Brzeg, dnia 18 maja 2018r.
OR.IV.271.1.5.2018
dot. postępowania na zadanie pn.:
„Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników ulic gminnych na ternie miasta Brzeg”
(organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)
Zamawiający- Burmistrz Brzegu- działając w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) informuje, że decyzją Komisji Przetargowej z dnia 18 maja 2018r. postanowił unieważnić postępowanie z uwagi na to, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu złożona została tylko jedna oferta z ceną 1.687.704,45 zł brutto, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości 1.370.000,00 zł.
W związku z brakiem możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający postanowił jak na wstępie.
Burmistrz Brzegu
Jerzy Wrębiak