Brzeg, dnia 22 marca 2017r.
OR.IV.271.1.3.2017
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem
terenu przy ul. Robotniczej 12 od strony parkingu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) Zamawiający- Burmistrz Brzegu- informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 22 marca 2017r. wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 1, złożoną przez: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp.J., ul. Korfantego 33, 49-305 Brzeg, z ceną łączną:
netto: 214.900,00 zł,
brutto: 264.327,00 zł.
Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą łączną ilość punktów- 100 pkt w kryteriach: Cena -60%, oraz Termin realizacji zamówienia- 40%.
W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty niepodlegające odrzuceniu:
Numer oferty
|
Nazwa Wykonawcy
|
Liczba punktów w kryterium Cena 60%
|
Liczba punktów w kryterium
Termin realizacji zamówienia- 40%
|
Łączna liczba punktów
|
1
|
Brukarstwo Odwadnianie Terenu
i Roboty Bitumiczne „JARZĄBEK” Sp. J.
ul. Korfantego 33
49-305 Brzeg
|
60,00 pkt
|
40,00 pkt
|
100 pkt
|
Z up. Burmistrza
Z-ca Burmistrza
Tomasz Witkowski
Brzeg, dnia 2 marca 2017r.
OR.IV.271.1.3.2017
DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,
KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem
terenu przy ul. Robotniczej 12 od strony parkingu”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że zmienia treść punktu 12 ppkt 1)-3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert- w zakresie terminu składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu, który otrzymuje brzmienie:
„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 16 marca 2017 roku, do godziny 9:30.
2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta przetargowa na zadanie pn.:
„Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych wraz
z zagospodarowaniem terenu przy ul. Robotniczej 12 od strony parkingu”.
– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16.03.2017r. godz. 10:00.
|
3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 16 marca 2017 roku, o godzinie 10:00.”
W związku z dokonaniem powyższych zmian treści SIWZ, zmianie ulega treść ogłoszenia o zamówieniu.
Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.
Burmistrz Brzegu
Jerzy Wrębiak