logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
minus Budżet miasta na 2007 rok
   minus Uchwała Nr VI/27/07 Rady Miejskiej w Brzegu z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2007 rok
   minus Informacja o wykonaniu budżetu Miasta Brzeg za 2006 r.
   minus Informacja o wykonaniu budżetu Miasta Brzeg za I kwartał 2007 r.
   minus Informacja o wykonaniu budżetu Miasta Brzeg za II kwartał 2007r.
   minus Informacja o przebiegu wykonania budżetu miasta za I półrocze 2007 roku
   minus Informacja o wykonaniu budżetu miasta Brzeg za III kwartał 2007 roku
   minus Informacja o wykonaniu budżetu Miasta Brzeg za 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

Brzeg, dnia 9 marca 2016r.

OR.IV.042.2.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulic: Zielonej i Lompy w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 8 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Prosimy o zamieszczenie projektu docelowej organizacji ruchu.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający zamieszcza na stronie www.bip.brzeg.pl wersję elektroniczną projektu docelowej organizacji ruchu jako załącznik do niniejszego przetargu.

Pytanie nr 2:

Prosimy o zamieszczenie projektu tymczasowej organizacji ruchu.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Projekt tymczasowej organizacji ruchu, zgodnie z §5 ust. 5 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, będzie zobowiązany przygotować i zatwierdzić Wykonawca zadania, wyłoniony w drodze przedmiotowego przetargu. Zgodnie z §9 ust. 3 przedmiotowego wzoru umowy wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie powinno zawierać m.in. koszt wykonania przez Wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego wprowadzeniem i późniejszą likwidacją.

 

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

 

Brzeg, dnia 8 marca 2016r.

OR.IV.042.2.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulic: Zielonej i Lompy w Brzegu”

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniu 7 marca br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

W związku z rozbieżnością pomiędzy projektem technicznym, gdzie w opisie wskazano na zastosowanie do budowy kanalizacji deszczowej rury PP, a specyfikacją techniczną, gdzie wskazano na zastosowanie rur PCV, prosimy o wyjaśnienie jakie rury należy uwzględnić w wycenie dla budowy kanalizacji deszczowej PP czy PCV?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający informuje, że Wykonawca jest zobowiązany do wyceny budowy kanalizacji deszczowej zgodnie z projektem wykonawczym.

Zamawiający przypomina, iż w/w odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ  i wiążą Wykonawców.

Równocześnie informujemy, że termin składania ofert nie ulega zmianie.

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

                                                                                                                   

   Brzeg, dnia 7 marca 2016 r.

OR.IV.042.2.2016

DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Przebudowa ulic: Zielonej i Lompy w Brzegu”.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

           Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający – Burmistrz Brzegu informuje, że w dniu 07.03.2016 r. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.  W związku z powyższym Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące zapytania do SIWZ:

Pytanie 1.

W związku z niejasno określonym warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie „Posiadania wiedzy i doświadczenia”, czy Zamawiający uzna za spełnienie warunku (jak w SIWZ punkcie 5b wraz z uwagami, gdzie dopuszczono za spełnienie warunku wykazanie się jedną drogą bądź placem lub powiązanym ze sobą ciągiem kilku dróg czy placów tworzących powiązany ze sobą ciąg komunikacyjny) wykazanie się jednym zadaniem związanym z budową ciągów komunikacyjnych i parkingów powiązanych ze sobą z kostki betonowej o łącznej powierzchni ponad 4500,00 mwraz z wykonaniem nowej podbudowy i z odwodnieniem za pomocą wpustów lecz bez oświetlenia oraz dodatkowo trzema zadaniami związanymi z budową oświetlenia drogi?

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający uzna warunek wiedzy i doświadczenia za spełniony dla Wykonawców którzy wykażą się doświadczeniem przedstawiając: min. 3 zadania obejmujące swoim zakresem przebudowę lub budowę drogi lub placu z ułożeniem w ramach przedstawionego zadania nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kamiennej lub granitowej o powierzchni co najmniej 4500 m2 wraz z wykonaniem nowej podbudowy i z odwodnieniem tej drogi lub placu za pomocą wpustów z przykanalikami i min. 3 zadania w ramach których wykonano budowę oświetlenia dróg, ciągów pieszych lub pieszo-jezdnych, placów. Oświetlenie dróg, ciągów pieszych lub pieszo – jezdnych, placów nie musi stanowić odrębnego zadania ale może być częścią zadania obejmującego przebudowę lub budowę dróg lub placów.

Biorąc pod uwagę powyższe wyjaśnienia, przedstawienie doświadczenia Wykonawcy obejmującego wykonanie jednego zadania w zakresie budowy ciągów komunikacyjnych i parkingów powiązanych ze sobą z kostki betonowej o łącznej powierzchni 4500 m2 wraz z wykonaniem nowej podbudowy i z odwodnieniem za pomocą wpustów i wykonanie trzech odrębnych zadań w zakresie budowy oświetlenia drogi, nie będzie spełniało warunku SIWZ, ze względu na brak wykazania doświadczenia w zakresie przebudowy lub budowy drogi lub placu z ułożeniem w ramach przedstawionego zadania nawierzchni z kostki brukowej betonowej, kamiennej, granitowej o powierzchni co najmniej  4500 m2 wraz z wykonaniem nowej podbudowy i z odwodnieniem tej drogi lub placu za pomocą wpustów z przykanalikami dla którego to warunku Zamawiający żąda wykazanie się min. 3 zadaniami.

Zamawiający przypomina, iż ww. odpowiedzi przekazane Wykonawcom stanowią integralną część SIWZ i wiążą Wykonawców.

                                                                                                                          Z poważaniem

                                                                                                                       Burmistrz Brzegu

                                                                                                                         Jerzy Wrębiak

 

 

 

Nazwa dokumentu: Przebudowa ulic: Zielonej i Lompy w Brzegu.
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2016-02-26 11:11:23
Data udostępnienia informacji: 2016-02-26 11:11:23
Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-09 13:27:40

Wersja do wydruku...

corner   corner