logo
Wersja dla niedowidzących
  Gmina Brzeg
      
corner
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
corner
  
corner corner
corner corner
 ORGANA WŁADZY
plus Burmistrz Brzegu
plus Rada Miejska
 PRAWO LOKALNE
minus Statut Brzegu
plus Budżet miasta na 2006 rok
plus Budżet miasta na 2007 rok
plus Budżet miasta na 2008 rok
plus Budżet miasta na 2009 rok
plus Budżet miasta na 2010 rok
plus Budżet miasta na 2011 rok
plus Budżet miasta na 2012 rok
plus Budżet miasta na 2013 rok
plus Budżet miasta na 2014 rok
plus Budżet Gminy na 2015 rok
minus Projekt budżetu Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2016 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2017 rok
plus BUDŻET GMINY BRZEG NA 2018 ROK
plus Budżet Gminy Brzeg na 2019 rok
plus Budżet Gminy Brzeg na 2020 rok
plus SPRAWOZDANIA FINANSOWE ZA 2018 ROK
minus RAPORT O STANIE GMINY BRZEG ZA ROK 2018
plus Uchwały
plus Zarządzenia - wykazy
plus Podatki i opłaty lokalne
plus Zagospodarowanie przestrzenne
minus Strategia Rozwoju Gminy Brzeg na lata 2016-2022
minus Lokalny Program Rewitalizacji dla Gminy Brzeg na lata 2016 - 2023
minus Plan Gospodarki Niskoemisyjnej dla Gminy Brzeg
minus Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Brzeg
minus Regulamin udzielania zamówień publicznych
minus Zarządzenie Nr 1474/2016 w sprawie wprowadzenia Instrukcji udzielania zamówień współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 (...)
minus Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków
plus OCHRONA ŚRODOWISKA
minus Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Brzeg na lata 2016 - 2022
minus Gminny Program Wspierania Rodziny na lata 2019-2021
minus PROGRAM OCHRONY ZDROWIA PSYCHICZNEGO DLA GMINY BRZEG NA LATA 2019-2023
plus ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
minus INFORMACJE O ZGROMADZENIACH
minus Taryfa dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków
plus INSTYTUCJE KULTURY
minus Plan Zarządzania Kryzysowego Gminy Brzeg
 URZĄD MIASTA
minus Dane podstawowe
minus Regulamin organizacyjny
minus Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
plus Struktura organizacyjna Urzędu Miasta - WYKAZ ZAŁATWIANYCH SPRAW (karty usług,wnioski)
minus Godziny pracy Urzędu Miasta
minus Rejestry, ewidencje i archiwa
plus Ewidencja działalności gospodarczej
plus Analiza przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Wniosek o udostępnienie informacji publicznej
plus Kontrole
plus Kontrole wewnętrzne
plus Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska urzędnicze
plus Ogłoszenie naboru na wolne stanowiska w jednostkach organizacyjnych
minus Projekty współfinansowane przez Unię Europejską
minus Księga Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Polityka Jakości Urzędu Miasta w Brzegu
minus Informacja dotycząca ustawy o języku migowym
plus Lobbing
minus Ogłoszenia naboru na wolne stanowiska w Urzędzie Miasta w Brzegu
minus Pomiar satysfakcji klientów urzędu
plus PETYCJE
minus Lista jednostek Nieodpłatnego Poradnictwa Powiatu Brzeskiego w 2019 r.
 INNE
plus Gminne jednostki organizacyjne
minus Redakcja Biuletynu
plus Instrukcja obsługi biuletynu
minus Informacje nieudostępnione
minus Dziennik Ustaw w wersji elektronicznej
minus Monitor Polski w wersji elektronicznej
minus Dziennik Urzędowy Województwa Opolskiego
minus WZORY urzędowych formularzy wniosków o przyznanie prawa pomocy w postępowaniu przed sądami administracyjnymi
minus Wniosek o udostępnienie informacji o stanie sprawy
plus Program Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
 WYBORY
plus WYBORY PARLAMENTARNE - 2019
plus EUROWYBORY 2019
plus WYBORY SAMORZĄDOWE - 2018 ROK
 OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
minus Informacja o przetwarzaniu danych
minus Wzór oświadczenia majątkowego radnego
minus Wzór oświadczenia majątkowego
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (składane na 2 miesiące przed zakończeniem kadencji 2014-2018)
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
minus Oświadczenie majątkowe Burmistrza (kadencja 2018-2023) - początek kadencji
minus Oświadczenie majątkowe Przewodniczącego Rady Miejskiej (kadencja 2018- 2023) - początek kadencji
plus Oświadczenia Majątkowe Radnych Kadencji 2018 - 2023
plus Oświadczenia majątkowe - 2018 rok
plus Oświadczenia majątkowe - 2019 rok
 Urzędy Centralne
minus Spis adresów
 Informacje
plus Zarz–dzenia
plusPrzetargi
plusOgłoszenia
plusObwieszczenia
PLANY POSTКPOWAС
A A A


 

                                                                                                        Brzeg, dnia 13 kwietnia 2016r.

OR.IV.042.3.2016                                                     

                                                                       DO WSZYSTKICH WYKONAWCÓW,

                                                                       KTÓRZY POBRALI SPECYFIKACJĘ

                                                                       ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dot. postępowania na zadanie pn.:

„Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej” w zakresie

remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151.

 (organizowanego w trybie przetargu nieograniczonego)

 

            Działając na podstawie art. 38 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający informuje, że w dniach 5 i 12 kwietnia br. wpłynęły do Zamawiającego pytania od Wykonawców do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i udziela następujących odpowiedzi:

Pytanie nr 1:

Prosimy o wyrażenie zgody na zmianę zapisów pkt 5Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków tj. na obniżenie wartości jednego zadania z wymaganej kwoty 1.000.000,00 zł brutto do kwoty 950.000,00 zł brutto.

Odpowiedź na pytanie nr 1:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu pkt. 5 warunków udziału w postępowaniu tj. na obniżenie wartości jednego zadania z wymaganej kwoty 1.000.000,00 zł brutto do kwoty 950.000,00 brutto.

Pytanie nr 2:

W załączniku STWiOR- roboty ciesielskie punkt 2.1. Drewno do konstrukcji drewnianej stosuje się drewno modrzewiowe klasy C30 o wilgotności do 12%. Czy Zamawiający, stawiając taki wymóg wziął pod uwagę, iż sezonowanie drewna o wilgotności < 12% trwa od 1 roku do 1,5 roku, a termin wykonania 1 etapu to 15.10.2016r. Proszę o ustosunkowanie się do powyższego zapisu lub o zmianę wymagań dotyczących drewna.

Odpowiedź na pytanie nr 2:

Zamawiający dopuszcza zastosowanie drewna konstrukcyjnego C30 o wilgotności nie większej niż 15%.

Jednocześnie Zamawiający –Burmistrz Brzegu- decyzją Komisji Przetargowej z dnia 13 kwietnia 2016r., działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonuje następujących zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1) Zamawiający zmienia treść punktu 5 ppkt 1 lit. b) SIWZ- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków-  w zakresie warunku wiedzy i doświadczenia, który otrzymuje brzmienie: 

b) posiadają wiedzę i doświadczenie

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie- zrealizował dwie odrębne roboty polegające na wykonaniu remontu dachu o co najmniej dwupoziomowej konstrukcji drewnianej w technologii pokrycia dachu dachówką ceramiczną wraz z remontem miedzianych obróbek blacharskich w budynku użyteczności publicznej lub w budynku zamieszkania zbiorowego –wpisanych do rejestru zabytków- o wartości nie mniejszej niż 950.000,00 zł brutto każda.

UWAGA: Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej”, „budynek zamieszkania zbiorowego”– rozumieć należy definicję zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie  – (Dz.U. z 2002r. nr 75 poz. 690 z póź.zm.).”

2) Zamawiający zmienia treść punktu 11 ppkt 1), 2) i 6) SIWZ- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert, które otrzymują brzmienie:

„1) Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Brzegu przy ul. Robotniczej 12 na biurze podawczym, w terminie do dnia 21 kwietnia 2016 roku, do godziny 10:30.

        2) Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie, uniemożliwiającej odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania.   Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:

 

Oferta przetargowa na zadanie pn.:

„Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej”
w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu

przy ul. Rynek 1 nr działki 151.

– NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 21.04.2016r. godz. 11:00.

 

6) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego przy ul. Robotniczej 12 w Brzegu, w pokoju nr 109A, w dniu 21 kwietnia 2016 roku, o godzinie 11:00.”

       Na podstawie art. 12a ust. 2 w zw. z art. 38 ust. 4a pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża się terminy:

  • składania ofert z dnia 20 kwietnia 2016r. do godz.10:30 na dzień 21 kwietnia 2016r. do godz. 10:30.
  • otwarcia ofert z dnia 20 kwietnia 2016r. o godz.11:00 na dzień 21 kwietnia 2016r. o godz. 11:00.

 

Zamawiający przypomina ponadto iż w/w zmiany stanowią integralną część siwz i wiążą Wykonawców.

Na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.brzeg.pl  zamieszczone zostały następujące dokumenty uwzględniające powyższe modyfikacje tj.: SIWZ oraz ogłoszenie o zmianie ogłoszenia o zamówieniu.                                                            

Z up. Burmistrza

Z-ca Burmistrza

Tomasz Witkowski

Nazwa dokumentu: Rewitalizacja zabytkowych obiektów użyteczności publicznej w zakresie remontu dachu budynku Ratusza w Brzegu przy ul. Rynek 1 nr działki 151.
Podmiot udostępniający: BURMISTRZ BRZEGU
Osoba, która wytworzyła informację: Krystyna Rosół
Osoba, która odpowiada za treść: Krystyna Rosół
Osoba, która wprowadzała dane: Krystyna Rosół
Data wytworzenia informacji: 2016-03-30 10:23:20
Data udostępnienia informacji: 2016-03-30 10:23:20
Data ostatniej aktualizacji: 2016-04-13 15:46:55

Wersja do wydruku...

corner   corner