logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
minusPrzetargi
   plus2005
   plus2006
   plus2007
   plus2008
   plus2009
   plus2010
   plus2011
   plus2012
   plus2013
   plus2014
   plus2015
   plus2016
   minus2017
   plus2018
   plus2019
   plus2020
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Przetargi: 2017 > sierpień > 2017-08-03
„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg”.

OR.IV.042.9.2017                                                                           Brzeg, dnia 01.09.2017 r.

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg”

(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

                Działając w oparciu o art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 1579) Zamawiający – Burmistrz Brzegu – informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 1 września 2017 r.  wybrał jako najkorzystniejszą ofertę nr 2 złożoną przez Abakus Systemy Teleinformatyczne Sp. z o.o., ul. Działowa 8a, 43-300 Bielsko-Biała z ceną łączną:

netto:     88.278,86 zł

brutto: 108.583,00 zł

Najkorzystniejsza oferta uzyskała największą ilość punktów – 100 pkt w kryterium Cena – 60% i kryterium Termin dostarczenia urządzeń abonenckich – 40%

 

W przedmiotowym postępowaniu złożono oferty niepodlegające odrzuceniu:

 Numer oferty

Nazwa Wykonawcy

Liczba pkt w kryterium cena 60%

Liczba pkt w kryterium Termin dostarczenia urządzeń abonenckich – 40%

Łączna liczba punktów

1

Biuro Ochrony OMEGA Sp. z o.o.

ul. Fabryczna 5,
43-100 Tychy

56,35 pkt

40 pkt

96,35 pkt

2

Abakus Systemy Teleinformatyczne Sp. z o.o., ul. Działowa 8a, 43-300 Bielsko-Biała

60 pkt

40 pkt

100 pkt

3

Polskie Centrum Opieki Sp. z o.o. ul. Janka Wiśniewskiego 20/302, 81-969 Gdynia

48,56 pkt

40 pkt

88,56 pkt

4

ARATEUSZ Sp. z o.o.
ul. Korola 28,
42-605 Tarnowskie Góry

11,11 pkt

20 pkt

31,11 pkt

5

Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Starszych i Niepełnosprawnych Fizycznie, Intelektualnie, Osób Chorych Psychicznie oraz Osób Uzależnionych od Alkoholu „Pomocna Dłoń” ul. Strzelców Bytomskich 450, 41-935 Bytom

14,82 pkt

20 pkt

34,82 pkt

 Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Brzeg, dnia 8 sierpnia 2017r.

OR.IV.042.9.2017

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób  niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 4 i 7 sierpnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1

W nawiązaniu do postępowania OR.IV.042.9.2017 zwracamy się z zapytaniem  o uszczegółowienie zapisów SIWZ. W punkcie 3.1.5 wskazano zapis o treści: "Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie wynajętych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące)."
Czy zatem przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż urządzeń abonenckich czy ich wynajem?
W jakim zakresie oczekuje Zamawiający wspomnianego w tym punkcie "monitorowania wynajętych urządzeń"?

Odpowiedź na pytanie nr 1

Zamawiający informuje, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa i sprzedaż urządzeń abonenckich.

W odpowiedzi na pytanie dot. monitorowania urządzeń Zamawiający wyjaśnia, iż pod pojęciem monitorowania należy rozumieć czynności związane z  podejmowaniem stosownych interwencji przez Centrum operacyjno-alarmowe w przypadku odebrania sygnału z identyfikacją podopiecznego na skutek wciśnięcia przez niego „czerwonego przycisku” (np.: nawiązywania kontaktu z podopiecznym,

powiadamiania wskazanych osób z listy kontaktu oraz w razie konieczności powiadamiania odpowiednich służb ratunkowych)

Pytanie nr 2

Bardzo proszę o doprecyzowanie jakie urządzenia mają Państwo na myśli:

"Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i sprzedaży 100 fabrycznie nowych zestawów urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej oraz wykonywania świadczenia kompleksowej usługi całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki, dla seniorów, osób niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg".

Nigdzie nie pojawia się informacja czy mowa jest o urządzeniach GSM czy urządzeniach stacjonarnych.

Odpowiedź na pytanie nr 2

Zamawiający wyjaśnia, iż nazwa zestawy urządzeń abonenckich do teleopieki społecznej dot. urządzeń GSM z kartą.

Pytanie nr 3

Druga sprawa to kryterium czasu dostawy urządzeń:

„Termin dostarczenia urządzeń abonenckich” (T), wyrażony w dniach, liczonych od dnia zawarcia umowy, oceniane będzie na podstawie podanej w formularzu oferty liczby dni:

- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 7 dni   T = 40 pkt,

- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 10 dni T = 20 pkt,

- za termin dostarczenia urządzeń abonenckich do 14 dni T = 0 pkt.

W formularzu ofertowym znajdującym się w załącznikach na ma miejsca na wpisanie informacji o terminie dostarczenia urządzeń.

Odpowiedź na pytanie nr 3

Zamawiający w załączniku przekazuje uzupełniony formularz oferty.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 8 sierpnia 2017r. działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączników do SIWZ:

1) Zamawiający zmienia treść punktu 3 ppkt 1.5) SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia, który otrzymuje brzmienie: 

"5)Utrzymywanie w gotowości przez okres trwania umowy Centrum operacyjno-alarmowego, wyposażonego w nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne, pozwalające na monitorowanie dostarczonych urządzeń abonenckich w miejscu ich zamontowania, przez cały okres trwania projektu, tj. od podpisania umowy do dnia 30.06.2019r. (szacunkowo 23 miesiące)."

2) Zamawiający zmienia treść punktu 12 ppkt 1), 2) i 3) SIWZ- Miejsce oraz termin składania
i otwarcia ofert
, które otrzymują brzmienie: 

„ 1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 14 sierpnia 2017 roku, do godziny 9:30.

2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę
i adres Wykonawcy oraz napis:

 

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

Kompleksowa usługa całodobowego monitoringu tzw. Teleopieki,

dla seniorów, osób  niepełnosprawnych i osób niesamodzielnych

w miejscu zamieszkania w Gminie Brzeg.”

 

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 14.08.2017r. godz. 10:00.

 

3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 14 sierpnia 2017 roku, o godzinie 10:00.”

3) Zamawiający zmienia treść Załącznika nr 1 do SIWZ -wzór oferty w zakresie punktu 2 poprzez dodanie zapisu o treści:

„ 2) Oferujemy termin dostarczenia urządzeń abonenckich - do …… dni.”

       Na podstawie art. 12a ust.2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 11 sierpnia 2017r. do godz. 9:30 na dzień 14 sierpnia 2017r. do godz. 9:30.
  • otwarcia ofert z dnia 11 sierpnia 2017r. o godz. 10:00 na dzień 14 sierpnia 2017r.o godz. 10:00.

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców. Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe zmiany tj.: SIWZ, Zał. nr 1 do SIWZ -wzór oferty, oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.      

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

                                                       

 

 

 

Ilość odwiedzin: 3186
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Małgorzta Florek
Data wytworzenia informacji: 2017-08-03 14:04:18
Data udostępnienia informacji: 2017-08-03 14:04:18
Data ostatniej aktualizacji: 2017-09-01 14:06:35

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...

corner   corner