logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Brzeg, dnia 12 stycznia 2015r.

OR.IV.042.7.2014

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne:
z zakresu „Zielone Inwestycje Gminy Olszanka” oraz na zadania

z zakresu poprawy systemu komunikacyjnego poprzez remont i przebudowę

dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka (XI części)”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 5 stycznia 2015r. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Czy zamówienie obejmuje wykonanie tylko projektu budowlanego (zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku B dla każdej części), czy również projekty wykonawcze (branżowe)?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamówienie obejmuje wykonanie kompletu projektu budowlano-wykonawczego, w tym również branże oddzielnie dla każdego odcinka danej części.

Pytanie nr 2:

Czy dokumentacja techniczna dla części VIII i X ma być opracowana oddzielnie dla każdego odcinka (działki geodezyjnej), czy łącznie dla każdej części?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Dokumentacja techniczna winna być opracowana oddzielnie dla każdego odcinka (działki geodezyjnej, na której położona jest droga)

Pytanie nr 3:

Czy dokumentacja dla części IX (droga gminna) ma obejmować teren w granicach istniejącego pasa drogowego, czy należy przewidzieć jego poszerzenie do szerokości normatywnej i zajęcie części działek sąsiednich? Czy w razie konieczności poszerzenia pasa drogowego Zamawiający przewiduje (i na czyj koszt) sporządzenie projektu działek oraz uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID)?

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Opracowanie w obrębie istniejącego pasa drogowego, nie przewiduje się poszerzeń na działki poza istniejący pas.

Pytanie nr 4:

Czy dokumentacja dla części VIII i X (drogi wewnętrzne) ma być opracowana w granicach działek geodezyjnych, wyszczególnionych w załączniku B?

Odpowiedź na pytanie nr 4:

Dokumentacja ma być opracowana w granicach działki geodezyjnej, na której jest położone 7 i 8 odcinków.

Pytanie nr 5:

Czy zamówienie obejmuje wyłącznie opracowanie kompletnej dokumentacji technicznej wraz z wymaganymi uzgodnieniami, czy również uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę (lub decyzji ZRID) bądź skutecznego zgłoszenia robót (wraz z opracowaniem wniosków)?

Odpowiedź na pytanie nr 5:

Wykonawca projektu budowlanego winien uzyskać własnym staraniem pozwolenia na budowę, bądź zgłoszenia (bez sprzeciwu) dla każdego obiektu.

Pytanie nr 6:

Czy teren inwestycji dla części VIII-X objęty jest Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego?

Odpowiedź na pytanie nr 6:

Brak Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego.

Pytanie nr 7:

Czy odcinki dróg objętych zamówieniem mają pokrycie mapowe (mapa zasadnicza) w zasobach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej? Jeśli tak, to czy Zamawiający posiada aktualne mapy do celów projektowych, czy ich uzyskanie należy do Wykonawcy?

Odpowiedź na pytanie nr 7:

Niezbędne mapy geodezyjne oraz do celów projektowych Wykonawca projektu zabezpieczy własnym staraniem i na własny koszt.

Pytanie nr 8:

Czy projektowane drogi przebiegają przez tereny chronione, w tym obszar „Natura 2000”?

Odpowiedź na pytanie nr 8:

Drogi nie przebiegają przez tereny chronione.

Pytanie nr 9:

Czy zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia (obowiązuje dla dróg o długości ponad 1km)?

Odpowiedź na pytanie nr 9:

Na Wykonawcy spoczywa obowiązek uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia.

Pytanie nr 10:

Gdzie Zamawiający przewiduje odprowadzenie ścieków deszczowych z projektowanej kanalizacji dla części VIII i X? Czy zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia wodno-prawnego (wraz z opracowaniem operatu wodnoprawnego)?

Odpowiedź na pytanie nr 10:

Należy dokonać pełnego rozeznania w terenie przez Wykonawcę, a w razie  konieczności uzyskania pozwolenia wodno-prawnego, a także opracowania operatu wodno-prawnego.

Pytanie nr 11:

Proszę o dołączenie do SIWZ załącznika graficznego (mapa ewidencyjna lub mapa zasadnicza) z oznaczeniem odcinków dróg objętych zamówieniem.

Odpowiedź na pytanie nr 11:

Jak Ad.7. Niezbędne mapy geodezyjne oraz do celów projektowych Wykonawca projektu zabezpieczy własnym staraniem i na własny koszt.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Termin składania ofert nie ulega zmianie.

 

Burmistrz Brzegu

Jerzy Wrębiak

Nazwa dokumentu: Opracowanie dokumentacji technicznych na zadania inwestycyjne: z zakresu „Zielone Inwestycje Gminy Olszanka” oraz na zadania z zakresu poprawy systemu komunikacyjnego poprzez remont i przebudowę
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2014-12-16 13:05:16
Data udostępnienia informacji: 2014-12-16 13:05:16
Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-12 11:20:06

Wersja do wydruku...

corner   corner