodowości.

Pytanie 9

Czy Zamawiający wyraża zgodę, by przystępujący do ubezpieczenia po okresie 3 m-cy od daty początku umowy lub po 3 miesiącach od daty zatrudnienia pracownika (także członkowie rodzin pracowników), mogli zostać poddani ocenie medycznej (wypełniając oświadczenia o stanie zdrowia - 3 pytania)?

Pozwoli to uniknąć wzrostu poziomu szkodowości, który w efekcie może spowodować znaczne pogorszenie oferty w przyszłym postępowaniu.

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Zgodnie z zapisami SIWZ.

Pytanie 10

W związku z krótkim okresem na przygotowanie oferty, proszę o przesunięcie terminu składania ofert.

Odpowiedź na pytanie nr 10:

Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu składania ofert.

Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianom.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi oraz zmiany zapisów SIWZ przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Ilość odwiedzin: 2773
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2016-08-12 12:54:08
Data udostępnienia informacji: 2016-08-12 12:54:08
Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-29 13:51:42

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner