logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


Brzeg, dnia 29 kwietnia 2015r.

OR.IV.042.3.2015

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Budowa ul. Toruńskiej w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 22 i 23 kwietnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Proszę o wyjaśnienie następujących rozbieżności w dokumentacji technicznej branży elektrycznej:
1. Długość rur osłonowych o średnicy 110mm (dla linii kablowej oświetleniowej) wg przedmiaru wynosi 72m, natomiast na planie sytuacyjnym pokazano rury o średnicy 75mm w ilości 114,5m. Jaką ilość rur oraz średnicę rur należy przyjąć do wyceny?

2. Długość wykopów dla linii kablowej oświetleniowej wg przedmiaru wynosi 104,58m3 natomiast wg planu sytuacyjnego należy wykopać 114,8m3. Jaką ilość przyjąć do wyceny?

3. Czy Inwestor pokryje koszty wymaganych przez TAURON wyłączeń kabli SN przewidzianych do osłonięcia rurami dwudzielnymi?

4. Na schemacie oświetlenia brakuje oznaczenia uziemienia słupów oświetleniowych? Ile słupów oświetleniowych należy uziemić?

5. Kabel oświetleniowy jest opisany na planie sytuacyjnym jako kabel typu YKY 4x16, natomiast w opisie technicznym i na schemacie szafy sterowniczej jest opisany jako YKXS 4x16. Jaki typ kabla należy przyjąć do wyceny?

6. Długość kabla oświetleniowego wg przedmiaru wynosi 456m, natomiast z planu sytuacyjnego wynika, że należy ułożyć 497m kabla. Jaką ilość kabla przyjąć do wyceny? Czy drzwi w ściance S1 powinny posiadać odporność ogniową EI30 czy EI60? Występuje niezgodność pomiędzy opisem w zestawieniu stolarki a przedmiarem.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Ad.1. Do wyceny należy przyjąć 73,0m rur osłonowych DVK75 oraz 41,5m rur osłonowych DVK110. Ponadto Zamawiający zaznacza aby przy wycenie rur osłonowych wziąć pod uwagę zmienione lokalizacje i szerokości wjazdów naniesione na projekcie zagospodarowania terenu wykonanym w marcu 2015 roku. Ponadto zgodnie z aktualizacją projektu zagospodarowania terenu oraz uzbrojenia z 2015r. przy wycenie należy uwzględnić konieczne zabezpieczenia wybudowanej w latach 2009-2015 linii kablowej NN zasilającej nieruchomości przy ul. Toruńskiej ujęte w przedmiarze branży drogowej stanowiącym załącznik do SIWZ.

Ad.2. Do wyceny należy przyjąć 108,64m³ wykopów dla linii kablowej oświetleniowej. Zamawiający przypomina, że przedmiar jest dokumentem pomocniczym, a wykonawca będzie zobowiązany do skalkulowania w ofercie i wykonania wszystkich robót koniecznych do prawidłowego wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, przy uwzględnieniu elementów nowych sieci (gazowej, elektrycznej)  naniesionych na załączonych do SIWZ: projekcie zagospodarowania terenu i planszy uzbrojenia terenu wykonanych w marcu 2015 roku.

Ad.3. Koszt wyłączeń kabli SN przewidzianych zarówno do osłonięcia jak i przebudowy należy wkalkulować w koszty realizacji robót budowlanych. Jest to jeden z elementów wpływających na koszt realizacji zadania i będzie obciążał wykonawcę robót.

Ad.4. Zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do SIWZ dodatkowe uziemienie należy wykonać na trzech skrajnych słupach nr 2/7, 2/15 i 2/18.

Ad.5. Do wyceny należy przyjąć kabel YKXS 4x16, tak jak przyjęto w opisie technicznym
i przedmiarze.

Ad.6. Długość kabla oświetleniowego wynosi 456,0m

Pytanie nr 2:

Czy Zamawiający dopuści zastosowanie innych technologii i materiałów do wykonania wpustów ulicznych?

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający zezwala na wykonanie wpustów z wykorzystaniem studzienek innych niż zaproponowane w dokumentacji studzienki TEGRA pod warunkiem, że studzienki zaproponowane i wycenione w ofercie będą odpowiadały wymogom technicznym określonym w dokumentacji oraz będą posiadały dokumenty dopuszczające zastosowanie tych wyrobów do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia
16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. nr 92, poz.881 z późn. zm.)
i rozporządzeń wykonawczych.

Pytanie nr 3:

Czy Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej
i finansowej, poprzez zsumowane wielkości zdolności finansowej dwóch podmiotów, których łączna wartość będzie wynosić 1.450.000,00 zł?

Odpowiedź na pytanie nr 3:

Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, poprzez zsumowanie wielkości zdolności finansowej dwóch podmiotów, których łączna wartość będzie wynosić min. 1.450.000,00zł przy prawidłowym udokumentowaniu spełnienia tego warunku.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Nazwa dokumentu: Budowa ul. Toruńskiej w Brzegu
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2015-04-17 14:56:57
Data udostępnienia informacji: 2015-04-17 14:56:57
Data ostatniej aktualizacji: 2015-04-29 10:34:58

Wersja do wydruku...

corner   corner